Goeie opstelling; deze had ik ook wel verwacht.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Emanuelson op middenveld
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen
Gabri, Maduro, Emanuelson
De Mul, Huntelaar en Babel
Iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:22 schreef Black-Death het volgende:
Ja. Ik denk dat Babel ergens in de 2e helft eruit wordt gehaald voor Mitea.
Nee joh. Heb geen hekel aan hem maar hij hoeft van mij echt niet te blijven. Gun hem best speeltijd bij een andere club, maar voor Ajax is ie gewoon een net-niet speler.quote:
Ben je aan het lobbyen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:33 schreef koningdavid het volgende:
Zul je zien dat Lindenbergh naar Feyenoord gaat ofzo.![]()
Dadelijk hebben we weer blessures en dan gaat het weer mis, gewoon de selectie breed proberen te houden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:35 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee joh. Heb geen hekel aan hem maar hij hoeft van mij echt niet te blijven. Gun hem best speeltijd bij een andere club, maar voor Ajax is ie gewoon een net-niet speler.
Inderdaad, dat is een punt. Maar aan de andere kant denk ik dat Schilder en/of Vertonghen goede vervangers zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dadelijk hebben we weer blessures en dan gaat het weer mis, gewoon de selectie breed proberen te houden.
Past ie perfect bij onsquote:
Jij zit hier echt graag hé? Gloryhunterquote:
Glory? Dan moet ik hier niet wezen hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij zit hier echt graag hé? Gloryhunter![]()
Wij doen nog op 3 fronten meequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Glory? Dan moet ik hier niet wezen hoor
na 8 minuten 2 keer geel, iig geen zware schorsing of zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef Black-Death het volgende:
Volgens internetteletekst is die wedstrijd nog niet begonnen
Naja lekker Leo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |