quote:Op donderdag 7 december 2006 16:34 schreef Frederiqueske het volgende:
volgens mij is het zelf een klein vliegveldje
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef Harmen1984 het volgende:
Bangkok (puur op basis van een vliegveld uit 2004)?
Helaas....quote:Op donderdag 7 december 2006 16:51 schreef Frederiqueske het volgende:
azie dacht ik aldan is het Hong Kong
Dat kloptquote:
Ik reken 'm goed!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef Frederiqueske het volgende:
ja het ligt in beiqijiazhuang whaha, daar vlakbij iig maar wat het is, ik neem aan een hotel in de vorm van een frans kasteel ofzo
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:15 schreef Frederiqueske het volgende:
Google Community tag???? wasda????![]()
hoe weet je dat zo snel???????????????????????quote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef Zhivago het volgende:
Bajr Sandi Monument, Den Passar, Indonesië
Ik herkende meteen de bouwstijl van de huizen, aangezien ik gisteren nog een plaatje van Indonesië had geuploadquote:Op donderdag 7 december 2006 18:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo snel???????????????????????en het is Bajra
+1 Zhivago
grrr de volgende keer ga ik echt iets posten waar geen mens aan denkt, niets voor de hand liggend en geen toeristische plek ofzo of iets andersquote:Op donderdag 7 december 2006 18:34 schreef Zhivago het volgende:
[..]
Ik herkende meteen de bouwstijl van de huizen, aangezien ik gisteren nog een plaatje van Indonesië had geupload
Ze rijden links en het ligt buiten Europa.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:45 schreef Frederiqueske het volgende:
Rijden ze links of rechts in dat land??? en is het binnen of buiten europa??
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:50 schreef inkie1010 het volgende:
Hmmm een sportstadion maar verder kom ik niet
Amsterdam Arena?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:44 schreef Frederiqueske het volgende:
is het een grote stad of klein, ik denk dat ik al weer waar ik moet zoeken en voor mij is het dichterbij dan ik dacht volgens mij wheheen begint de naam van de stad met een A whehe
nee daar rijden ze niet links hequote:
Nou, dat links rijden is een erg grote hint. Voor zover ik weet zijn dat maar een paar landen. En als je dat stadion ziet zie je geen veld van een 'grotere' sport. Cricket is ook groot maar niet voor ons bedoel ik daarmee. Dus je ziet geen lijnen die bij voetbal, honkbal etc horen. Dus dan kom je op cricket uit en dat is zeer groot in India (ex-britse kolonie)quote:Op donderdag 7 december 2006 20:09 schreef Frederiqueske het volgende:
al die moeite voor niets...... ik moet gaan hockeyen, dus tot strakshoe wist je die trouwens zo snel?? er is geen hint geweest alleen dat ze links rijden??? en je kan nou niet echt aan dat stadion zien dat er cricket gespeeld word... vind het nog altijd vaag hoe snel jullie da allemaal vinden hoor zonder hints.....
De laatste tijd heb ik niet zoveel puntjes gehaald. En morgen ben ik ook de hele dag weg t/m laat in de avond. Ga even een nieuwe zoeken!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:03 schreef Zhivago het volgende:
Zeker _jero_Dacht al dat jij met de prijs aan de haal zou gaan
![]()
Het is volgens mij het grootste cricket stadion ter wereld, met 110000 plaatsen!
http://en.wikipedia.org/wiki/Eden_Gardens
_jero_ +1
ben er weer, het ging niet doorquote:Op donderdag 7 december 2006 20:16 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Nou, dat links rijden is een erg grote hint. Voor zover ik weet zijn dat maar een paar landen. En als je dat stadion ziet zie je geen veld van een 'grotere' sport. Cricket is ook groot maar niet voor ons bedoel ik daarmee. Dus je ziet geen lijnen die bij voetbal, honkbal etc horen. Dus dan kom je op cricket uit en dat is zeer groot in India (ex-britse kolonie)
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:25 schreef redunzl het volgende:
opgavenlijst en puntentotaal zijn bijgewerkt, nu met stip in de top 4 aangeland: Zhivago !
![]()
internetverbinding is hier heel slecht, bij jullie ook?
Ik had een stuk weg er inderdaad bijgezet, maar vind het zelf niet zo erg duidelijk te zien dat ze links rijden.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stadhuis Belfast, oh ja, en hier rijden ze ook links (kan je op de foto zien)![]()
Had ik er maar 3???quote:Op donderdag 7 december 2006 20:25 schreef redunzl het volgende:
opgavenlijst en puntentotaal zijn bijgewerkt, nu met stip in de top 4 aangeland: Zhivago !
![]()
internetverbinding is hier heel slecht, bij jullie ook?
Ik vond het snelquote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe zo snel? Dat ik jou dat nog uit moet leggenLaat ik het zo zeggen dat ik in Australie aan het zoeken was.
vlgs mij heb ik goed geteld, ik zal het nog eens sjekkenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:23 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Had ik er maar 3???![]()
Na deze ronde sta ik denk ik niet meer bovenaan, maar ik ga wat beter m'n best doen
En de verbinding is hier goed, geen problemen.
is helemaal goed!quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:08 schreef twentemeisje het volgende:
Goodmorning
Het is het Space Center te Bremen....
Welterusten
Het zijn 3 mannen die tegenover elkaar staan... in een rivier...quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:15 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Lijkt wel iets met wandelende mannen.. maar staan ze in een zee of een meer?
Nein.... aber es wird dort auch Deutsch gesprochen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:32 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Staan ze in de schöne blaues Donau?
Tadaaah!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:46 schreef Zephyrus het volgende:
Zijn het de Molecule Men in de Spree, Berlijn, Duitsland?
Nee!!! Ik had Bremen ook bekekenquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:08 schreef twentemeisje het volgende:
Goodmorning
Het is het Space Center te Bremen....
Welterusten
Tegen mij of redunzl?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk je dat?
Ik zat inderdaad te denken aan zoiets, maar kon er niet opkomen wat de naam was. Maar goed gevondenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:40 schreef vanOekelen het volgende:
Zo, ik doe ook maar weer eens een keertje mee.
Brookhaven National Laboratory, een deeltjesversneller in Upton, New York op Long Island.
De hint van de doorsnede icm een wikipedia pagina (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_accelerators_in_particle_physics) maakte het vrij simpel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:08 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad te denken aan zoiets, maar kon er niet opkomen wat de naam was. Maar goed gevonden
Jep, helemaal goed (alhoewel het natuurlijk LNG of LPG is ipv NLG).quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sachalin, Shell NLG fabriek?
is goed!quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef inkie1010 het volgende:
De Citadel van Aleppo (UNESCO World Heritage site)
[afbeelding]
geen probleem, mag ik er dan nog een van jou voor Iles de Los?quote:Op zondag 10 december 2006 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als redunzl geen bezwaar heeft mag ik dan een puntje Inkie?
thx!quote:Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Deze was niet zo moeilijk (dacht ik al).
Redunzl +1
Het andere punt is ook toegevoegd
ik zie het ja, ik zag dat je 'm net hebt toegevoegdquote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na jou opmerking
is goed!quote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef Zephyrus het volgende:
Pamplona, Spanje. De route waarop de stierne worden losgelaten voor het stierenrennen.
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=18&ll=42.816999,-1.642547&spn=0.002786,0.004989&t=k&om=1
helemaal goed!quote:Op maandag 11 december 2006 13:19 schreef Harmen1984 het volgende:
Lyon-Saint Exupéry, vliegveld + TGV
Je Europa-vibe is terecht.quote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef twentemeisje het volgende:
Zoekerdezoek... heb er een Europavibe bij... Hintje misschien?
Villa San Giovanniquote:
Correct!quote:Op maandag 11 december 2006 16:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Villa San Giovanni
met de veerboot op het plaatje die waarschijnlijk naar Messina op Sicilië vaart
ik had idd eerder Noord-Afrika verwacht, ben daarna op goed geluk de kust van Zuid-Amerika afgegaan op zoek naar grote plaatsenquote:Op maandag 11 december 2006 21:52 schreef _jero_ het volgende:
Ik zat aardig uit de buurt te zoeken, Noord-Afrika enzo...Op Chili had ik nooit gekomen.
inderdaad, netjes, snel gevonden nogquote:Op maandag 11 december 2006 21:47 schreef redunzl het volgende:
Valparaiso, Chili![]()
geboorteplaats Pinochet
dat is 'm!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:14 schreef _jero_ het volgende:
Plek van de atoombom op Nagasaki?
Hiroshima was inderdaad al geweest. Ik ga even op zoek naar een nieuwe.quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:15 schreef redunzl het volgende:
[..]
dat is 'm!![]()
_jero_ +1
hiroshima is al een keer geplaatst vlgs mij![]()
op zich wel vreemd, de bom in nagasaki is op ca. 500 meter hoogte tot ontploffing gebracht, dus eigenlijk...
... wordt het tijd voor koffie![]()
Dit klopt! Ik had Brussel ook goed gerekendquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:35 schreef twentemeisje het volgende:
Basiliek van het Heilige Hart
Nationaal Heilig Hart Basiliek is de officiele naam, in Koekelberg...
hmm, de hint op de foto zag ik zo snel niet eigenlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef _jero_ het volgende:
Afrika is inderdaad correct
Er staat trouwens een halve grote hint op de foto...
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hmm, de hint op de foto zag ik zo snel niet eigenlijk![]()
ik voelde 'm al aankomenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staat er enige hint op of is het puur de vorm?
doe maar rustig aan, ik zucht hier zelf onder een zware deadlinequote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef _jero_ het volgende:
Nee, even druk bezig met andere zaken waaronder *kuch* werkZal zo wel even proberen te zoeken
is goed!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:33 schreef _jero_ het volgende:
Het ligt vlak naast de stad Nazareth in Israel. Moet nu even lunchen
http://maps.google.co.uk/maps?f=q&hl=nl&q=london&ie=UTF8&z=15&ll=32.690424,35.196676&spn=0.02716,0.053988&t=k&om=1
dat kan ik al bijna goed rekenenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:11 schreef _jero_ het volgende:
Een luxe vakantieoord/woonplaats. Strand, jachthavens, klein vliegveldje
moet alleen nog even de naam vinden en waar
good meuningquote:Op donderdag 14 december 2006 10:09 schreef twentemeisje het volgende:
Zuid-Amerika? Of is dat way out of the goede richting?
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:41 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Guernica in Spanje?
is helemaal goed!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
Of is het net in Frankrijk....
Hendaye (Z.W.-Frankrijk, grensstad in de Westelijke Pyreneeën)
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:29 schreef redunzl het volgende:
Sanssouci , Potsdam?
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Sanssouci
is goed!quote:Op donderdag 14 december 2006 17:55 schreef _jero_ het volgende:
Ben er weer!
Antananarivo op Madagascar
misschien ook niet zo makkelijk, ben zelf in mei in Venetie geweest en heb het naderhand vrij uitvoerig bekeken in GEquote:Op donderdag 14 december 2006 22:10 schreef _jero_ het volgende:
Ik kon er niet opkomen wat dit had moeten zijn.. dacht eerder aan een gevangenis of een paleis
Maar ik had het wel moeten weten, zijn genoeg begraafplaatsen langsgeweest en die hadden allemaal zo'n blokkenstructuur.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef redunzl het volgende:
Se Cathedral in Goa, India?
je zat helemaal goed, met cathedral en india was het snel gevonden in googlequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:06 schreef _jero_ het volgende:
Zat ik toch goed met mijn intuitie, wist alleen niet waar ik moest beginnen met zoeken
idd, eentje met een lange historiequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef twentemeisje het volgende:
Is het een pretparkachtig iets?
(bij de weg)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:30 schreef Harmen1984 het volgende:
Niagara Falls, Ontario?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |