quote:Op donderdag 7 december 2006 16:34 schreef Frederiqueske het volgende:
volgens mij is het zelf een klein vliegveldje
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef Harmen1984 het volgende:
Bangkok (puur op basis van een vliegveld uit 2004)?
Helaas....quote:Op donderdag 7 december 2006 16:51 schreef Frederiqueske het volgende:
azie dacht ik aldan is het Hong Kong
Dat kloptquote:
Ik reken 'm goed!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef Frederiqueske het volgende:
ja het ligt in beiqijiazhuang whaha, daar vlakbij iig maar wat het is, ik neem aan een hotel in de vorm van een frans kasteel ofzo
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:15 schreef Frederiqueske het volgende:
Google Community tag???? wasda????![]()
hoe weet je dat zo snel???????????????????????quote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef Zhivago het volgende:
Bajr Sandi Monument, Den Passar, Indonesië
Ik herkende meteen de bouwstijl van de huizen, aangezien ik gisteren nog een plaatje van Indonesië had geuploadquote:Op donderdag 7 december 2006 18:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo snel???????????????????????en het is Bajra
+1 Zhivago
grrr de volgende keer ga ik echt iets posten waar geen mens aan denkt, niets voor de hand liggend en geen toeristische plek ofzo of iets andersquote:Op donderdag 7 december 2006 18:34 schreef Zhivago het volgende:
[..]
Ik herkende meteen de bouwstijl van de huizen, aangezien ik gisteren nog een plaatje van Indonesië had geupload
Ze rijden links en het ligt buiten Europa.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:45 schreef Frederiqueske het volgende:
Rijden ze links of rechts in dat land??? en is het binnen of buiten europa??
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:50 schreef inkie1010 het volgende:
Hmmm een sportstadion maar verder kom ik niet
Amsterdam Arena?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:44 schreef Frederiqueske het volgende:
is het een grote stad of klein, ik denk dat ik al weer waar ik moet zoeken en voor mij is het dichterbij dan ik dacht volgens mij wheheen begint de naam van de stad met een A whehe
nee daar rijden ze niet links hequote:
Nou, dat links rijden is een erg grote hint. Voor zover ik weet zijn dat maar een paar landen. En als je dat stadion ziet zie je geen veld van een 'grotere' sport. Cricket is ook groot maar niet voor ons bedoel ik daarmee. Dus je ziet geen lijnen die bij voetbal, honkbal etc horen. Dus dan kom je op cricket uit en dat is zeer groot in India (ex-britse kolonie)quote:Op donderdag 7 december 2006 20:09 schreef Frederiqueske het volgende:
al die moeite voor niets...... ik moet gaan hockeyen, dus tot strakshoe wist je die trouwens zo snel?? er is geen hint geweest alleen dat ze links rijden??? en je kan nou niet echt aan dat stadion zien dat er cricket gespeeld word... vind het nog altijd vaag hoe snel jullie da allemaal vinden hoor zonder hints.....
De laatste tijd heb ik niet zoveel puntjes gehaald. En morgen ben ik ook de hele dag weg t/m laat in de avond. Ga even een nieuwe zoeken!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:03 schreef Zhivago het volgende:
Zeker _jero_Dacht al dat jij met de prijs aan de haal zou gaan
![]()
Het is volgens mij het grootste cricket stadion ter wereld, met 110000 plaatsen!
http://en.wikipedia.org/wiki/Eden_Gardens
_jero_ +1
ben er weer, het ging niet doorquote:Op donderdag 7 december 2006 20:16 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Nou, dat links rijden is een erg grote hint. Voor zover ik weet zijn dat maar een paar landen. En als je dat stadion ziet zie je geen veld van een 'grotere' sport. Cricket is ook groot maar niet voor ons bedoel ik daarmee. Dus je ziet geen lijnen die bij voetbal, honkbal etc horen. Dus dan kom je op cricket uit en dat is zeer groot in India (ex-britse kolonie)
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:25 schreef redunzl het volgende:
opgavenlijst en puntentotaal zijn bijgewerkt, nu met stip in de top 4 aangeland: Zhivago !
![]()
internetverbinding is hier heel slecht, bij jullie ook?
Ik had een stuk weg er inderdaad bijgezet, maar vind het zelf niet zo erg duidelijk te zien dat ze links rijden.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stadhuis Belfast, oh ja, en hier rijden ze ook links (kan je op de foto zien)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |