Wat is dat nu voor kutopmerking?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:40 schreef JelleS het volgende:
Dat zal me niks verbazen SoK, bagger als Moulin Rouge en Chicago kregen ook veel nominaties en wonnen veel awards bij de oscars en globes. Je zou haast een bepaald beeld gaan vormen over de leden van beide organisaties......
Toch wel een verschil, de Globes worden door buitenlandse pers in Hollywood toegekend, de oscars door iedereen die ooit is toegelaten in de academy, dus acteurs, regisseurs, editors, special effectsmensen, grimeurs, cameramannnen,.... Vorig jaar werden bijvoorbeeld Eric Bana, Jake Gyllenhaal, Terrence Howard, Keira Knighthley, Werner Herzog, Bennett Miller, Noah Baumbach en Dolly Parton lid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:40 schreef JelleS het volgende:
Je zou haast een bepaald beeld gaan vormen over de leden van beide organisaties......
Daarom zei ik ook nominaties.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef Mike het volgende:
Ik vond Moulin Rouge helemaal niet matig en die film heeft overigens maar 2 (minder belangrijke) Oscars gewonnen.
Ze werden vorig jaar lid. Na de awards. Maar natuurlijk is er belangenverstrengeling, dacht je dat Jack Nicholson geen lid was?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Raar dat Jake Gyllenhaal, Keira, Terrence Howard ed. lid waren. Lijkt me toch belangenverstrengeling.
en terechtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:29 schreef Mike het volgende:
En hoewel het een goeie film is, wordt 'ie op FOK! wat overgewaardeerd.
Terecht vind ik. Fantastische rolquote:
dudequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:40 schreef JelleS het volgende:
bagger als Moulin Rouge en Chicago
Jij vindt elke film goedquote:
Les Invasions Barbares is geniaal. Voor de rest ben ik het wel redelijk met je eens. Rare keuzes in die categorie soms ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:2004 -> Geen Infernal Affairs, Bom ... Bom (van Kim), Reconstruction, Goodbye Lenin, Vozvrashcheniye of Osama. OK, dat jaar waren de 5 die wel werden genomineerd ook niet slecht, maar zowat alles wat hier staat was wel beter (zeker dan uiteindelijke winnaar Les Invasion Barbares).
Ik vond 'm echt een stuk minder dan de 2 andere "bekende" euthanasiefilms uit die periode, Mar Adentro en Simon. Maar OK, dat jaar zat er geen enkele matige film tussen, allemaal goed, de films uit het andere rijtje dat ik noemde vond ik toch stuk voor stuk beter.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Les Invasions Barbares is geniaal. Voor de rest ben ik het wel redelijk met je eens. Rare keuzes in die categorie soms ja.
Wat is daar mee?quote:
Het is sowieso al bullshit dat de categorie bestaat. Buitenlandse films zouden veel meer geïntegreerd moeten zijn.quote:En zo kun je waarschijnlijk wel een tijdje doorgaan. Het is gewoon een categorie waarbij de Amerikanen zelf nauwelijks weten hoe ze 't moeten aanpakken.
Simon vond ik goed, zeker voor Nederlandse begrippen, maar niet heel speciaal. Mar Adentro eigenlijk hetzelfde verhaal, bovendien had ik erg hoge verwachtingen vanwege de regisseur. Goede film, maar hij kan het nóg beter (Abre los ojos). Les Invasions was grappiger, interessanter en veelomvattender. Wat mij betreft. Dat cynisme en snobisme vond ik echt geweldig. Bovendien geschiedenis...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond 'm echt een stuk minder dan de 2 andere "bekende" euthanasiefilms uit die periode, Mar Adentro en Simon. Maar OK, dat jaar zat er geen enkele matige film tussen, allemaal goed, de films uit het andere rijtje dat ik noemde vond ik toch stuk voor stuk beter.
Dat jaar was Whoopi de host, wonnen Mariah Carey en Whitney Houston met een duet en kreeg Elia Kazan een half zittende ovatie, volgens mij willen ze die ceremonie liever vergetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:28 schreef Mike het volgende:
Ik word af en toe nog badend in het zweet wakker van die wanstaltige vertoning van Benigni bij de Oscaruitreiking.
Iets voor jou, SOK?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Basso het volgende:
La Vita e Bella Collectors Edition (r2fr, nr. 3489 van 10000) poster met handtekening roberto benigni
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |