2 februari 2002 : Gaoxing (kan nu elk moment zover zijn)
14 februari 2002 : SignOTheTimes
8 mei 2002 : Knorretje (komt "ergens" in april al)
23 juni 2002 : Leah
12 augustus 2002: Illogical (papa)
20 augustus 2002 : Moussy
29 augustus2002: hollandse drop
Babietjes:
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van NoNick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
In afwachting op alles wat komen gaat:
Karin (sinds 7 maanden)
E.T. (sinds 6 maanden)
Gefeliciteerd SighOTheTimes!
Barb, ik maak er geen gewoonte van om posts te wijzigen maar ik vond het complete lijstje wel netjes staan zo bovenaan het topic, Lois
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 15-01-2002 20:43]
Ik wil eerst arme knorretje een hart onder de riem steken. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Mei duurt nog lang als je je er niet lekker bij voelt.
Ik hoop ook dat je een manier kunt vinden waardoor je wat eten kunt binnenhouden. (ik las het op een ander topic dat Lieve Danny voor je geopend had)
Ik heb ergens een tip gelezen dat het slikken van Framboosblad zou helpen. Helaas weet ik niet meer op welke site ik het gelezen heb.
Vraag het eens voor de zekerheid na bij je verloskundige of aan je huisarts.
Succes meid !
ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.
quote:Braken doe ik al niwt meer hoor
Op maandag 14 januari 2002 13:01 schreef hollandse_drop het volgende:
Dank je Barb en Lois.Ik wil eerst arme knorretje een hart onder de riem steken. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Mei duurt nog lang als je je er niet lekker bij voelt.
Ik hoop ook dat je een manier kunt vinden waardoor je wat eten kunt binnenhouden. (ik las het op een ander topic dat Lieve Danny voor je geopend had)Ik heb ergens een tip gelezen dat het slikken van Framboosblad zou helpen. Helaas weet ik niet meer op welke site ik het gelezen heb.
Vraag het eens voor de zekerheid na bij je verloskundige of aan je huisarts.
Succes meid !
ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.
Voor je nu gaat afvragen wat hebbie dan, zal ik je de zoektocht besparen
verloop zwangerschap:
week 1 t/m week 5 niets aan de hand
week 6 t/m week 13 overmatig braken, slap, etc veel op bed gelegen.
week 12 t/m week 15 veel spierpijn (dat dachten we) en een beetje kunnen strompelen oa eindelijk eens iets kopen voor de as baby.
week 16 t/m week 17 op de krukken heel af en toe en veel liggen
week 18 t/m week 21 in de rolstoel 1 keer in de week om frisse neus te halen
week 22 t/m nu bedlegerig (ben alleen even met de kerst en oud en nieuw er uit geweest.
Ik kan mijn eigen bed niet meer uit en zitten is ondraagelijk, lig in feite dus de hele dag naar tvtje te staren en een beetje te pc'en. Voor de rest wordt alles hier geregeld, mijn po wordt gebracht als ik moet
of ik wordt verschoond als ik te laat ben Heb een ontbijt, lunch en diner service op bed en als ik wil komen ze zelfs nog 80 keer op een dag mijn kussen op schudden
Ik heb een erge vorm van Bekkeninstabiliteit die gelang de zwangerschap vordert erger wordt. Na de zwangerschap kunnen ze hier echt pas mee, ik krijg nu wel fysio. Maar veel pijnlijke oefeningen worden niet gedaan, mede doordat ik al veel pijn heb en er geen medicatie geslikt kan worden. Na de bevalling ga ik eerst een goeie 10 dagen plat (maar dat doe ik nu ook al) en vervolgens eerst thuis beetje bijkomen en na 6 weken kan het revalideren beginnen. Dat zal in kleine stapjes gegaan, eerst weer normaal leren zitten etc etc, leren de kleine optillen zonder dat ik darbij iets forceer, leren lopen. Al met al zwaar kut want ik voel me nu al een oudlijk, maar als de kleine er is kan en mag ik nog steeds niets. En heeft het dus een moeder die zelf nog gewassen moet worden ipv dat ze het kind vast.
Dat is in grove lijnen zonder er echt diep op in te gaan hoor, hier aan de hand. Uiteraaard speelt er op den duur meer mee, maar voel er nog steeds niets voor om dat op te rakelen.
Iig iedereen bedankt voor alle lieve woorden, mijn berichtje kwam iets kloterder uit mijn toetsenbord als ik bedoeld had. sorry.
Heel, heel erg veel sterkte.
Ik weet dat het helemaal niets helpt, maar toch...
HOe rot het ook gegaan is, ik hoop dat jij en Danny uiteindelijk zo van jullie kindje kunnen genieten dat deze hele nare periode een klein beetje naar de achtergrond verdwijnt.
Voor nu, nogmaals, heel veel sterkte.
quote:Ik had nog een lief verhaaltje voor knorretje gemaakt, maar ik ben aan het knoeien met edits en quotes, nu is ie weg
Op maandag 14 januari 2002 13:40 schreef hollandse_drop het volgende:
nou moe, Help me.
Nou ja, in ieder geval wil je heeeel veeel sterkte toewensen de komende tijd. Wat je nu meemaakt lijkt me echt heel erg vervelend. Laatst bij Catherine zag ik dit in een uitzending. Het was echt vreselijk voor die vrouwen. Ik hoop dat jouw herstelling straks beter gaat en dat je toch nog van je kindje mag genieten.
Veel sterkt meid
quote:Heb je helemaal gelijk in Lois.
Op maandag 14 januari 2002 12:49 schreef Lois het volgende:Barb, ik maak er geen gewoonte van om posts te wijzigen maar ik vond het complete lijstje wel netjes staan zo bovenaan het topic, Lois
quote:Klopt we gaan het ook eerder halen
Op maandag 14 januari 2002 14:34 schreef jessie het volgende:
Knorretje,
Heel veel sterkte, ook al heb je niks aan deze woorden.
Is het niet zo dat als je zon pijn heb je eerder ingeleid mag worden? Zou dit eens navragen (zal je al wel gedaan hebben) Het zullen misschien maar 3 weken zijn, maar 3 weken kan voor jou wel heel veel zijn, als ik je verhaal zo lees.
Meid heel veel sterkte en Danny ook, want voor hem zal het ook wel heel moeilijk zijn om jou zo te zien met al die pijn.
Ik heb zelf van de eerste een pre-natale (en post-)depressie gehad. Dit van jou is dan wel ff erger, maar bij ons ging bijna de relatie er onder door. Ik hoop van harte dat dit bij jullie niet het geval is!! Hoe moeilijk deze situatie voor julie beide ook is, héél veel sterkte!!!!
misschien mag ik nog heel bescheiden even wat kwijt
Ik heb een andere baan!! En ik ben er zoooo verschrikkelijk blij mee! Eindelijk die vervelende baas van mij die meende dat ik moeite had met het combineren van werk en prive, eens onomwonden de waarheid zeggen! Dat-ie maar een ouderwetse lul is die niet snapt dat vrouwen in deze tijd en kinderen krijgen, en blijven werken (en dat meestal leuk vinden, tenzij ze zo'n achterlijke baas hebben). Diezelfde kerel die vond dat een kolfkamer maar een extra luxe ipv een wettelijk recht was! Waardoor ik hemel en aarde heb moeten bewegen om een koelkast bij ons op de gang te krijgen! O wat ben ik verschrikkelijk blij!
*maakt vreugdedans*
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 14-01-2002 21:05]
Gefeliciteerd Nausicaa !! Eindelijk dan toch een nieuwe baan en ook nog dichter bij huis!
Nausicaa, heeeeeeel veel plezier met de nieuwe baan!!
De bevalling was een droombevalling Heb vanaf een uurtje of een 's middags rondgelopen met "krampen". Wist ik veel dat dat al weeen waren....dacht dat ik goed naar de w.c. moest haha. Naar Eindhoven gereden, daar wat gewinkeld, effe bij schoonouders op de koffie.....(die naderhand vertelden dat ik akelig wit zag) Thuisgekomen maar eens goed naar de w.c. gegaan, maar krampen bleven....Ondertussen boerenkool klaargemaakt (tja en die hebben we dus weer lekker teruggezien in het ziekenhuis Begon wel te denken dat het weeen konden zijn, dus maar "klokken". Daar had ik weinig aan, ze kwamen wel zo onregelmatig....toch geen weeen dan? Zo de hele avond doorgegaan. Om half elf de hond uitgelaten....Om elf uur maar gaan slapen....Om half twaalf toch nog maar een keer naar de w.c. en toen verloor ik wat bloed. Huppakee naar het ziekenhuis. Daar om twaalf uur aangekomen met de vraag "ben ik begonnen??" Geinstalleerd in de arbeidskamer. Toen werd me doodleuk verteld dat ik al 6 cm ontsluiting had!!! (je had m'n gezicht moeten zien!) En toen is het losgebarsten....weeen om de twee minuten en die leuke rugweeen er meteen bij! Om 1 uur kwam ze vertellen dat de verloskamer in orde werd gemaakt omdat ik inmiddels volledige ontsluiting had! Zelf naar de verloskamer gewandeld, op dat bed gekropen. Nu hebben ze hier in Belgie nog het idee dat je in de beugels moet hangen (op het moment dat ik ging liggen kwam er net zo'n rugwee....probeer die maar es op te vangen met je benen in de beugels!) Om tien over 1 zijn de vliezen gebroken. (plons!) En na twee keer persen werd er al gezegd dat ze blond was! Om 1.25 is ze uiteindelijk geboren.......dus heeel snel. Achteraf eigenlijk veel te snel omdat ik amper besefte waar ik mee bezig was..... Ze woog bij de geboorte 2920 gram en was ongeveer 50 cm lang. Een lichtgewichtje dus, maar ze doet het fantastisch! Toen vijf dagen in het ziekenhuis gebivakeerd.....bah bah....nooit meer!!!! En bij thuiskomst werden de leidingen voor de keuken gelegd en de keuken geplaatst....dus echt rust heb ik niet gehad en dat is me ook wel opgebroken hoor, maar als ik het verhaal van Knorretje lees ga ik me nog maar eens heel diep schamen dat ik ook maar durf te klagen.... Sterkte Knorretje!!!!
p.s. weet iemand hoe je foto's kan plaatsen, want ik wil ze wel showen natuurlijk!!!!!
Hier is het allemaal uhhh.....raar. Aan de ene kant ben ik vreselijk snel moe en kan weinig, aan de andere kant kom ik erachter dat nesteldrang geen fabeltje is. Ik ben gewoonlijk een vreselijke huisvrouw, maar nu moet alles toch echt nog even schoon, in elkaar geknutseld, opgeruimd, etc. En alles met de gedachte "want als ik het uitstel tot morgen, komt het er misschien niet meer van". Hubby geniet
Zaterdagavond kwam het opeens allemaal wel heel dichtbij, toen ik me opeens niet lekker voelde in de supermarkt, en daarna thuis sterkere en andere weeen kreeg dan de normale harde buiken: vaker, lager in m'n buik, en ook in m'n rug. Ze bleven echter super-onregelmatig en verder gebeurde er niets, dus tegen vieren ben ik in slaap gevallen, en de volgende morgen was alles weer over. Flauw hoor!
quote:nou hartstikke flauw hoor Manon
Op dinsdag 15 januari 2002 00:42 schreef Gaoxing het volgende:knip
Zaterdagavond kwam het opeens allemaal wel heel dichtbij, toen ik me opeens niet lekker voelde in de supermarkt, en daarna thuis sterkere en andere weeen kreeg dan de normale harde buiken: vaker, lager in m'n buik, en ook in m'n rug. Ze bleven echter super-onregelmatig en verder gebeurde er niets, dus tegen vieren ben ik in slaap gevallen, en de volgende morgen was alles weer over. Flauw hoor!
quote:mmmaaaar: ik willem nu al sien
Op dinsdag 15 januari 2002 07:51 schreef Gaoxing het volgende:
Ja zeg Catoot, niet zo ongeduldig hoor! Hij mag nog ruim twee weken geheel legaal blijven zitten....
Sorry Lois, ik zal ophouden met slowchatten
quote:IllOgical fluistert:
Op maandag 14 januari 2002 12:49 schreef Barb het volgende:
En het lijstje uitgerekenden:2 februari 2002 : Gaoxing (kan nu elk moment zover zijn)
14 februari 2002 : SignOTheTimes
8 mei 2002 : Knorretje (komt "ergens" in april al)
23 juni 2002 : Leah
20 augustus 2002 : Moussy
29 augustus2002: hollandse dropBabietjes:
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van NoNick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van JessieIn afwachting op alles wat komen gaat:
Karin (sinds 7 maanden)
E.T. (sinds 6 maanden)Gefeliciteerd SighOTheTimes!
Barb, ik maak er geen gewoonte van om posts te wijzigen maar ik vond het complete lijstje wel netjes staan zo bovenaan het topic, Lois
Voeg 12 augustus maar toe: IllOgical gaat papa worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |