abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 januari 2007 @ 17:29:38 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45510639
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Haha, dus als ik jou tegenkom in de stad, ik stamp jou op je oog, dan kan ik als verweer aandragen dat de politie de verantwoordelijkheid heeft, want zij hebben mij zo ver laten komen
als je als politie 2 groepen die ruzie hebben in dezelfde cel zet doe je het dan goed?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45510654
Belachelijk
pi_45510659
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heeft er weinig mee te maken, zodra de voorverkoop begon voor Nancy tegen Wisla en Feyenoord, een passe-partout zeg maar, zijn er 2 grote zwarthandelaren die ik ken en die wekelijks bij Feyenoord te vinden zijn, sommige hier weten wel wie ik bedoel, gelijk naar Frankrijk gereden om maar liefst 1200 van zulke passe-partouts te kopen.
Gezien het feit dat ze die op de eerste voorverkoop al haalde het verder weinig uit of ze door gingen of niet, als hun er al 1200 hadden....
Klopt maar dat waren niet de enige kaarten voor handen. Hoop hadden gewoon een kaartje voor nancy - Feyenoord die dus later zijn gehaald.
Feijenoord Rotterdam
pi_45510677
Belachelijk dit.
Ik ben benieuwd of ik mn geld nog terug krijg voor de wedstrijd tegen de Engelse joden.
Imbecielen die dit gedaan hebben bedankt, alsmede die zwitserse jodenkliek van blatter.
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 januari 2007 @ 17:30:47 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45510686
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat helpt blijkbaar niet. Als dit het uiterste redmiddel is om het weer in het gareel te krijgen dan
Hopelijk doet goed voorbeeld volgen.
denk ejd at dit helpt? Die jongens kunnen zonder fatsoenlijke Nederlandse wetgeving zo weer hetzelfde flikken!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:30:59 #256
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45510695
MAFIA
pi_45510705
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Belachelijk dit.
Ik ben benieuwd of ik mn geld nog terug krijg voor de wedstrijd tegen de Engelse joden.
Imbecielen die dit gedaan hebben bedankt, alsmede die zwitserse jodenkliek van blatter.
Geld krijg je gewoon terug, de geboekte reisjes naar Engeland zijn wel weer vernaggeld

[ Bericht 1% gewijzigd door rubbereend op 19-01-2007 17:33:07 (geen ziektes gooein :{) ]
Feijenoord Rotterdam
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:31:21 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45510708
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:27 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Kijk je kan eindeloos discussieren wie hier hoofdschuldige is.
Klopt en het orgaan wat daar over gaat heeft te hard geoordeeld mijn inziens maar je trekt wel aan het kortste eind.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45510709
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

denk ejd at dit helpt? Die jongens kunnen zonder fatsoenlijke Nederlandse wetgeving zo weer hetzelfde flikken!
Dat kunnen we pas op een later tijdstip weten of het heeft geholpen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 januari 2007 @ 17:32:17 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45510738
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heeft er weinig mee te maken, zodra de voorverkoop begon voor Nancy tegen Wisla en Feyenoord, een passe-partout zeg maar, zijn er 2 grote zwarthandelaren die ik ken en die wekelijks bij Feyenoord te vinden zijn, sommige hier weten wel wie ik bedoel, gelijk naar Frankrijk gereden om maar liefst 1200 van zulke passe-partouts te kopen.
Gezien het feit dat ze die op de eerste voorverkoopdag al haalde het verder weinig uit of ze door gingen of niet, als hun er al 1200 hadden....
dan gooi je de boel dicht voor supporters zonder officieel kaartje. Bij Schalke - PSV werd er heel streng gecontroleerd dat er niemand zonder goed kaartje in de buurt kwam.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45510741

pi_45510769
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als je als politie 2 groepen die ruzie hebben in dezelfde cel zet doe je het dan goed?
Daarom zeg ik, in de stad. We kunnen er wel omheen praten maar is nu Nancy de schuldige dat idioten alles kort en klein slaan, dat is apart en daarom gaat mijn verhaal wat jij quote gewoon op.

Is het qua redelijkheid en bilikheid Feyenoord ziin schuld, neen, feyenoord is wel verantwoordelijk voor zijn supporters en aangezien die supporters al vaker hebben laten zien dat ze idioten zijn en eerdere straffen totaal niet werkte, dan moeten ze het zo maar leren, en dat is dus de straf. Nancy is al genoeg gestraft en dat de politie daar de verkeerde inschattingsfout heeft gemaakt door ze het stadion in te gooien ala maar wat zou er gebeurd zijn als die supporters tegengehouden waren...wat dan....Ik denk dat het dan helemaal los was gegaan. Nu was het om niks en als ze geweigerd waren hadden die idioten ineens een reden om agressief te doen, dus was het nog erger geworden.

Moeilijke situatie, bijna geen oplossing voor mogelijk, er moet gestraft worden en wel op die manier dat men het voelt.

feyenoordsupporters

Als deze straf niet gegeven was: Geef mij ÉÉN REDEN waarom die supporters bij de volgende uitwedstrijd geen stad zouden platbranden, één reden.............
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:33:59 #263
139407 jorienvdherik
pi_45510776
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef SCH het volgende:
Belachelijk
Eindelijk ben ik het een keer met je eens
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:34:26 #264
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45510789
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan gooi je de boel dicht voor supporters zonder officieel kaartje.
Zit wat in maar dan had alsnog een bende gehad.

Feyenoord supporters hebben nu eenmaal weinig ruimte nodig om er een bende van te maken, zie Leverkusen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:34:45 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45510800
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, in de stad. We kunnen er wel omheen praten maar is nu Nancy de schuldige dat idioten alles kort en klein slaan, dat is apart en daarom gaat mijn verhaal wat jij quote gewoon op.

Is het qua redelijkheid en bilikheid Feyenoord ziin schuld, neen, feyenoord is wel verantwoordelijk voor zijn supporters en aangezien die supporters al vaker hebben laten zien dat ze idioten zijn en eerdere straffen totaal niet werkte, dan moeten ze het zo maar leren, en dat is dus de straf. Nancy is al genoeg gestraft en dat de politie daar de verkeerde inschattingsfout heeft gemaakt door ze het stadion in te gooien ala maar wat zou er gebeurd zijn als die supporters tegengehouden waren...wat dan....Ik denk dat het dan helemaal los was gegaan. Nu was het om niks en als ze geweigerd waren hadden die idioten ineens een reden om agressief te doen, dus was het nog erger geworden.

Moeilijke situatie, bijna geen oplossing voor mogelijk, er moet gestraft worden en wel op die manier dat men het voelt.

feyenoordsupporters
Het gaat niet om de schuldige, maar om de verantwoordelijke. Feyenoord wordt nu verantwoordelijk gesteld voor de rellen, terwijl de verantwoordelijkheid absoluut niet bij Feyenoord ligt maar bij Nancy.
2000 light years from home
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:35:37 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45510826
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:33 schreef opgebaarde het volgende:
Als deze straf niet gegeven was: Geef mij ÉÉN REDEN waarom die supporters bij de volgende uitwedstrijd geen stad zouden platbranden, één reden.............
Waarom wel? Zinloos argument dit.
pi_45510856
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het gaat niet om de schuldige, maar om de verantwoordelijke. Feyenoord wordt nu verantwoordelijk gesteld voor de rellen, terwijl de verantwoordelijkheid absoluut niet bij Feyenoord ligt maar bij Nancy.
En voor de duidelijkheid. Feyenoord is niet verantwoordelijk voor de mensen die buiten Feyenoord om reizen.
Feijenoord Rotterdam
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 januari 2007 @ 17:36:29 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45510859
andere vraag; kan Feyenoord nog in beroep want dit was het beroep van de aanklager bij de UEFA
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:37:19 #269
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45510879
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:36 schreef rubbereend het volgende:
andere vraag; kan Feyenoord nog in beroep want dit was het beroep van de aanklager bij de UEFA
Ja bij het sportribunaal
Jawel, je keek.
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 17:37:55 #270
42184 crew  DaMart
pi_45510889
Slechte en onrechtvaardige uitspraak. Zowel voor Feyenoord, het Nederlands voetbal als het voetbal in het geheel. In principe geef je nu een stel oetlullen die een club kwaad willen doen de macht om dat te doen. Al wat ze hoeven te doen is een petje van de betreffende club op hun kop te zetten, naar een Europese wedstrijd gaan en de boel vernielen.

Maar goed, hopelijk gaat Feyenoord alle schade, dus ook de miljoenen inkomsten die ze dit seizoen mislopen, verhalen op de zwakzinnigen die dit veroorzaakt hebben. Laat ze de rest van hun leven maar fijn het grootste deel van hun salaris afdragen... houden ze ook nog eens geen geld meer over om kaartjes te kopen, dus voorkom je recidive.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:38:19 #271
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45510900
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:37 schreef jna het volgende:

[..]

Ja bij het sportribunaal
Maar het is niet opschortend.
pi_45510907
Was de aanklager die Slowaak/Tsjech ofzo die liep te janken in de pers? Of was dat alleen de rapporteur?
pi_45510934
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom wel? Zinloos argument dit.
Hoezo? Blijkbaar vinden een hoop dat dit mag en volledig bij Nancy ligt, Nancy heeft fouten gemaakt maar wiens supporters zijn het.....
Als er niet gestraft zou zijn, waarom zouden diezelfde supporters volgende keer niet weer alles slopen...het ligt toch aan de thuisclub..vreemd
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:40:13 #274
139407 jorienvdherik
pi_45510950
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Maar het is niet opschortend.
dus dat moet voor de heenwedstrijd al gebeuren
pi_45510976
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Maar hoe straf je dan, hoe maak je het die idioten duidelijk dat ze hun club en zelfs land beschamen...?
Ik zeg niet dat ik het eens ben met de UEFA maar feyenoord is zeker niet onschuldig en vooral niet met zo'n indrukwekkende staat van dienst met de supporters
pi_45511005
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dus dat moet voor de heenwedstrijd al gebeuren
En dat gaat niet lukken lijkt me
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:43:42 #277
139407 jorienvdherik
pi_45511036
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:42 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

En dat gaat niet lukken lijkt me
wanneer was het ook al weer
pi_45511046
kan een andere nederlandse club de plaats van feyenoord niet overnemen?
janneman
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:43:59 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45511047
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar hoe straf je dan, hoe maak je het die idioten duidelijk dat ze hun club en zelfs land beschamen...?
Ik zeg niet dat ik het eens ben met de UEFA maar feyenoord is zeker niet onschuldig en vooral niet met zo'n indrukwekkende staat van dienst met de supporters
Misschien door die relschoppers een boete te geven en in de cel te gooien. Weet ik veel, als ik een crimineel ben wordt mijn vader toch ook niet gestraft om mij een lesje te leren? Zeer kromme retoriek. Feyenoord heeft werkelijk alles gedaan wat ze konden om de rellen te voorkomen, Nancy heeft deze adviezen gewoon in de wind geslagen. En nu is Feyenoord de gebeten hond, lekker is dat .
pi_45511048
Belachelijke straf natuurlijk, wat dat betreft sluit ik mij aan bij rubbereend zijn post. Er zijn veel fouten gemaakt, Feyenoord heeft gewaarschuwd, en nu zo'n straf .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 17:44:19 #281
42184 crew  DaMart
pi_45511058
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als je waarschuwt dat een stel zwakzinnigen kan komen die niet tot de supporters horen, en die klojo's komen, maar de autoriteiten reageren er niet op, dan kun je dat moeilijk Feyenoord aanrekenen.

Stel dat jij een kroeg afhuurt om je verjaardag in besloten kring te vieren. Je geeft de kroegbaas en beveiliging aan dat een stel mensen komt, die jij niet binnen wil hebben omdat ze de boel dan verzieken. Die mensen komen toch, drammen en de beveiliging laat ze binnen. Vervolgens slaan ze de boel kort en klein. Analoog aan de uitspraak van de UEFA, ben jij dan aansprakelijk voor die aso's. Immers, het was jouw besloten feest waarop ze de boel vernielden.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:44:26 #282
139407 jorienvdherik
pi_45511062
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:43 schreef horstjan het volgende:
kan een andere nederlandse club de plaats van feyenoord niet overnemen?
nee dat kan niet
pi_45511072
Excelsior in de Uefa
pi_45511171
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Misschien door die relschoppers een boete te geven en in de cel te gooien. Weet ik veel, als ik een crimineel ben wordt mijn vader toch ook niet gestraft om mij een lesje te leren? Zeer kromme retoriek. Feyenoord heeft werkelijk alles gedaan wat ze konden om de rellen te voorkomen, Nancy heeft deze adviezen gewoon in de wind geslagen. En nu is Feyenoord de gebeten hond, lekker is dat .
Dat gebeurt met de relschoppers die ze hebben ook wel. In jouw voorbeeld, jouw vader wordt er wel op aangekeken. Maar hoezo heeft Feyenoord er alles aangedaan, ze hebben gezegd dat er geen kaarten verkocht moesten worden, ze hebben namen van notoire relschoppers doorgegeven, dat noem ik niet alles en omdat het zo'n gigantisch moeilijk onderwerp is is een oordeel als Feyenoord is onschuldig helemaal krom.

Feyenoordsupporters gaan op eigen initiatief daarheen, ze gingen los (dat kan je Nancy onmogelijk verwijten), ze hadden kaarten (fout Nancy), ze werden het stadion ingegooid (misschien net de beste beslissing, wat zonder reden werd alles al gesloopt, houd je die idioten tegen dan hebben ze een reden om nog erger te flippen), in het stadion zijn die supporters iets meer in de hand te houden, meer gegroepeerd en dus beter te omsingelen en in de gaten te houden.

Feyenoord kan misschien meer kunnen doen en dit is een nieuwe situatie, doch krijg ik weer een nare bijsmaak bij het objectieve ( ) handelen van de UEFA
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:48:36 #285
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_45511184
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je waarschuwt dat een stel zwakzinnigen kan komen die niet tot de supporters horen, en die klojo's komen, maar de autoriteiten reageren er niet op, dan kun je dat moeilijk Feyenoord aanrekenen.

Stel dat jij een kroeg afhuurt om je verjaardag in besloten kring te vieren. Je geeft de kroegbaas en beveiliging aan dat een stel mensen komt, die jij niet binnen wil hebben omdat ze de boel dan verzieken. Die mensen komen toch, drammen en de beveiliging laat ze binnen. Vervolgens slaan ze de boel kort en klein. Analoog aan de uitspraak van de UEFA, ben jij dan aansprakelijk voor die aso's. Immers, het was jouw besloten feest waarop ze de boel vernielden.
Joehoe, ook in de stad zelf ging het al verschrikkelijk los. Dan ga jij weer zeggen dat er een voetbalwet etc moet komen, maar die is er nou simpelweg niet. Je kan niet altijd alles blijven afschuiven, maar zonder Europese wedstrijden van Feyenoord heb je simpelweg geen gerel van die kant. Heel simpel maar wel effectief.
Geef mij maar Amsterdam
pi_45511228
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

Enige wat niet klopt in je mooie voorbeeld is dat die aso's niet vrienden/werknemers/ben ik niet verantwoordelijk voor ofzo van mij zijn. En zie bovenstaande posting van mij
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:50:43 #287
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45511266
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat gebeurt met de relschoppers die ze hebben ook wel. In jouw voorbeeld, jouw vader wordt er wel op aangekeken. Maar hoezo heeft Feyenoord er alles aangedaan, ze hebben gezegd dat er geen kaarten verkocht moesten worden, ze hebben namen van notoire relschoppers doorgegeven, dat noem ik niet alles en omdat het zo'n gigantisch moeilijk onderwerp is is een oordeel als Feyenoord is onschuldig helemaal krom.

Feyenoordsupporters gaan op eigen initiatief daarheen, ze gingen los (dat kan je Nancy onmogelijk verwijten), ze hadden kaarten (fout Nancy), ze werden het stadion ingegooid (misschien net de beste beslissing, wat zonder reden werd alles al gesloopt, houd je die idioten tegen dan hebben ze een reden om nog erger te flippen), in het stadion zijn die supporters iets meer in de hand te houden, meer gegroepeerd en dus beter te omsingelen en in de gaten te houden.

Feyenoord kan misschien meer kunnen doen en dit is een nieuwe situatie, doch krijg ik weer een nare bijsmaak bij het objectieve ( ) handelen van de UEFA
Ten eerste, wat buiten het stadion gebeurt lijkt me geen zaak voor de UEFA. Ten tweede, jij zegt dat Feyenoord niet alles gedaan heeft, maar wat hadden ze dan nog meer kunnen doen? Je kan mensen niet zomaar verbieden Nederland te verlaten.
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 17:51:40 #288
42184 crew  DaMart
pi_45511294
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Joehoe, ook in de stad zelf ging het al verschrikkelijk los. Dan ga jij weer zeggen dat er een voetbalwet etc moet komen, maar die is er nou simpelweg niet. Je kan niet altijd alles blijven afschuiven, maar zonder Europese wedstrijden van Feyenoord heb je simpelweg geen gerel van die kant. Heel simpel maar wel effectief.
Ja en? Wat kan Feyenoord er aan doen dat die VMBO drop-outs in de stad gaan rellen? Helemaal niets. Bovendien kan de UEFA volgens mij alleen maar straffen voor wat er in een stadion gebeurt, niet voor wat zich daarbuiten afspeelt. En over afschuiven gesproken, volgens mij wordt nu een verantwoordelijkheid die niet bij Feyenoord lag, op Feyenoord afgeschoven.
pi_45511336
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ten eerste, wat buiten het stadion gebeurt lijkt me geen zaak voor de UEFA. Ten tweede, jij zegt dat Feyenoord niet alles gedaan heeft, maar wat hadden ze dan nog meer kunnen doen? Je kan mensen niet zomaar verbieden Nederland te verlaten.
Het gaat om verantwoordelijkheid. Feyenoord had die personen die die zwarte kaarten verhandelde misschien kunnen aanpakken (dat het gerucht ging met namen zal toch wel bekend geweest zijn, anders is dat schandalig), ze hadden stewarts moeten meesturen, ze hadden eventueel met de nedelandse politie in samenwerking met nancy meer kunnen doen. Ik weet het niet, maar om nu al als feit te presenteren dat feyenoord er niks aan kan doen, dat is niet geheel fair.

Maar de EUFA wil dit soort wantoestanden niet, en hoe straf je zoiets of zorg je er voor dat een club meer gaat doen, dit is de manier
pi_45511341
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Enige wat niet klopt in je mooie voorbeeld is dat die aso's niet vrienden/werknemers/ben ik niet verantwoordelijk voor ofzo van mij zijn. En zie bovenstaande posting van mij
pi_45511357
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja en? Wat kan Feyenoord er aan doen dat die VMBO drop-outs in de stad gaan rellen? Helemaal niets. Bovendien kan de UEFA volgens mij alleen maar straffen voor wat er in een stadion gebeurt, niet voor wat zich daarbuiten afspeelt. En over afschuiven gesproken, volgens mij wordt nu een verantwoordelijkheid die niet bij Feyenoord lag, op Feyenoord afgeschoven.
Het waren Ajax(of voeg willekeurige club in)supporters?
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 17:54:41 #292
42184 crew  DaMart
pi_45511371
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat klopt dus wel. Je kunt namelijk moeilijk verdedigen dat die relschoppers in Nancy tot de supportersschare van Feyenoord horen. Ik bedoel: ik kan ook een petje van Ajax, PSV, of welke willekeurige club dan ook opzetten, tijdens een uitwedstrijd het stadion opblazen en later opscheppen tegen mijn vrienden dat ik er mede voor heb gezorgd dat die club die me werkelijk geen drol kan schelen nu geen Europees voetbal meer speelt.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:54:51 #293
139407 jorienvdherik
pi_45511373
uefa is echt niet serieus te nemen
pi_45511375
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:53 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dude, dat je niet snapt dat jouw voorbeeld niet gelijk is aan dit gebeuren, mên.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:56:05 #295
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_45511409
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Geen publiek mee met de uitwedstrijden Als je zulk simpel volk als so called supporters hebt lopen moet je jezelf maar in bescherming nemen. Tuurlijk is Feyenoord deels verantwoordelijk voor de aanhang, ook al gebeurd het in de stad. Als diezelfde Feyenoorders half Rotterdam slopen tijdens een huldiging ( ) is Feyenoord ook deels verantwoordelijk voor al die ellende.
Geef mij maar Amsterdam
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 17:56:28 #296
42184 crew  DaMart
pi_45511420
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het waren Ajax(of voeg willekeurige club in)supporters?
Eerder supporters van een willekeurig rugbyteam, lijkt me. Voetbalsupporters in ieder geval niet, want die maken een club, een land en een sport niet zo te schande.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:56:33 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45511421
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het gaat om verantwoordelijkheid. Feyenoord had die personen die die zwarte kaarten verhandelde misschien kunnen aanpakken (dat het gerucht ging met namen zal toch wel bekend geweest zijn, anders is dat schandalig), ze hadden stewarts moeten meesturen, ze hadden eventueel met de nedelandse politie in samenwerking met nancy meer kunnen doen. Ik weet het niet, maar om nu al als feit te presenteren dat feyenoord er niks aan kan doen, dat is niet geheel fair.

Maar de EUFA wil dit soort wantoestanden niet, en hoe straf je zoiets of zorg je er voor dat een club meer gaat doen, dit is de manier
Jouw aandragingen slaan nergens op hoor, ten eerste hadden de handelaars hun kaarten in Nancy gekocht (niet via Feyenoord), daar kon Feyenoord dus niks aan doen. Stewarts meesturen, wat is daar de bedoeling van? In Nancy hadden ze gezaghebbers genoeg, dat was ook het probleem niet. Ik zie niet in waarom het niet geheel fair is om Feyenoord als onschuldig aan te wijzen eigenlijk. Tegen personen die op eigen houtje naar een Nancy reizen kun je niks doen, tegen personen die daar een kaartje gaan kopen (buiten Feyenoord om) kun je niks doen, tegen personen die op die manier het stadion inkomen en vervolgens gaan rellen kun je niks doen.
pi_45511425
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
uefa is echt niet serieus te nemen
(Dit is geen trolvraag)
Als Ajax een en dezelfde straf had gekregen, had je de UEFA dan wel serieus genomen?
Als het antwoord Ja is dan is eigenlijk de kracht van je post al gelijk weg.
pi_45511430
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dude, dat je niet snapt dat jouw voorbeeld niet gelijk is aan dit gebeuren, mên.
DUDE! daar doelt ie juist op. Dat het nergens op slaat waarom Feyenoord verantwoordlijk zou zijn voor mensen buiten de combi
pi_45511442
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Eerder supporters van een willekeurig rugbyteam, lijkt me. Voetbalsupporters in ieder geval niet, want die maken een club, een land en een sport niet zo te schande.
Hey Rugby supporters kunnen zich beter gedragen dan die voetbal hooligans hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')