Uh-oh....quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:13 schreef BVO het volgende:
Was een erg leuke ervaring.
Over het resultaat zeg ik later misschien wat.
toch goed gedaan danquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:33 schreef BVO het volgende:
Maar goed, wel de eerste aflevering direct verloren. Maar met opgeheven hoofd hoor. Zij heeft nu al vijfmaal gewonnen en mag in september weer terugkomen, en tot het allerlaatst was het hartstikke spannend
.
Uiteindelijk verloren met alsnog 133 punten op de teller. Gebeurt vrijwel nooit dat je met dat puntenaantal verliest
. Wist ook vrijwel alles, had alleen pech dat ik in ronde 2 na een onmogelijke vraag de beurt verloor, zij aan de beurt kwam, vervolgens een aantal makkelijke vragen kreeg en daardoor de beurt dus behield.
Verder was het leuk. Kwam erg zenuwachtig binnen, maar in de uitzending verdween dat direct. Grappig om die set te zien en hoe vaak alles over gaat, en Bert is een aardige man. Lekker gegeten en ook na me nog een opname bijgewoond.
Ben blij dat ik een (relatief) goede indruk heb kunnen maken en ik qua puntenaantal en kennis gewoon goed voor de dag kom
. Was ook maar één vraag waar ik na het horen van het antwoord iets had van "Stom
!".
Ja, is meerdere keren voorgekomen, in mijn uitzending één keer (m'n tegenstandster dan). Ook het beginnetje van Bert (in het donker) ging vaak over. Opname bij mij lag een keer of 3 stil. Bij anderen vaker.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe vaak alles over gaat? Bijvoorbeeld ook een vraag die je niet wist, moet je dan weer net doen alsof je het niet weet?
Jammer dat je verloren hebt, ben wel benieuwd naar de uitzending!
Ja, regelmatig komt een winnaar niet eens aan dat aantalquote:
Straks wel naar me kijken he?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat leuk BVO zo'n ervaring..Wel jammer dat je verloren hebt, komt veel kijken hé bij een televisie opname's!!!
Ben weleens bij Paul de Leeuw geweest en later zie je dat er veel uitgeknipt wordt.
Ben je nou serieus of neem je me in de maling?!quote:
Als '76 het jaartal is zou dat zomaar kunnenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:00 schreef IQM het volgende:
Is pip76 diegene die won van BVO?
Inderdaad. En hoe hij in de finale bijna bij elke vraag beveelt om op de knop te drukken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:10 schreef Nuna het volgende:
Ik vind die presentator altijd zooo irritant. Hij moet tussen de vragen door nog altijd nèt even een irritante opmerking maken.
Ja, daar loop ik me ook altijd aan te ergerenquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:17 schreef dreamaniac het volgende:
En hoe hij in de finale bijna bij elke vraag beveelt om op de knop te drukken.
Nou, hij komt anders bloedirritant over op tvquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:30 schreef pip76 het volgende:
Tis iid een hagenees/hagenaar. Maar ik moet zeggen dat het IRL echt een hartstikke aardige gast is.
Niet bij familediner, daar is ie heel aardig niks geen irritant..Naar TTQ kijk ik nooitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, hij komt anders bloedirritant over op tv
Daar zei hij nog wat over bij me, had helemaal niet door dat ik dat zo hard deedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:30 schreef pip76 het volgende:
Zat zelf als een idioot op die knopt te douwen.
Ik zou zeggen: scan 'em in en show m hier!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:52 schreef BVO het volgende:
Weet ik niet Truus.
Ik heb een leuke wekkerradio - mét thermometer- gehad
. Met een leuke foto vanuit het decor
. Ik zie er acceptabel uit
!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: scan 'em in en show m hier!
Jij bedoeld met TTQ? Daar is ie vanaf 13 okt-17 okt te zien bij de EOquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:58 schreef roburt het volgende:
wanneer kom je nu?
18:30, nederland 2.quote:
Ik had laatst die flapdrol al ingestuurd die dacht dat het dier dat Eva verleidde een eland was. Kwam ook bij DWDD. Ik ga ook kijken.quote:Op maandag 22 september 2008 15:10 schreef BVO het volgende:
[..]
18:30, nederland 2.
Hoop wel dat iedereen hier nog een leuke tip naar DWDD instuurt, daar wil ik zo graag inkomen.
Nou nou, dat valt toch wel mee.quote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Stelletje oude wijven hier zeg, ongelofelijk.
BVO lijkt wel de mannelijke vorm van die moeder uit 'Requiem for a dream'.
Ja bedankt, nu weten we dus dat zij morgen de uitzending gaat winnen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:25 schreef BVO het volgende:
Oeh mijn angstgegner nu!
Ja, ik dacht al aan spoilertags, maar... nouja, het blijft wel That's the Question he..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja bedankt, nu weten we dus dat zij morgen de uitzending gaat winnen!
edit: Je verloor dus van iemand die denkt dat alle beelden in Madame Tussauds van siliconen zijn gemaakt.![]()
Heb je iets stompzinnigs geantwoord dan?quote:Op maandag 22 september 2008 15:10 schreef BVO het volgende:
[..]
18:30, nederland 2.
Hoop wel dat iedereen hier nog een leuke tip naar DWDD instuurt, daar wil ik zo graag inkomen.
Morgen en donderdag kan ik niet kijken dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:30 schreef BVO het volgende:
Klopt. Das de laatste datum die ik doorgekregen heb, eerder de 15e en de 16e. Maar ik weet het graag zeker, bij de EO maken ze ook weleens een foutje
.
Zodat je vaak terug kan kijken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Bob, Ik neem het op TTQ het is maar een half uurtje.
Nee joh, ik spoel hem meteen af als ik gekeken hebt.quote:
Jij kijkt liever naar Winston dan naar mij?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh, ik spoel hem meteen af als ik gekeken hebt.
Mijn voorkeur is Boulevard rechtstreeks kijken.!!!
Ik wás laatst al op TVquote:
Can't Buy Me Lovequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |