EN IK WIL HET ER NIET OVER HEBBEN.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:14 schreef Marble het volgende:
I.R.Baboon heeft ook meegedaan!
Lorelei tochquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:54 schreef BVO het volgende:
Barbados toch. Die rots weet ik ook niet
.
Hoe ging het? Heb je gewonnen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
EN IK WIL HET ER NIET OVER HEBBEN.
Nou, bijna een half jaar later, gisteren eindelijk een uitnodiging voor de selectieprocedure gehadquote:
Volgens mij al 9x maar terzijde.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:12 schreef Silenus het volgende:
Er doet nu een gozer mee die echt al acht keer op rij met overmacht heeft gewonnen. Dus succes.
(Nog een TTQ-fan meldt zich.)quote:Op zondag 9 maart 2008 17:12 schreef Silenus het volgende:
Er doet nu een gozer mee die echt al acht keer op rij met overmacht heeft gewonnen. Dus succes.
Eens.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef pmensink het volgende:
intelligente mensen kijken naar 2 voor 12![]()
precies zoals het ging bij Get the picture dusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef BVO het volgende:
De kennisronde overleefd(13 van de 37 kwamen daar doorheen).
Daarna het spel gespeeld, praatje maken over hobbies en werk e.d., ging allemaal prima. Heb er een oke gevoel over, ben tevreden over wat ik heb laten zien, dus als ik nu nog afval is het gewoon omdat ze wat anders zoeken (qua leeftijd of wat dan ook). End deze week of begin komende zal ik het wel horen, spannend.
Ze gebruiken nog steeds die testquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kreeg vragen als: "hoe heet de bekende rots die naast de rivier de rijn ligt" en "wat is het geboorteland van zangeres Rihanna".
Maar 2 van de 37 wisten ditquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:54 schreef BVO het volgende:
Barbados toch. Die rots weet ik ook niet
.
quote:
Heb je niet spontaan last van Gilles de la Tourette als je in een tv-studio bent?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:29 schreef BVO het volgende:
Nu nog even iets leuks verzinnen en alert blijven zodat ik ook nog in de televisiefragmenten van DWDD ga komen.
Hehe, ik heb ook twee keer aan een tv-quiz meegedaan (dagstrijd weliswaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:20 schreef BVO het volgende:
Jemig, ik ben uitgekozen![]()
.
Opnames zijn ergens van 13 t/m 16 mei, eventueel in een latere sessie. Uitzending in september (mits in de sessie van mei). Hartstikke leuk op zich, maar ook doodeng, ik ga iig mezelf niet terugkijken, verschrikkelijk zeg.
vertelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Probeerden trouwens destijds Kopspijkers te halen (ik deed met 3 vrienden mee, en DWDD was er toen nog niet), is ook gelukt maar niet om de reden die we wilden. Behoorlijk debacle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |