Is goed mogelijk alleen heeft Nintendo nog niet alle internetdiensten op orde.quote:
Eerlijk antwoord? Nee, dat spel heeft last van lag. Maar als je net zoals ik er 45e voor betaald hebt dan heb je een goede deal vanwege de extra controller. Dat Pongspel is wel fun.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef Reintji het volgende:
MM in groningen verkoopt hem echt pas sinds morgen,.. pff. Alwel games en controllers te koop. Is Wiiplay echt een aanrader wanneer je Wii-sports er al bijkrijgt?
Nee.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef ThijsThijs het volgende:
is er nog een internet winkel waar ik hem kan pre-orderen of pre-pre-orderen?
Gameshop Hengelo krijgt m woensdag weer binnen, maar ik weet niet waar je woont natuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef blessed19 het volgende:
van een ander forum (clanbase):
Vuile kanker joden van de FRS hebben ze tegen de regels in toch vandaag al in de verkoop gegooid waardoor ze nu overal uitverkocht zijn.
Bart Smit heeft alle pre-orders gecancelled om deze te verschaffen aan e-plaza hun dochter bedrijf.
Nou heb ik morgen een vrije dag om 's ochtends vroeg die Wii te gaan halen maar dat hoeft dus ook niet meer, nu maar 3 besteld bij Otto maar die krijg je dan pas weer dinsdag binnen
Wat een ellendige tyfus maatschappij is het toch.
weet zelf niet of het waar is. iemand die kan bellen?
En een rode, en een groenequote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil wel wedden dat er ook nog een zwarte wii komt
Wat een pauper.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef blessed19 het volgende:
van een ander forum (clanbase):
Vuile kanker joden van de FRS hebben ze tegen de regels in toch vandaag al in de verkoop gegooid waardoor ze nu overal uitverkocht zijn.
Bart Smit heeft alle pre-orders gecancelled om deze te verschaffen aan e-plaza hun dochter bedrijf.
Nou heb ik morgen een vrije dag om 's ochtends vroeg die Wii te gaan halen maar dat hoeft dus ook niet meer, nu maar 3 besteld bij Otto maar die krijg je dan pas weer dinsdag binnen
Wat een ellendige tyfus maatschappij is het toch.
weet zelf niet of het waar is. iemand die kan bellen?
was dit serieus bedoeld? zo jah..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil wel wedden dat er ook nog een zwarte wii komt
Komt ook. Ik heb ergens een plaatje met een groene, zwarte rode witte en roze Wii.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:48 schreef NrSiX het volgende:
[..]
was dit serieus bedoeld? zo jah..
EINZ LOLLEROMFG ROFLBBQ EINZ ZWEI POLIETSAI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DREI VIER BRIGADIERquote:Op donderdag 7 december 2006 16:48 schreef NrSiX het volgende:
[..]
was dit serieus bedoeld? zo jah..
EINZ LOLLEROMFG ROFLBBQ EINZ ZWEI POLIETSAI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De code die je ingesteld hebt op de router die moet je nog invoeren denk ik. De SSID code geloof ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef SoltaiiCon het volgende:
Vraagje over de WiFi verbinding:
Als ik de verbinding selecteer nadat de Wii klaar is met zoeken naar connectie-punten ofzo dan krijg ik de melding dat het beveiligd is en dat ik een password voor dat connectie-punt moet invoeren.
Wat moet ik hiermee?
Ik heb trouwens een Wanadoo (Orange, ADSL Family) Router maar internet op de pc wel via ethernet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |