¤59 voor first-party games zoals Zelda. Ligt er wel een beetje aan waar je het kooptquote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef MeZZiN het volgende:
Wat zijn trouwens de normale prijzen voor Wii games??? 49 euro of gewoon 59 euro??
49 of 59 net welk spel je kooptquote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef MeZZiN het volgende:
Wat zijn trouwens de normale prijzen voor Wii games??? 49 euro of gewoon 59 euro??
100¤ voor een gestolen Wii lijkt me redelijk?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Piovan het volgende:
Ik heb er nog 6 te koop, wel van vrachtauto gevallen
Dus geen garantiequote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Piovan het volgende:
Ik heb er nog 6 te koop, wel van vrachtauto gevallen
Maart of mei voor 599E met 1 controllerquote:Op donderdag 7 december 2006 16:27 schreef Piovan het volgende:
Wanneer komt de ps3 uit?
ergens in 2007quote:Op donderdag 7 december 2006 16:27 schreef Piovan het volgende:
Wanneer komt de ps3 uit?
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Dank je Alex, je hebt het wachten nog ondraaglijker gemaakt
Nog een fucking week...
Ik heb 45e voor Wiiplay betaald en 55e kost Zeldaquote:Op donderdag 7 december 2006 16:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
¤59 voor first-party games zoals Zelda. Ligt er wel een beetje aan waar je het koopt
ik ga nu naar huis kijken of ik weer kan weet niet of me ouders want anders doenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:28 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Wie heeft er nu al een Wii? Zijn jullie net zo enthousiast als ik? Ik kan niet wachten om straks weer te tennissen, seriously de gameervaring is echt bijzonder. Alleen nog even de kinderziektes wegwerken en dit wordt de beste console sinds de SNES.
Kan dat dan? Heb het nog niet ontdektquote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef Knoflook het volgende:
Eej maar hoe werkt dat, dat je met elkaar wii kan chatten ezno ? Met codes tog ?
Anders moeten we ff de OP met elkaars codes doen zodat we samen online kunnen ofzo...
Kweet niet of dat kan maar ik hoorde dat t zoiets was als de DS
Heb voor Zelda 50euro betaald bij de MM.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb 45e voor Wiiplay betaald en 55e kost Zelda![]()
Die schijnt pas ergens in januari te komenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef ikookhier het volgende:
Niemand een LAN adaptor zien liggen ??
Mooi dat ik Zelda nog niet gekocht heb dus, volgende week de componentquote:Op donderdag 7 december 2006 16:31 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Heb voor Zelda 50euro betaald bij de MM.
Heb de Wii nu bij mijn vriendin staan moet zelf tot 9uur werken
wtfquote:Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef Japppo het volgende:
[..]
Nee, iedereen op m'n werk kreeg er eentje.
Zitten geen echte bugs in die niet verholpen kunnen worden door updates, tenminste dat hoop ik wel. Nintendo staat niet bekend om gereviseerde consoles vanwege productiefouten. Restyle doen ze wel maar ik denk niet dat de Wii dat nodig heeft, hij is qua looks generatieproof.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik koop hem denk ik wat later, als alle eventuele bugs die er nu nog zouden kunnen zijn weggepoetst worden
Verder ben ik wel erg benieuwd naar het apparaat
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die schijnt pas ergens in januari te komen
Nouja zoiets hoorde ikquote:Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kan dat dan? Heb het nog niet ontdekt![]()
Is goed mogelijk alleen heeft Nintendo nog niet alle internetdiensten op orde.quote:
Eerlijk antwoord? Nee, dat spel heeft last van lag. Maar als je net zoals ik er 45e voor betaald hebt dan heb je een goede deal vanwege de extra controller. Dat Pongspel is wel fun.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef Reintji het volgende:
MM in groningen verkoopt hem echt pas sinds morgen,.. pff. Alwel games en controllers te koop. Is Wiiplay echt een aanrader wanneer je Wii-sports er al bijkrijgt?
Nee.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef ThijsThijs het volgende:
is er nog een internet winkel waar ik hem kan pre-orderen of pre-pre-orderen?
Gameshop Hengelo krijgt m woensdag weer binnen, maar ik weet niet waar je woont natuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef blessed19 het volgende:
van een ander forum (clanbase):
Vuile kanker joden van de FRS hebben ze tegen de regels in toch vandaag al in de verkoop gegooid waardoor ze nu overal uitverkocht zijn.
Bart Smit heeft alle pre-orders gecancelled om deze te verschaffen aan e-plaza hun dochter bedrijf.
Nou heb ik morgen een vrije dag om 's ochtends vroeg die Wii te gaan halen maar dat hoeft dus ook niet meer, nu maar 3 besteld bij Otto maar die krijg je dan pas weer dinsdag binnen
Wat een ellendige tyfus maatschappij is het toch.
weet zelf niet of het waar is. iemand die kan bellen?
En een rode, en een groenequote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil wel wedden dat er ook nog een zwarte wii komt
Wat een pauper.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef blessed19 het volgende:
van een ander forum (clanbase):
Vuile kanker joden van de FRS hebben ze tegen de regels in toch vandaag al in de verkoop gegooid waardoor ze nu overal uitverkocht zijn.
Bart Smit heeft alle pre-orders gecancelled om deze te verschaffen aan e-plaza hun dochter bedrijf.
Nou heb ik morgen een vrije dag om 's ochtends vroeg die Wii te gaan halen maar dat hoeft dus ook niet meer, nu maar 3 besteld bij Otto maar die krijg je dan pas weer dinsdag binnen
Wat een ellendige tyfus maatschappij is het toch.
weet zelf niet of het waar is. iemand die kan bellen?
was dit serieus bedoeld? zo jah..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil wel wedden dat er ook nog een zwarte wii komt
Komt ook. Ik heb ergens een plaatje met een groene, zwarte rode witte en roze Wii.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:48 schreef NrSiX het volgende:
[..]
was dit serieus bedoeld? zo jah..
EINZ LOLLEROMFG ROFLBBQ EINZ ZWEI POLIETSAI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DREI VIER BRIGADIERquote:Op donderdag 7 december 2006 16:48 schreef NrSiX het volgende:
[..]
was dit serieus bedoeld? zo jah..
EINZ LOLLEROMFG ROFLBBQ EINZ ZWEI POLIETSAI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De code die je ingesteld hebt op de router die moet je nog invoeren denk ik. De SSID code geloof ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef SoltaiiCon het volgende:
Vraagje over de WiFi verbinding:
Als ik de verbinding selecteer nadat de Wii klaar is met zoeken naar connectie-punten ofzo dan krijg ik de melding dat het beveiligd is en dat ik een password voor dat connectie-punt moet invoeren.
Wat moet ik hiermee?
Ik heb trouwens een Wanadoo (Orange, ADSL Family) Router maar internet op de pc wel via ethernet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |