6 stuksquote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef EricG het volgende:
Heb je nou zo'n van de vrachtwagen gevallen Wii of niet
Ik kan je verzekeren dat de Wii het geld ERG waard is hoor. Graphics vallen helemaal niet op als je zo opgaat in de gameplayquote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef Piovan het volgende:
OMFG wat een zombs,
Helemaal blij dat ze een Nintendootje bemachtogd hebben![]()
Wacht op de echte console, de PS3 uiteraard. Die kut mario crap mag alweer teruggevoerd worden.
BARGG :'(
Ik wil dr wel 1tje van je, ruilen voor een PS3? Ik heb er 1 geimporteerd uit Azië maar hij bevalt niet echt..quote:
Vergeet Gamecube, vergeet XBOX, vergeet...u get the picture.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind de Nintendo niet zo vet.
Kheb een Xbox, anders hadk wel een gamecube gekauft
En als je voor de gameplay gaat hoef je ook geen PS3 te kopenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef The_Terminator het volgende:
PS3, wat een lachertje. Overrated console is het, en ook werkelijk elke fanboy gelooft Sony op het woord dat die console zo krachtig is
Mijn broertje heeft een Wii en ik heb een Xbox360, dat zijn imo heel wat betere consoles als die gare PS3. Vergelijk de specs van de X360 maar eens met die van de PS3, zul je zien dat de X360 heel wat beter uit de bus komt. Met name de geheugentoegang, bussnelheid en grafische chip zijn stukken beter dan die van de PS3.
Helemaal waar !!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn broertje heeft een Wii en ik heb een Xbox360, dat zijn imo heel wat betere consoles als die gare PS3. Vergelijk de specs van de X360 maar eens met die van de PS3, zul je zien dat de X360 heel wat beter uit de bus komt. Met name de geheugentoegang, bussnelheid en grafische chip zijn stukken beter dan die van de PS3.
Wii is geen goede gameplay, het is gameplay die zo freakin anders aanvoelt dan standaard consoles en IMO veel leuker is (maar ik heb ook al wel flink wat standaard consolejaren erop zitten). Tijdens Wiisport kon ik me niet aan de indruk ontrekken dat ik geen consolegame aan t spelen was, het is een andere ervaring. En de graphics daar heb je niet eens tijd voor om die op te merken ( die overigens verbazingwekkend ok was, geen toeters en bellen maar gewoon clean).quote:Op donderdag 7 december 2006 16:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
En als je voor de gameplay gaat hoef je ook geen PS3 te kopen
360 zijn vette games en graphics, Wii is goeie gameplay en geinige games, ps3 .. zinloos
En ondertussen schop je alleen maar mensen richting de Wii, door het beeld te geven dat alle PS3-fans aanstellerige, bijzonder flauwe aandachts-vragertjes zijn?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef Piovan het volgende:
OMFG wat een zombs,
Helemaal blij dat ze een Nintendootje bemachtogd hebben![]()
PS wordt wel een succes hoor, alleen is succes afhankelijk van hoe je t bekijkt. Voor Sony is t een succes als ie net zoveel verkoopt als de PS2, en DAT zie ik dus idd niet gebeuren.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef THeeF het volgende:
[..]
Helemaal waar !!
De PS3 moet zijn eigen nog maar eens bewijzen, maar ik HOOP echt dat het een dikke flop word en de ondergang van Sony betekend..
Zoek anders ff op alle nieuwsberichten van de PS3, alleen maar slecht nieuws..
De arrogantie van Sony laat wel weer zien hoe het in zijn werk gaat..
Exclusives (GTA enzo) werden nu niet belangrijk geacht omdat ze toch al de man waren met hun PS2...
Zo kan ik nog wel ff doorgaan..
Wii Promotion Teamquote:Op donderdag 7 december 2006 16:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
En ondertussen schop je alleen maar mensen richting de Wii, door het beeld te geven dat alle PS3-fans aanstellerige, bijzonder flauwe aandachts-vragertjes zijn?
Goed bezig hoor, ga zo door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |