je was gestoptquote:Op maandag 11 december 2006 22:47 schreef tonks het volgende:
Niet te geloven weer he. blizzard. Heb je 4 maanden later je account terug kan je nog niet inloggen
ik zit nu op 110K 59-->60 dus het zou zomaar eens kunnen dat we op dezelfde dag 60 dingenquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:49 schreef Thrilled het volgende:
Ja moet in de fokwikiik ga vandaag ook 60 dingen!!
nog 6 balkjes, waarvan 2 rested als ik thuis kom
ik pas mn char gelijk aan
[..]
je was gestopt
Nee ik dacht dat ik gehackt wasquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:49 schreef Thrilled het volgende:
Ja moet in de fokwikiik ga vandaag ook 60 dingen!!
nog 6 balkjes, waarvan 2 rested als ik thuis kom
ik pas mn char gelijk aan
[..]
je was gestopt
oh ok welkom back dan hequote:Op dinsdag 12 december 2006 09:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ik gehackt wasmaar nu ik terug denk, denk ik dat ik mijn wachtwoord had veranderd toen het uit ging met mijn ex
kutzooi
gisteravond zo rond 8 uur, half 9 level 59 gedinged, dan moet je zo'n 210k naar 60 toch? ik heb zo'n 140k exp binnen 3 uurtjes gehaald geloof ik.. veel onderbrekingen gehad dus niet in 1 ruk door gequest... mensen hadden me nodigquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
ik zit nu op 110K 59-->60 dus het zou zomaar eens kunnen dat we op dezelfde dag 60 dingen
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:09 schreef tonks het volgende:
Zo ik heb mezelf maar in de wiki gezet. Onderaan thrilled.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
oh ok welkom back dan he
[..]
gisteravond zo rond 8 uur, half 9 level 59 gedinged, dan moet je zo'n 210k naar 60 toch? ik heb zo'n 140k exp binnen 3 uurtjes gehaald geloof ik.. veel onderbrekingen gehad dus niet in 1 ruk door gequest... mensen hadden me nodigmaar vanavond staat het gewoon vast dat ik lvl 60 haal
Erg fijn inderdaad ;P Ik was met een maatje ook aan het questen in Hillsbrad (als Horde zijnde) en we werden ook constant gepakt door één lvl 60 priest. Stuk of 5 keer. Dan gaat het toch wel lichtelijk irriterenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:50 schreef Ionesco het volgende:
[..]damn, dat vind ik veel binnen 3 uur
ik word altijd onderbroken en dan echt aan 1 stuk door. Gister was ik in Felwood aan het grinden... 4 horde die me in totaal 14 keer achter elkaar afgemaakt hadden.
Toen maar naar winterspring gegaan, kwam ik ze daar 30 minuten later weer tegen en ze konden het niet laten om me nog maar een paar keer af te maken.. Nja, DAN schiet lvlen echt niet op
Gisteren elke ally die mc/brd in wilde gaan geslooptquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:54 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Erg fijn inderdaad ;P Ik was met een maatje ook aan het questen in Hillsbrad (als Horde zijnde) en we werden ook constant gepakt door één lvl 60 priest. Stuk of 5 keer. Dan gaat het toch wel lichtelijk irriteren
Wat nou 51+?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren elke ally die mc/brd in wilde gaan gesloopt, nu met het nieuwe honor system heb je er tenminste ook wat aan om elk levend schepsel om te leggen (goed wel 51+ natuurlijk).
Ik speel dan wel 1) Op een PVE-server en 2) met Jame's Alliance Leveling guide... daarnaast had ik nog iets van 4 balkjes rested bonus... als je weet welke quests je wel of niet moet nemen, waar je moet grinden enzo, dan gaat het hard... heel hard.... 11 oktober was ik lvl 19, 12 december lvl 60 dingen... en dat met stage (5 dagen in de week van 8 tot 5 op kantoor zitten, in het weekend naar je meisje, dus hardcore gamen was het niet..) ik blijf onder de 14 dagen played...mn eerste lvl 60quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:50 schreef Ionesco het volgende:
[..]damn, dat vind ik veel binnen 3 uur
ik word altijd onderbroken en dan echt aan 1 stuk door. Gister was ik in Felwood aan het grinden... 4 horde die me in totaal 14 keer achter elkaar afgemaakt hadden.
Toen maar naar winterspring gegaan, kwam ik ze daar 30 minuten later weer tegen en ze konden het niet laten om me nog maar een paar keer af te maken.. Nja, DAN schiet lvlen echt niet op
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:09 schreef tonks het volgende:
Zo ik heb mezelf maar in de wiki gezet. Onderaan thrilled.
Ik heb niet alles verteldquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:34 schreef muhahaha het volgende:
@Thrilled
Dat is dan toch niet leuk? Het leuke van levellen voor de eerste keer is juist om alles te ontdekken en zelf te proberen. Kijk als je voor de 2e keer gaat levellen kan ik het wel begrijpen maar de eerste keer is toch altijd iets bijzonders.
Ik ga een standbeeld voor je makenquote:Op maandag 11 december 2006 17:23 schreef yordi1993 het volgende:
[..]
asjeblieft: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=137 hier kun je hem downloaden![]()
gelukkig had ik een werkende download link gevonden
want ik was hem ook kwijt
![]()
Als je de addons van de wat grotere sites afhaalt kun je er meestal vanuit gaan dat er niks mis mee is... Zolang je de meest gang bare gebruikt tenminstequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef muhahaha het volgende:
Die comments bij auctioneer.
Nu ben ik wat betreft addon mogelijkheden best wel een leek en dan vraag ik me af of het echt mogelijk is een keyloggertje zo mee te sturen. Logisch gezien zou je zeggen, nee dat kan niet maar toch twijfel ik dan weer. Ik weet wel dat er mensen zijn geweest die hebben geklaagd over de allakhazam reader maar goed, dat is een los .exe bestandje die je naast je wow client draait, dat geeft al meer ruimte voor spytroep, deze addons hebben wat dat betreft geen echte extensies waar je zoiets mee kan (toch?).
Geen idquote:
welke guild zit je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:51 schreef znarch het volgende:
[..]
Geen idIk heb jou ook nog nooit gezien.
lol iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:22 schreef znarch het volgende:
[..]
GEK, maar dat is nou ook niet bepaald alles![]()
Achquote:
EN TERECHT!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:15 schreef Zosk het volgende:
ik weet niet wat ik ga doen, maar ik weet wel dat de honor weer generft gaat worden! je krijgt minder honor per AB/AV/WSG win etc.
Een break wil nog weleens helpen, gewoon 1-2-3 weken helemaal niet spelen ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:20 schreef koffiegast het volgende:
eindelijk wow fixed.
ik verveel me dood met wow, ikeb als een mofo al me spells er door heen geburned en warlock pet maakt me alsnog bijna af. Ik doe amper dmg erwijl ik in 3 secs neerlig tegen hunters...
vervolges rogue geprobeerd... na 40 backstabs maar 3 crits (2 op priest, 1 mage) was ik het zat...
waar is nog uberhaupt fun met wow, ik ben zon gelukkige vogel dat ik mage/shaman/rogues als 60 heb, waarbij alleen rogue enige class is die niet nerfed/gimped nu is -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |