Raids schijnen erg laggy te zijn op het moment. Iig Naxxquote:Op donderdag 7 december 2006 19:29 schreef Ericjuh het volgende:
heeft iemand ook last van lag ingame?
ik heb sinds de update zoveel lag dat het gewoon niet te spelen is. latency is gewoon rood. Voor de rest heb ik nergens last van. Ik speel daarnaast ook counterstrike en heb een ping van +/- 15 ms. ingame zegt die dat ik ongeveer op 500 ms zit.
zit op alonsus.
het laden van het nieuws duurd bij mij al lang en gaat veeeeel trager dan eerste. (toen was het nieuws er gelijk!)
ingame hebben mensen er geen last van!
http://www.wowace.com/files/OneBag/quote:Op donderdag 7 december 2006 19:23 schreef Eikelpiercing het volgende:
Thx, elke addon die ik wilde is nu geinstalleerd... Alleen, ik heb toch graag een All In One Inventory addon... Dus eigenlijk maar één bag. Zou iemand weten welke patch dit kan?
Ja hallo, ik post hier ook bijna niet omdat ik de helft van de termen (nog) niet begrijp, en ik denk dat er op fok redelijk wat medenoobs rondlopen die hetzelfde hebbenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:27 schreef Eikelpiercing het volgende:
Warsong Gulch als je wilt PvPen.
Anders heb je:
Ashenvale Forest (voor levels 18 -30)
Duskwood (levels 18-30)
Loch Modan (10-20)
Redridge Mountains (15-25)
Westfall (10-20)
Persoonlijk zou ik voor Westfall of Redridge Mountains gaan. Leukste quests imo.
Vervelend trouwens dat dit zo een topic is waar iedereen heel goed is in WoW en bijna geen noobs zitten zoals ik.
*meldt*quote:Op donderdag 7 december 2006 23:27 schreef Eikelpiercing het volgende:
Persoonlijk zou ik voor Westfall of Redridge Mountains gaan. Leukste quests imo.
Vervelend trouwens dat dit zo een topic is waar iedereen heel goed is in WoW en bijna geen noobs zitten zoals ik.
Vaag, bij mij doet hij het gewoon....quote:Op donderdag 7 december 2006 21:22 schreef Eikelpiercing het volgende:
Gedownload, werkt niet.
OneBag-r19439.zip 2006-Dec-07 04:19:22 36.6K application/zip
OneBag.zip 2006-Dec-07 04:19:22 36.6K application/zip
latest.txt 2006-Dec-07 04:19:16 0.1K text/plain
staat er dus.
Zowel OneBag-r19439.zip en OneBag.zip werken niet.
Latest.txt moet er niet bij neem ik aan?
Eind december dacht ik, de docu Cyberkoelie bij de VPROquote:Op donderdag 7 december 2006 21:32 schreef Takje het volgende:
Er zou begin december een docu op tv komen over de chinese farmers. Weet iemand hoe die heet en wanneer die op tv komt (is geweest)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |