abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2006 @ 13:09:27 #1
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_44220566
Met wie zou jij sneller naar bed gaan?
met iemand met een open relatie (of die dat in elk geval beweerd)
of met iemand die gewoon vrijgezel is?

Ik merk namelijk dat wel erg veel mensen die je via internet aanspreken een open relatie schijnen te hebben.
Terwijl ik dat verder niet zo vaak hoor.
Is dit de ideale versiertruc ofzow?

zeg je zelf ook weleens om iemand te versieren dat je een open relatie hebt?

ts begint dat ze een zeer gesloten relatie heeft
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_44224417
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef Angst het volgende:
Ik merk namelijk dat wel erg veel mensen die je via internet aanspreken een open relatie schijnen te hebben.
Misschien dat het vaak voorkomt, maar dat mensen er niet voor uit komen. Via internet zal je zoiets sneller toegeven denk ik. Of misschien zeggen ze dat omdat ze op zoek zijn naar een one night stand en in een relatie zitten, op die manier proberen ze het goed te praten tegenover de ander.

Je moet wel goed van vertrouwen zijn om een open relatie te kunnen hebben, als ik zoiets al zou doen, zou het misschien zijn als ik 30 jaar getrouwd was ofzo. Je moet elkaar volledig kunnen loslaten wat dat betreft. Sommige mensen doen het zelfs om hun relatie ermee te redden, dit lijkt me niet de allerbeste optie.

Op dit moment heb ik gewoon een gesloten relatie .
  donderdag 7 december 2006 @ 15:30:11 #3
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44225193
Open relatie lijkt me niks.. Ook niet om iets te doen met iemand die in een (open) relatie zit.
pi_44225217
Ik heb een open relatie, en ik merk dat sommige dames dat een nadeel vinden, en sommige dames een voordeel.

Veel vrouwen willen alles, zoals vaak samen zijn, avond na avond samen op de bank, bij de wederzijdse schoonouders langs, samenwonen/trouwen/kids, noem maar op. Dat gaat dus niet lukken.

Voor veel vrouwen is iemand met een open relatie een uitkomst. Lekker af en toe samen, maar je eigen leven blijven leiden. Geen gezeur en (vooral!) geen geclaim. Zo scharrel ik nu wat met een vrijgezelle dame die net weer single is. Die wel af en toe een kerel over de vloer wil, maar geen vaste relatie.

En dat TS vaak mensen met een open relatie op internet tegenkomt is ook niet zo vreemd. Ik ben getrouwd, en lang niet iedereen in mijn omgeving (understatement) weet van ons open huwelijk af. Internet is dan ideaal om wat rond te kijken naar leuke dames.
  donderdag 7 december 2006 @ 15:54:03 #5
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44225571
Waarom trouw je (leg je je vast aan iemand) als je vervolgens wel overal wil scharrelen?
pi_44225625
Waarom moet je altijd alles met z'n tweeën doen als je getrouwd bent. Maar da's een ander onderwerp.
pi_44225644
Open relatie is niks voor mij,..
Maar waarom niet met een chick voor de fun sexen die een open relatie heeft?
Das verder hun zorg, niet de mijne.
Tis mij om het even.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 7 december 2006 @ 15:57:59 #8
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44225656
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:54 schreef QCC het volgende:
Waarom trouw je (leg je je vast aan iemand) als je vervolgens wel overal wil scharrelen?
Dat vraag ik me ook af
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  donderdag 7 december 2006 @ 16:14:27 #9
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44226168
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef open_huwelijk het volgende:
Waarom moet je altijd alles met z'n tweeën doen als je getrouwd bent. Maar da's een ander onderwerp.
Dan kun je toch net zo goed niet trouwen?

"Schat, wil je met me trouwen"
"oh ja graag, maar dan wil ik niet alles met z'n tweeën doen.."
"..en met andere mannen naar bed"
"Ok!"
pi_44226446
Lees anders de OP eens.....
Schraap even al je vooroordelen en clichés bij elkaar en open een topic hierover. Gaan we daar verder. Ik vind het eigenlijke onderwerp veel te boeiend om offtopic te gaan.
  donderdag 7 december 2006 @ 16:31:46 #11
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44226767
Wat jij wilt open_huwelijk
quote:

Ik zou niet weten hoe zeggen dat je een open relatie hebt een ideale versiertruc kan zijn, ik betwijfel of ik erop in zou gaan.. (niet dat ik uberhaupt ergens op inga, zit nu in een hele goede gesloten relatie)
pi_44248529
quote:

Als het lekker is boeit me de relatie verder niet
pi_44248896
vrijgezel, blijkt de open relatie opeens niet zo open en staat haar vriend opeens voor me deur
pi_44249199
Interessant onderwerp.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je open relatie definieert. Betekent het dat je ook echt relaties aan mag gaan met andere mensen, of alleen bijv. flirten en zoenen of one night stands? In het laatste geval lijkt het me best waarschijnlijk dat mensen afgeschrikt worden door het idee dat ze niet de enige zijn en dat het nooit meer kan worden dan een losse scharrel, of zit ik dan fout?

Ik ben het trouwens met open_huwelijk eens dat het zonde is als dit topic ontaardt in een discussie over de voors en tegens van een open relatie. Open daar maar een ander topic over, als het niet al bestaat.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_44249584
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:27 schreef Originele_Naam het volgende:
vrijgezel, blijkt de open relatie opeens niet zo open en staat haar vriend opeens voor me deur
Kan je hem vertellen hoe die het wel goed moet doen
pi_44249705
Ik denk dat dat heel erg gewardeerd zal worden
pi_44251039
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik denk dat dat heel erg gewardeerd zal worden
As ie niet wil luisteren kan die mee kijken
pi_44251057
Tja.......
pi_44251210
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kan je hem vertellen hoe die het wel goed moet doen
Of je krijgt geen kans om te vertellen omdat je je voortanden mist.
Aan de andere kant kan je makkelijk haar de schuld geven.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:42:16 #20
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44251368
Mariska Verus?
... is a mismatch forever
pi_44270718
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef Angst het volgende:...
...
Dit is niet - ik herhaal: NIET - de ideale versiertruc. De meeste vrouwen moeten hier niets van hebben, en lopen gillend weg.
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:21:08 #22
81237 releaze
best of both worlds
pi_44275058
Open relatie, maar dat is omdat ik zelf niet vrijgezel ben. Het lijkt me een veiligere verstandsverhouding, liefde thuis, lust oa hier.
pi_44304441
Open relatie is gewoon een soort terug keer garantie als je weer een tijdje zonder poes zit.
pi_44304550
Open relatie? Dat is toch wel zo'n bullshit, noem het dan half/half relatie. Domme hype is het.
pi_44308699
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Open relatie? Dat is toch wel zo'n bullshit, noem het dan half/half relatie. Domme hype is het.
Als je kritiek wilt leveren op open relaties, open je maar een ander topic.

Jammer dat er niet meer mensen op de hoofdvraag reageren. Mijn vriend en ik experimenteren namelijk ook een beetje met een open relatie (omdat we graag bij elkaar willen blijven maar na een paar jaar toch wel weer eens die spanning van het flirten willen meemaken en wat nieuwe ervaringen willen opdoen, ook omdat we zo ongeveer elkaars eerste waren). Wij lopen wel tegen dit soort problemen aan. Dat anderen het vervelend vinden om te weten dat je al een relatie hebt, ook al weten ze dat het wel "mag". Ik zou wel eens willen weten hoe anderen daar tegenaan kijken.
pi_44319094
Laat ik eens niet posten na het uitgaan

[ Bericht 82% gewijzigd door Wojworshebn op 11-12-2006 12:16:29 ]
pi_44319745
Vrijgezel.

Het ligt natuurlijk verschillend per situatie, maar met een open relatie heb je altijd het risico dat vriendlief het opeens tóch niet trekt, of dat mevrouw last krijgt van wroeging.
Dan is het bij iemand die vrijgezel is een stuk duidelijker, dan heb je hoogstens 'het risico' dat je bedpartner veel meer achter je one night stand zoekt dan jijzelf.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 11 december 2006 @ 08:43:46 #28
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_44319969
Mensen doen altijd alsof een open relatie net is als een gewone relatie met een extraatje; wat natuurlijk onzin is. Vroeger noemden ze zoiets gewoon een 'neukertje'. Iemand waarmee je af en toe leuke dingen doet en een veeg geeft. Een echte relatie vergt sowieso veel te veel tijd om tijd vrij te maken om te neuken met anderen. Ik heb het niet eens zo druk, maar ik zou er de tijd niet eens meer voor hebben om op jacht te gaan naar neukvlees.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_44321393
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:43 schreef Nickthedick het volgende:
Mensen doen altijd alsof een open relatie net is als een gewone relatie met een extraatje; wat natuurlijk onzin is. Vroeger noemden ze zoiets gewoon een 'neukertje'. Iemand waarmee je af en toe leuke dingen doet en een veeg geeft. Een echte relatie vergt sowieso veel te veel tijd om tijd vrij te maken om te neuken met anderen. Ik heb het niet eens zo druk, maar ik zou er de tijd niet eens meer voor hebben om op jacht te gaan naar neukvlees.
Mijn vriend en ik hebben wel degelijk een echte relatie. We brengen veel tijd samen door, we zijn er voor elkaar als dat nodig is, maar we gaan ook apart van elkaar uit en dan mag er best wat gebeuren.
pi_44321490
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn vriend en ik hebben wel degelijk een echte relatie. We brengen veel tijd samen door, we zijn er voor elkaar als dat nodig is, maar we gaan ook apart van elkaar uit en dan mag er best wat gebeuren.
Klinkt meer als frends with benefits + neukertjes
Tja ik heb zelf ook een open relatie en daar kan ik heerlijk met mijn vriendin en vriendinnen over praten... er hoeft ja iets te gebeuren maar veelal zijn de mensen die een 'open relatie' hebben alleen maar opzoek naar sex etc... in mijn geval niet... vind het heerlijk als't zou kunnen maar hoeft niet perse...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_44321958
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:16 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Klinkt meer als frends with benefits + neukertjes
Dan kun je elke relatie wel afschilderen als friends with benefits.
Neem nu maar van mij aan dat wij wel degelijk een hechte relatie hebben. Uiteindelijk willen we met elkaar verder, incl. trouwen en kinderen en de hele reut. Alleen nu we nog jong zijn vinden we het leuk om ook wat plezier te hebben met andere mensen, en hebben ondervonden dat wij dat best kunnen doen zonder onze relatie te schaden.

Maar goed, we hebben dus wel al minder leuke reacties gehad van flirts die toch liever hadden gezien dat de ander echt vrijgezel was. Daarom vind ik het interessant dat in dit topic juist gesuggereerd werd dat een open relatie aantrekkelijk zou zijn. Wij ervaren dat namelijk anders.
pi_44322632
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan kun je elke relatie wel afschilderen als friends with benefits.
Niet bepaald.
Ik ging meer af op wat je omschreef.
Al hoewel frends with benefits indd wel redelijk op een relatie lijkt.
  maandag 11 december 2006 @ 11:26:57 #34
39114 Angst
pi_44323240
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Al hoewel frends with benefits indd wel redelijk op een relatie lijkt.
agree
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
pi_44323302
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef Angst het volgende:

[..]

agree
eigenlijk ook een kansloze bedoeling.
  maandag 11 december 2006 @ 11:32:30 #36
39114 Angst
pi_44323388
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef het.ismij het volgende:

[..]

eigenlijk ook een kansloze bedoeling.
wat?
een relatie hebben?
  maandag 11 december 2006 @ 11:49:54 #37
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_44323726
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef open_huwelijk het volgende:
Dat is inderdaad een ander onderwerp (al denk ik dat het in dit topic meer over seks gaat dan de overige dingetjes die je samen kan doen ) maar opzich vind ik dat je ergens wel een punt hebt. (Lees: ik krijg de kriebels van van die stelletjes die alles samen doen...dat als je de 1 ziet, zie je de ander -idee... ). Blehhh.
Men, elkaar een beetje de ruimte geven is toch waaaaaaaaaay sexy'er!!

Helemaal dat dubbel-date gedoe....Waar vriendinnen eerst gewoon met zijn tweeen, b.v. uit eten gingen en kletsen over vrouwendingen , dat daar dan nu opeens vriendlief ook mee moet.
Altijd zo leuk om te zien dat de twee mannen in kwestie (die vaak niet echt wat met elkaar hebben) zich dood lopen te vervelen, en in een onbewaakt moment een "gaan we zo naar huis schat" *puppyeyes* naar hun vriendin proberen te seinen.
Ik heb die geforceerde 'gathering of the stelletjes' (zoals ik het altijd noem met een vriendin die het daar ook wel mee eens is ) nooit gesnapt hoor.

Ok, als je toevallig echt matching mensen hebt... maar vaak is dit gewoon niet zo, en ziet het er zo vreeeselijk geforceerd uit dat het gewoon niet leuk meer is, en ik me serieus afvraag waarom iemand zoiets vrijwillig zou doen. ZO.

Maar ik geloof dat het daar hier niet echt helmaal over ging Beetje OT gegaan, maar het bovenstaande bracht dit verhaal naar boven. Alles samen doen is dus duidelijk niks voor mij ..

Waar ik eigenlijk op wilde reageren >> het open huwelijk, die snap ik ondanks mijn klaarblijkelijke grote drang naar vrijheid inderdaad niet hoor. Ik neem aan dat de 'open' o.a. op het sex-gedeelte slaat, Open_Huwelijk (Je bent wel erg trots )? Waarom trouw je dan?? Voor de buitenwereld? Familie?
Alles samen doen hell no, maar een huwelijk is en blijft wat mij betreft wel zo gesloten als het maar zijn kan.
Hoe doe je zoiets dan, Open_Huwelijk? Wat is voor jou de meerwaarde van trouwen? Het woord zegt het al trouwen? Dat laatste en het idee van 'open' is toch onverenigbaar?
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_44324324
Ik had vroeger een traditioneel gesloten huwelijk, maar dat hebben we omgegooid. Open slaat inderdaad op het seks-gedeelte, al heb ik er sinds het open huwelijk ook een boel 'gewone' vriendinnen bij.

Een huwelijk is meer dan samen neuken, maar ook houden van, samen oud worden, noem maar op. Ik wil absoluut met mijn vrouw oud worden, maar ook wel eens met andere vrouwen het bed in. punt.

Terug naar het onderwerp:
Als ik vrouwen spreek (irl of internet), en ik heb de bedoeling om daar wat meer van te maken vertel ik vrij snel dat ik een open huwelijk heb. Niet als versiertruc, maar voor de duidelijkheid. Een boel vrouwen zitten daar namelijk absoluut niet op te wachten. Dan is dat in ieder geval uit de wereld. En sommige vrouwen zitten er wel op te wachten. Bijvoorbeeld getrouwde vrouwen die geen zin hebben in jaloerse wraakzuchtige echtgenotes. Ik geef op die manier trouwens ook aan dat ik geen ordinaire vreemdganger ben......
pi_44324671
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef Angst het volgende:

[..]

wat?
een relatie hebben?
dat ook ja.
K doelde eerder op frends with benefits.
  maandag 11 december 2006 @ 16:01:16 #40
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_44327878
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:28 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik had vroeger een traditioneel gesloten huwelijk, maar dat hebben we omgegooid. Open slaat inderdaad op het seks-gedeelte, al heb ik er sinds het open huwelijk ook een boel 'gewone' vriendinnen bij.
Om nog maar eens te reageren op dit topic...
Meer 'gewone' vriendinnen lijkt me geen direct verband te hebben met het hebben van een open versus traditioneel huwelijk?Zo wel, -laat ik dan eens even heel cru een kort door de bocht conclusie trekken- ben je dan niet gewoon doorgeschoten als gevolg van het het slachtoffer zijn van dat krampachtige 'alles samen doen' (ofwel geen ruimte voor eigen leven/ andere 'gewone' vriendinnen) dat jij (en ik ) hierboven al hebben beschreven?

Sorry als je nu op je achterpoten staat, ik weet dat hij erg kort door de bocht is en no offence, maar daar is een discussieforum voor.

Ik zou het zelf prima vinden als mijn man 'gewone' vriendinnen zou hebben en met deze afspreekt zonder mij.
Natuurlijk moet je niet de kat op het spek gaan binden maar idd waarom zo panisch hypotetische concurrentie uitschakelen? En een beetje jaloezie is op het moment zelf misschien minder leuk, maar voor je overall-relatie imho beter dan die slappe hap. Je kunt je partner nou eenmaal niet in een doosje wegstoppen, en in eerste instantie moet je natuurlijk niet eens van 'concurrentie' uitgaan... : )
Als ik een man krampachtig moet gaan vasthouden met dat ge-"dit mag niet en dat mag niet, als je met andere vrouwen afspreekt word ik pissig etc" en oogkleppen op moet doen opdat hij aan het eind van de dag braaf naar huis komt, nou kom dan maar fijn niet naar huis.

Een eigen leven kunnen hebben, doen en laten wat je wil (zonder het sex gedeelte dan wat mij betreft, zo saai ben ik dan ook weer wel ) en alsnog/daarmee ? verkozen worden boven 'concurrentie' is voor mij veel meer waard dan dat krampachtige hier blijven / oogkleppen-idee wat je zo vaak ziet...

Dus ja, ik kan niet zeggen dat je ergens geen punt hebt wat betreft het hir en daar wat vrijer met elkaar omgaan ... Ik zie zoveel relaties om mij heen die enkel aan blijven uit gewoonte en angst voor het onbekende (single worden ) waarvoor het misschien wel goed zou zijn om wat losser van elkaar te komen.. Maar om dan gelijk 'door te slaan' naar vrije sex binnen een huwelijk.. nogmaals no offence maar dat begrijp ik niet zo...
quote:
Een huwelijk is meer dan samen neuken, maar ook houden van, samen oud worden, noem maar op. Ik wil absoluut met mijn vrouw oud worden, maar ook wel eens met andere vrouwen het bed in. punt.
Ik ben het volkomen met je eens dat een huwelijk meer is dan samen de liefde bedrijven , maar zodra mijn man met een andere vrouw het bed in duikt dan bonjour ik hem liever gisteren dan vandaag de deur uit (En dan heb ik het niet over lieftallig bonjouren ) . Dus in dat opzicht mag je maar blij zijn dat jouw vrouw dat wel tolereert

Toch vind ik bovenstaande qoute echt een beetje scheef hoor. Nogmaals, waarom trouw je dan? Neuken, houden van en samen oud worden daar heb je geen huwelijk voor nodig toch? Dit komt op mij zo over van, als de uitwerking van de definitie van 't concept "huwelijk" je niet bevalt, dan verander je'm gewoon zelf, doe je het op je eigen manier en praat je dat goed totdat het voor jouw gevoel weer in de definitie past... Beetje Mohammed en de berg dus... Of zie ik dat verkeerd?

Ik zie dus nog steeds de meerwaarde niet van een open huwelijk (de sex kant dus..)
quote:
Terug naar het onderwerp:
Als ik vrouwen spreek (irl of internet), en ik heb de bedoeling om daar wat meer van te maken vertel ik vrij snel dat ik een open huwelijk heb. Niet als versiertruc, maar voor de duidelijkheid. Een boel vrouwen zitten daar namelijk absoluut niet op te wachten. Dan is dat in ieder geval uit de wereld. En sommige vrouwen zitten er wel op te wachten. Bijvoorbeeld getrouwde vrouwen die geen zin hebben in jaloerse wraakzuchtige echtgenotes.
Als versiertruukje zou het bij mij ook echt niet werken, eerder averechts (goh dat had je nog niet door na dit hele verhaal he ). Vind je het zelf niet een beetje noch vlees noch vis gelul? Make a decision man!! m Vrije sex en huwelijk in 1 zin...
quote:
Ik geef op die manier trouwens ook aan dat ik geen ordinaire vreemdganger ben......
Wohoo jij nobele man . Maar ik begrijp wat je ermee bedoelt te zeggen, alleen zo kan je alles betwijfelen vind je niet. Wanneer is zie jij vreemdgaan dan als vreemdgaan? Als de partner het niet weet / er niet mee instemt? Als je dat binnen een huwelijk gaat doen dan weet ik ook niet meer wat dat gestempeltje 'getrouwd' nog waard is of wat het uberhaupt betekend..

Disclaimer: ik zit ziek thuis en moet toch wat doen en ja ik heb onwijze nagging personality (zie ondertitel). Gelukkig kunnen de meeste mannen in mijn leven dat aan.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_44328419
Ik denk dat die internetmannen dat vooral roepen zodat als ze zich een keer verspreken over het hebben van een vriendin, ze niet de hele tent bij elkaar hoeven te liegen. Ze zeggen gewoon vanaf het begin dat ze een open relatie hebben.

De vraag is natuurlijk wel of hun vrouw/vriendin óók weet dat ze een open relatie hebben.

En de vraag die bij mij rijst is: Hoe komt het dat TS schrijft dat ze dit zovaak hoort, terwijl ze zelf aangeeft in een zeer gesloten relatie te zitten?
pi_44328930
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Meer 'gewone' vriendinnen lijkt me geen direct verband te hebben met het hebben van een open versus traditioneel huwelijk?
Neu, heeft het ook niet. Ik leg nu gewoon vaker contact. En daar rolt wel eens een 'gewone' vriendschap uit. Heeft ook niets met concurrentie, krampachtigheid of wel/niet mogen te maken.
quote:
...no offence, maar daar is een discussieforum voor.
none taken
quote:
Dus ja, ik kan niet zeggen dat je ergens geen punt hebt wat betreft het hir en daar wat vrijer met elkaar omgaan ... Ik zie zoveel relaties om mij heen die enkel aan blijven uit gewoonte en angst voor het onbekende (single worden ) waarvoor het misschien wel goed zou zijn om wat losser van elkaar te komen.. Maar om dan gelijk 'door te slaan' naar vrije sex binnen een huwelijk.. nogmaals no offence maar dat begrijp ik niet zo...
Dus je bent óf single, óf je hebt een relatie waarbij je alles samen doet? Geen tussenvorm waar je allebei 100% achter staat?
quote:
Dus in dat opzicht mag je maar blij zijn dat jouw vrouw dat wel tolereert
Ik ben heel erg blij met mijn vrouwtje!
quote:
Ik zie dus nog steeds de meerwaarde niet van een open huwelijk (de sex kant dus..)
Hoeft ook helemaal niet. 't Is geen evangelie ofzo, en ik ga hier niemand lopen bekeren. Wij zijn er blij mee. Wat jij doet moet jij weten
quote:
Als versiertruukje zou het bij mij ook echt niet werken, eerder averechts
Het werkt ook niet als versiertruc! Dat heb ik allang gezegd.
quote:
Disclaimer: ik zit ziek thuis en moet toch wat doen en ja ik heb onwijze nagging personality (zie ondertitel). Gelukkig kunnen de meeste mannen in mijn leven dat aan.
Beterschap!
  maandag 11 december 2006 @ 16:46:30 #43
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_44329689
Laatste reactie : ik zeg niet dat je aan het bekeren bent toch, ik zeg alleen dat ik het niet begrijp ik vind het hele concept open huwelijk gewoon frappant,en als je dan ook nog eens vertelt dat je veel meer 'gewone' vriendinnen hebt sinds je open huwelijk, dan kan het zijn dat mensen daardoor het idee kijgen dat je wat kort gehouden bent tijdens je gesloten huwelijk

Ook heb ik nooit gezegd dat er geen sprake is van een tussenvorm tussen alles samen doen en single? Ik weet niet waar je dat leest in mijn verhaal.. , want wat ik juist probeer te zeggen is dat ik zelf wil streven naar zon tussenvorm!!! Bijzondere interpetatie dus, maar misschien verwoord ik het gewoon onduidelijk hoor

Wat betreft de versietruuc. Ik zei dat het bij mij ook niet zou werken. Dus ik heb jouw verhaal over dat het niet werkt ook nergens in twijfel getrokken hoor Ik gaf je gewoon wat nutteloze info over hoe ik erop zou reageren. Totaal ongevraagd ja.

Maja, ik hou er mee op. Val zoiezo niet op mannen die spreken over "mijn vrouwtje".

Succes ermee.
  maandag 11 december 2006 @ 17:25:10 #44
39114 Angst
pi_44331047
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:14 schreef mgerben het volgende:
Ik denk dat die internetmannen dat vooral roepen zodat als ze zich een keer verspreken over het hebben van een vriendin, ze niet de hele tent bij elkaar hoeven te liegen. Ze zeggen gewoon vanaf het begin dat ze een open relatie hebben.

De vraag is natuurlijk wel of hun vrouw/vriendin óók weet dat ze een open relatie hebben.

En de vraag die bij mij rijst is: Hoe komt het dat TS schrijft dat ze dit zovaak hoort, terwijl ze zelf aangeeft in een zeer gesloten relatie te zitten?
ik zat ooit op fok, en weleens iets gepost over sex, sindsdien werd ik weleens toegevoegd door mensen
  maandag 11 december 2006 @ 20:50:54 #45
106776 Nickthedick
pi_44338034
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bladiebladiebla. Toch leuk dat onverbeterlijke vreemdgangers onderling zo'n afspraak kunnen maken. Maar noem het dan alsjeblieft geen relatie, noem het een 'afspraak' ofzo. Feit is: als 1 van jullie beiden in een relatie zou zitten waarin de partner niet gediend is van een 'open relatie', dan zouden jullie nog rondneuken en er waarschijnlijk tegen jullie partners over liegen.

Ik krijg bij mensen die zeggen dat een 'open relatie' ook een echte relatie is altijd hetzelfde gevoel als van MBO-ers die zeggen dat ze student zijn; not even close.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_44343689
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Bladiebladiebla. Toch leuk dat onverbeterlijke vreemdgangers onderling zo'n afspraak kunnen maken. Maar noem het dan alsjeblieft geen relatie, noem het een 'afspraak' ofzo. Feit is: als 1 van jullie beiden in een relatie zou zitten waarin de partner niet gediend is van een 'open relatie', dan zouden jullie nog rondneuken en er waarschijnlijk tegen jullie partners over liegen.
Ik ben in vier jaar 'gesloten' relatie nog nooit vreemdgegaan, en mijn vriend ook niet.
  Redactie Frontpage maandag 11 december 2006 @ 23:43:25 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44343800
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:25 schreef Angst het volgende:

[..]

ik zat ooit op fok, en weleens iets gepost over sex, sindsdien werd ik weleens toegevoegd door mensen
Ha, herkenbaar
  dinsdag 12 december 2006 @ 02:01:31 #48
106776 Nickthedick
pi_44346372
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ben in vier jaar 'gesloten' relatie nog nooit vreemdgegaan, en mijn vriend ook niet.
Maar waarom dan ineens de relatie 'opengooien'? Kregen jullie toch ineens genoeg van elkaar? Als een normale relatie prima voor jullie werkt, dan laat je het toch gewoon zo?
pi_44346444
Moeilijk, moeilijk.

Opzich sta ik wel open voor ideeen rondom polygamie, mits deze personen totaal niet binnen ons kennisbereik zitten. Dat is naar mijn mening wat een open relatie definieert: het alleenrecht op seks vervalt en beide partners bepalen zelf wat zij doen qua seksuele handelingen. Ideaal, zo klinkt het wel.

Maar aan de andere kant.. als ik echt van iemand hou, dan trek ik diegene ook wel naar me toe en begeer ik die. Soms komen daar nogal wat bezittigere gevoelens bij kijken. Ook al wil ik haar vrijheid niet beperken (want vrouwen vinden het heerlijk om van veel mannen aandacht te krijgen, aard van het beestje), toch ga ik het volgens mij wel verlangen als ik oprecht van iemand hou.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2006 02:13:04 ]
  dinsdag 12 december 2006 @ 02:15:34 #50
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_44346477
Het is wel duidelijk waar je aan toe bent, dus in zoverre is het wel een pré boven een vrijgezel scoren. Maar aan de andere kant is dat toch spannednder, bij een open relatie-date is het meteen duidelijk waar het wel en waar het niet over gaat.

Maar goed, ome IR is niet zo van de open relaties, dus zelf komt ie op dit moment geen van beide tegen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')