Misschien dat het vaak voorkomt, maar dat mensen er niet voor uit komen. Via internet zal je zoiets sneller toegeven denk ik. Of misschien zeggen ze dat omdat ze op zoek zijn naar een one night stand en in een relatie zitten, op die manier proberen ze het goed te praten tegenover de ander.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef Angst het volgende:
Ik merk namelijk dat wel erg veel mensen die je via internet aanspreken een open relatie schijnen te hebben.
Terwijl ik dat verder niet zo vaak hoor.
Is dit de ideale versiertruc ofzow?
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 7 december 2006 15:54 schreef QCC het volgende:
Waarom trouw je (leg je je vast aan iemand) als je vervolgens wel overal wil scharrelen?
Dan kun je toch net zo goed niet trouwen?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef open_huwelijk het volgende:
Waarom moet je altijd alles met z'n tweeën doen als je getrouwd bent. Maar da's een ander onderwerp.
Ik zou niet weten hoe zeggen dat je een open relatie hebt een ideale versiertruc kan zijn, ik betwijfel of ik erop in zou gaan.. (niet dat ik uberhaupt ergens op inga, zit nu in een hele goede gesloten relatie)quote:Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef Angst het volgende:
Met wie zou jij sneller naar bed gaan?
met iemand met een open relatie (of die dat in elk geval beweerd)
of met iemand die gewoon vrijgezel is?
Ik merk namelijk dat wel erg veel mensen die je via internet aanspreken een open relatie schijnen te hebben.
zeg je zelf ook weleens om iemand te versieren dat je een open relatie hebt?
ts begint dat ze een zeer gesloten relatie heeft
Als het lekker is boeit me de relatie verder nietquote:Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef Angst het volgende:
Met wie zou jij sneller naar bed gaan?
met iemand met een open relatie (of die dat in elk geval beweerd)
of met iemand die gewoon vrijgezel is?
zeg je zelf ook weleens om iemand te versieren dat je een open relatie hebt?
ts begint dat ze een zeer gesloten relatie heeft
Kan je hem vertellen hoe die het wel goed moet doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:27 schreef Originele_Naam het volgende:
vrijgezel, blijkt de open relatie opeens niet zo open en staat haar vriend opeens voor me deur
As ie niet wil luisteren kan die mee kijkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik denk dat dat heel erg gewardeerd zal worden
Of je krijgt geen kans om te vertellen omdat je je voortanden mist.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan je hem vertellen hoe die het wel goed moet doen
Dit is niet - ik herhaal: NIET - de ideale versiertruc. De meeste vrouwen moeten hier niets van hebben, en lopen gillend weg.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:09 schreef Angst het volgende:...
...
Als je kritiek wilt leveren op open relaties, open je maar een ander topic.quote:Op zondag 10 december 2006 15:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Open relatie? Dat is toch wel zo'n bullshit, noem het dan half/half relatie. Domme hype is het.
Mijn vriend en ik hebben wel degelijk een echte relatie. We brengen veel tijd samen door, we zijn er voor elkaar als dat nodig is, maar we gaan ook apart van elkaar uit en dan mag er best wat gebeuren.quote:Op maandag 11 december 2006 08:43 schreef Nickthedick het volgende:
Mensen doen altijd alsof een open relatie net is als een gewone relatie met een extraatje; wat natuurlijk onzin is. Vroeger noemden ze zoiets gewoon een 'neukertje'. Iemand waarmee je af en toe leuke dingen doet en een veeg geeft. Een echte relatie vergt sowieso veel te veel tijd om tijd vrij te maken om te neuken met anderen. Ik heb het niet eens zo druk, maar ik zou er de tijd niet eens meer voor hebben om op jacht te gaan naar neukvlees.
Klinkt meer als frends with benefits + neukertjesquote:Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben wel degelijk een echte relatie. We brengen veel tijd samen door, we zijn er voor elkaar als dat nodig is, maar we gaan ook apart van elkaar uit en dan mag er best wat gebeuren.
Dan kun je elke relatie wel afschilderen als friends with benefits.quote:Op maandag 11 december 2006 10:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Klinkt meer als frends with benefits + neukertjes
Niet bepaald.quote:Op maandag 11 december 2006 10:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan kun je elke relatie wel afschilderen als friends with benefits.
agreequote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Al hoewel frends with benefits indd wel redelijk op een relatie lijkt.
eigenlijk ook een kansloze bedoeling.quote:
wat?quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
eigenlijk ook een kansloze bedoeling.
Dat is inderdaad een ander onderwerp (al denk ik dat het in dit topic meer over seks gaat dan de overige dingetjes die je samen kan doenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef open_huwelijk het volgende:
Waarom moet je altijd alles met z'n tweeën doen als je getrouwd bent. Maar da's een ander onderwerp.
dat ook ja.quote:
Om nog maar eens te reageren op dit topic...quote:Op maandag 11 december 2006 12:28 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik had vroeger een traditioneel gesloten huwelijk, maar dat hebben we omgegooid. Open slaat inderdaad op het seks-gedeelte, al heb ik er sinds het open huwelijk ook een boel 'gewone' vriendinnen bij.
Ik ben het volkomen met je eens dat een huwelijk meer is dan samen de liefde bedrijvenquote:Een huwelijk is meer dan samen neuken, maar ook houden van, samen oud worden, noem maar op. Ik wil absoluut met mijn vrouw oud worden, maar ook wel eens met andere vrouwen het bed in. punt.
Als versiertruukje zou het bij mij ook echt niet werken, eerder averechts (goh dat had je nog niet door na dit hele verhaal hequote:Terug naar het onderwerp:
Als ik vrouwen spreek (irl of internet), en ik heb de bedoeling om daar wat meer van te maken vertel ik vrij snel dat ik een open huwelijk heb. Niet als versiertruc, maar voor de duidelijkheid. Een boel vrouwen zitten daar namelijk absoluut niet op te wachten. Dan is dat in ieder geval uit de wereld. En sommige vrouwen zitten er wel op te wachten. Bijvoorbeeld getrouwde vrouwen die geen zin hebben in jaloerse wraakzuchtige echtgenotes.
Wohoo jij nobele manquote:Ik geef op die manier trouwens ook aan dat ik geen ordinaire vreemdganger ben......
Neu, heeft het ook niet. Ik leg nu gewoon vaker contact. En daar rolt wel eens een 'gewone' vriendschap uit. Heeft ook niets met concurrentie, krampachtigheid of wel/niet mogen te maken.quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Meer 'gewone' vriendinnen lijkt me geen direct verband te hebben met het hebben van een open versus traditioneel huwelijk?
none takenquote:...no offence, maar daar is een discussieforum voor.![]()
Dus je bent óf single, óf je hebt een relatie waarbij je alles samen doet? Geen tussenvorm waar je allebei 100% achter staat?quote:Dus ja, ik kan niet zeggen dat je ergens geen punt hebt wat betreft het hir en daar wat vrijer met elkaar omgaan ... Ik zie zoveel relaties om mij heen die enkel aan blijven uit gewoonte en angst voor het onbekende (single worden) waarvoor het misschien wel goed zou zijn om wat losser van elkaar te komen.. Maar om dan gelijk 'door te slaan'
naar vrije sex binnen een huwelijk.. nogmaals no offence maar dat begrijp ik niet zo...
![]()
Ik ben heel erg blij met mijn vrouwtje!quote:Dus in dat opzicht mag je maar blij zijn dat jouw vrouw dat wel tolereert![]()
Hoeft ook helemaal niet. 't Is geen evangelie ofzo, en ik ga hier niemand lopen bekeren. Wij zijn er blij mee. Wat jij doet moet jij wetenquote:Ik zie dus nog steeds de meerwaarde niet van een open huwelijk (de sex kant dus..)![]()
Het werkt ook niet als versiertruc! Dat heb ik allang gezegd.quote:Als versiertruukje zou het bij mij ook echt niet werken, eerder averechts
Beterschap!quote:Disclaimer: ik zit ziek thuis en moet toch wat doenen ja ik heb onwijze nagging personality (zie ondertitel). Gelukkig kunnen de meeste mannen in mijn leven dat aan.
ik zat ooit op fok, en weleens iets gepost over sex, sindsdien werd ik weleens toegevoegd door mensenquote:Op maandag 11 december 2006 16:14 schreef mgerben het volgende:
Ik denk dat die internetmannen dat vooral roepen zodat als ze zich een keer verspreken over het hebben van een vriendin, ze niet de hele tent bij elkaar hoeven te liegen. Ze zeggen gewoon vanaf het begin dat ze een open relatie hebben.
De vraag is natuurlijk wel of hun vrouw/vriendin óók weet dat ze een open relatie hebben.
En de vraag die bij mij rijst is: Hoe komt het dat TS schrijft dat ze dit zovaak hoort, terwijl ze zelf aangeeft in een zeer gesloten relatie te zitten?
Bladiebladiebla. Toch leuk dat onverbeterlijke vreemdgangers onderling zo'n afspraak kunnen maken. Maar noem het dan alsjeblieft geen relatie, noem het een 'afspraak' ofzo. Feit is: als 1 van jullie beiden in een relatie zou zitten waarin de partner niet gediend is van een 'open relatie', dan zouden jullie nog rondneuken en er waarschijnlijk tegen jullie partners over liegen.quote:Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben wel degelijk een echte relatie. We brengen veel tijd samen door, we zijn er voor elkaar als dat nodig is, maar we gaan ook apart van elkaar uit en dan mag er best wat gebeuren.
Ik ben in vier jaar 'gesloten' relatie nog nooit vreemdgegaan, en mijn vriend ook niet.quote:Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bladiebladiebla. Toch leuk dat onverbeterlijke vreemdgangers onderling zo'n afspraak kunnen maken. Maar noem het dan alsjeblieft geen relatie, noem het een 'afspraak' ofzo. Feit is: als 1 van jullie beiden in een relatie zou zitten waarin de partner niet gediend is van een 'open relatie', dan zouden jullie nog rondneuken en er waarschijnlijk tegen jullie partners over liegen.
Ha, herkenbaarquote:Op maandag 11 december 2006 17:25 schreef Angst het volgende:
[..]
ik zat ooit op fok, en weleens iets gepost over sex, sindsdien werd ik weleens toegevoegd door mensen
Maar waarom dan ineens de relatie 'opengooien'? Kregen jullie toch ineens genoeg van elkaar? Als een normale relatie prima voor jullie werkt, dan laat je het toch gewoon zo?quote:Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben in vier jaar 'gesloten' relatie nog nooit vreemdgegaan, en mijn vriend ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |