jaquote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef Brahimov het volgende:
Jezus, wat een baggerweer!
ik ga vandaag maar niet naar buiten...quote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef Brahimov het volgende:
Geen brood bij me, wel honger en geen kantine in het gebouw.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga vandaag maar niet naar buiten...
Iets sneller wachten.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Ik wacht nog steeds op 10 minuten droog weer.
Hoi Brahi, hier regent het ook.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef Brahimov het volgende:
Spooky weer hequote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef mitt het volgende:
Het begin beloofde veel.
Beetje vroeg nog voor champagne, maar ok voor deze keer dan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:04 schreef Mirri het volgende:
Geen![]()
Maar champagne!![]()
Goed nieuws over Cindy gelezen vanmorgen! (zie andere topic)
Zolang het tussen 5 en 6 vanavond maar droog is, is het wat mij betreft ok.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef pfaf het volgende:
Als het nu nog even doorregent, ligt de voetbal van morgen er al op tijd uit, en hoef ik me vanavond bij een verjaardag ook niet in te houden.
watje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef pfaf het volgende:
Als het nu nog even doorregent, ligt de voetbal van morgen er al op tijd uit, en hoef ik me vanavond bij een verjaardag ook niet in te houden.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef pfaf het volgende:
Ik vind het vanavond echt een avond voor een lekkere port...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:17 schreef MiLalaa het volgende:
resultaat: een breezer van over de datumen pina colada maar ik wil liever iets frissers
rustige avond dus.
quote:
Mwoah, vond vooral de pitstop van Canada mooi! Vloog bijna de box in bij RSAquote:
Je schrikt je echt het leplazarus als je daar staat en je ziet plots zo'n wagen recht op je afkomenquote:Op zondag 10 december 2006 17:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwoah, vond vooral de pitstop van Canada mooi! Vloog bijna de box in bij RSA![]()
Springen voordat je naast Koos Alberts komt te zittenquote:Op zondag 10 december 2006 17:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je schrikt je echt het leplazarus als je daar staat en je ziet plots zo'n wagen recht op je afkomen
quote:
Of Monique Velzeboerquote:Op zondag 10 december 2006 18:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Springen voordat je naast Koos Alberts komt te zitten
quote:
Ik zat meer aan It te denkenquote:
http://moviescreenshots.b(...)n-kings-it-1990.htmlquote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
It
ik ken wel nog Pipo Inzaghi
en de benzine was gratis?quote:Op maandag 11 december 2006 09:16 schreef sanger het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bij het tankstattion denken ze dat ik rookze rekenen gewoon een pakje sigaretten af
![]()
quote:
Een mooi vooruitzicht! Nog 2 weken hier. En ook een bakjequote:Op maandag 11 december 2006 07:19 schreef Bruce117 het volgende:
Zo de laatste werkweek van het jaar.
Laten we die maar eens met een bakkiebeginnen
userid van 6 cijfers.. new!quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef TheVulture het volgende:
ben ik eigenlijk een oldbie of een newbie
dan had je me ook iets eerder op het bestaan van Fok moeten wijzen broerquote:
http://forum.fok.nl/user/history/8125quote:Op maandag 11 december 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan had je me ook iets eerder op het bestaan van Fok moeten wijzen broer
edit: was trouwens al eerder actief op fok onder andere naam: Elbutre
ik wilde fok jou besparenquote:Op maandag 11 december 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
4-cijferig. Close, but no cigar.quote:
Die had een icoontje met een vogel, dacht ik.quote:Op maandag 11 december 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Niet meer.quote:Op maandag 11 december 2006 23:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die had een icoontje met een vogel, dacht ik.
Zero 7quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leuk.
Ken je http://www.youtube.com/watch?v=5tPjep9ogsQ ?
Biertje?quote:
De donkere dagen voor Kerst?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:16 schreef Bruce117 het volgende:
Nee dank je.
Zal wel van de baggerkoffie hier komen.
Al kan het ook ergens anders aan liggen.
quote:Op maandag 11 december 2006 23:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die had een icoontje met een vogel, dacht ik.
En nu heb je er een met een vogelverschrikkerquote:
dr moet is goede koffie komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:16 schreef Bruce117 het volgende:
Nee dank je.
Zal wel van de baggerkoffie hier komen.
Al kan het ook ergens anders aan liggen.
Doe eens lief tegen Ellenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En nu heb je er een met een vogelverschrikker
Oh, is dat Ellen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Ellen
Goeienavond trouwens
Ellen is mijn idolquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oh, is dat Ellen.
Had me bij Ellen toch een ander plaatje voorgesteld
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oh, is dat Ellen.
Had me bij Ellen toch een ander plaatje voorgesteld
quote:zonder koffiebagger
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nu snap ik helemaal niets meer van je
Goed plan!quote:Op donderdag 14 december 2006 07:32 schreef Bruce117 het volgende:
pffft. Nog 2 dagen voordat het weer weekend is.
Nou ja, maar gewoon doorwerken en zo af en toe een
Ik heb heel ordinair al twee weken vakantie en heb nog 3,5 week te gaanquote:
da's inderdaad erg ordinairquote:Op donderdag 14 december 2006 12:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb heel ordinair al twee weken vakantie en heb nog 3,5 week te gaan.
wattes?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:45 schreef Spooky4u het volgende:
Neem je voor mij dan meteen wat katoembar mee?
en wat is dat precies?quote:
Ahaquote:Op donderdag 14 december 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:
gemalen gemberwortel of korianderzaad..... 1 van de 2
koriander dusquote:Op donderdag 14 december 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:
gemalen gemberwortel of korianderzaad..... 1 van de 2
Staat al in de keuken!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:55 schreef Spooky4u het volgende:
neem je die mee dan?
Koken op het werkquote:Op donderdag 14 december 2006 14:42 schreef Spooky4u het volgende:
mooi, ook ff wat ketjab er sambal erbij verwerken, dan moet het helemaal goed komen!
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:50 schreef Spooky4u het volgende:
pannetje met aansteker eronder!
Nu nog een topkokquote:Op donderdag 14 december 2006 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
Wauw!
Pannekoekenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef Spooky4u het volgende:
meldt!
De nieuwe Herman den Blijker dus?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef Spooky4u het volgende:
man.... XL maakt inmiddels overschotels die herleidt zijn van mijn recepten!
ja, dat vroeg ik me ook af... heb het gevoel al 7 maanden niet mogen hebbe. 't is ff wennen weerquote:
Dus de hele zomer wel gewerkt? Dan zie ik het door de vingers voor deze keerquote:Op donderdag 14 december 2006 20:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me ook af... heb het gevoel al 7 maanden niet mogen hebbe. 't is ff wennen weer
ja.. heb dit jaar 1 hele week vakantie gehad, begin mei.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus de hele zomer wel gewerkt? Dan zie ik het door de vingers voor deze keer
Is dat een reden om iemand geen goeiemorgen te mogen wensen?quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is dat een reden om iemand geen goeiemorgen te mogen wensen?![]()
Reinhard Mey, "Gute Nacht Freunde"quote:Op donderdag 14 december 2006 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Gute nacht leute, es ist zeit fur mich zu gehen, was ich nog zu sagen hatte, dauert eine zigarette.....
Geweldig nummer inderdaadquote:Op donderdag 14 december 2006 22:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Reinhard Mey, "Gute Nacht Freunde"
Er zijn geen kaartjes nodig! Het is gewoon een amateurswedstrijd en Kemkers vroeg of hij ook mee mocht doen..en sinds gisteren is bekend dat Friesinger ook mee doet..quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:05 schreef Bruce117 het volgende:
Oeh gezellig naar heerenveen.
Zijn er nog kaartjes ?
Nee, want het stelt niets voorquote:Hoelaat begint het gebeuren? Ik woon in Sneek dus kan in principe er zo eventjes heen. Maar op de site van Thialf staat verder geen informatie.
Leuk! In het andere topic staat een lijstje met de bekende namen, of heb je die al gezien?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:11 schreef LedZep het volgende:
Ah nice. Kom dan wel even langs denk ik
De wedstrijd was ook eigenlijk alleen maar georganiseerd voor schaatsverenigingen in uit Zuid-Holland enzo..maar Kemkers en Romme vroegen ook of ze mochten komen..vandaarquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:16 schreef LedZep het volgende:
Ja heb ik gezien ja, toch nog een hoop toppers voor een wedstrijd die niks voorstelt (waarschijnlijk als opwarmertje) en de tribunes zijn waarschijnlijk 99% leeg![]()
.
Haha nee het duurt tot 11 uurquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:24 schreef LedZep het volgende:
En het duurt tot een uur of 8-9 ? Neem aan dat het niet de hele avond duurt ivm de kwartetten.
Zozo, das een flink deelnemersveld danquote:
Oh...er wordt niet eens onderscheid gemaakt tussen VIP tribunes en normale tribunes...je kan gewoon overal rondlopen...geen keycord nodig ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zozo, das een flink deelnemersveld dan. Des te beter eigenlijk
. En nu hoop jij natuurlijk dat de familie van alle TVM schaatsers mee is gekomen en de beveiliging bij de VIP tribune voor zo'n onbenullige wedstrijd is uitgeschakeld
![]()
Leukquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef Mirri het volgende:
Er is goede kans dat die vriend van me tegen Sven Kramer moet rijden![]()
al nieuws over je sollicitaties?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]ik ook
Dik twee weken niet werken
en dan hopelijk volgend jaar snel een nieuwe baan vinden
Oeiquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:26 schreef MiLalaa het volgende:
ik nog een weekmaar ik kan net zo goed kappen
Bij die twee gesprekken van een paar weken geleden ben ik het niet gewordenquote:
1 januari is een feestdag, dus bij het overgrote deel van de banen ben je dan nog vrij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:32 schreef LedZep het volgende:
Hmm maar als je nu vakantie hebt, moet je òf 3 weken nemen òf je moet 1 januari al weer aan de slag.
Als maart onder bijna valt, dan ik ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:23 schreef Bruce117 het volgende:
Gezellig. Bijna iedereen heeft vakantie
Als je positief denkt, is het al bijna maartquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als maart onder bijna valt, dan ik ook![]()
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:36 schreef Bruce117 het volgende:
Als je naar buiten gaat zou je zo kunnen denken dat het maart is.
Ah zo, als scholier heb ik daar ook geen idee vanquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
1 januari is een feestdag, dus bij het overgrote deel van de banen ben je dan nog vrij.
Ik heb nog krokussen gezien hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:36 schreef Bruce117 het volgende:
Als je naar buiten gaat zou je zo kunnen denken dat het maart is.
Heb je mitt nog niet ten huwelijk gevraagd?quote:
Ben je jaloers ofzo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb je mitt nog niet ten huwelijk gevraagd?![]()
Whehe, ik denk van welquote:
Jij mag denken wat je denkt, zolang ik maar weet wat ik weet...quote:
Jaloers dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je denkt, zolang ik maar weet wat ik weet...
Hij zit in de ontkenningsfase denk ik.quote:
Je mag 'm hebben hoor, 'k val niet zo op mannenquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:17 schreef XL het volgende:
[..]
Hij zit in de ontkenningsfase denk ik.
typisch voor jaloerse mensen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:17 schreef XL het volgende:
[..]
Hij zit in de ontkenningsfase denk ik.
da's net hetgeen wat iemand die verliefd is op mitt zou zeggen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je mag 'm hebben hoor, 'k val niet zo op mannen![]()
Dus ik begrijp dat jij stiekem Mitt leuk vindt?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
da's net hetgeen wat iemand die verliefd is op mitt zou zeggen!
stiekem?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat jij stiekem Mitt leuk vindt?![]()
Ik kan ook van veel spullen geen goed plaatje vinden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zit wel heel veel in dat kerstpakket van mitt he XL.
Zijn ze dat vergeten te vertellen bij je transfer naar Heraclesquote:Op zondag 17 december 2006 11:25 schreef pfaf het volgende:
Onaangekondigd op kunstgras moeten voetballen.
He vakantiegangerquote:
welnee, kom nou! vakantie is leukquote:Op zondag 17 december 2006 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He vakantieganger
Ben je het al beu?
Eeej medevakantievierderquote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welnee, kom nou! vakantie is leuk
Ik moet nog 4 dagen en dan heb ik tien dagen vrijquote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welnee, kom nou! vakantie is leuk
echt wel.quote:
Geniet ervan!quote:Op maandag 18 december 2006 09:12 schreef Bruce117 het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vakantie is best wel lekker
Aha, vrijdag al vrij.quote:Op maandag 18 december 2006 11:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Nog 3,5 dag en ik kan dat gevoel delen![]()
Ja tuurlijk!quote:Op maandag 18 december 2006 22:14 schreef 4-elements het volgende:
Gratis bier nu op kosten van Mirri?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |