jaquote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef Brahimov het volgende:
Jezus, wat een baggerweer!
ik ga vandaag maar niet naar buiten...quote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef Brahimov het volgende:
Geen brood bij me, wel honger en geen kantine in het gebouw.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga vandaag maar niet naar buiten...
Iets sneller wachten.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Ik wacht nog steeds op 10 minuten droog weer.
Hoi Brahi, hier regent het ook.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef Brahimov het volgende:
Spooky weer hequote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef mitt het volgende:
Het begin beloofde veel.
Beetje vroeg nog voor champagne, maar ok voor deze keer dan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:04 schreef Mirri het volgende:
Geen![]()
Maar champagne!![]()
Goed nieuws over Cindy gelezen vanmorgen! (zie andere topic)
Zolang het tussen 5 en 6 vanavond maar droog is, is het wat mij betreft ok.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef pfaf het volgende:
Als het nu nog even doorregent, ligt de voetbal van morgen er al op tijd uit, en hoef ik me vanavond bij een verjaardag ook niet in te houden.
watje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef pfaf het volgende:
Als het nu nog even doorregent, ligt de voetbal van morgen er al op tijd uit, en hoef ik me vanavond bij een verjaardag ook niet in te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |