quote:Pieperschil, pieperschil, gericht ejaculeren in je oogpupil
seauw! die hebben we al gehadquote:Hink Stap Sprong Hink Stap Sprong......12 surinamers met een ingeklapte long !
Hink Stap Sprong Hink Stap Sprong......12 surinamers met een ingeklapte long !
Maanzaadbrood Maanzaadbrood............Harry heeft pianoles en Sylvia is dood !
Maanzaadbrood Maanzaadbrood............Harry heeft pianoles en Sylvia is dood !
Doordrukstrip Doordrukstrip.....................Tony heeft geen benen,maar das toch nog best wel hip !
Doordrukstrip Doordrukstrip.....................Tony heeft geen benen,maar das toch nog best wel hip !
Optelsom Optelsom..................................vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom !
Optelsom Optelsom..................................vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom !
Blokfluitles Blokfluitles.............................Debbie amputeerd d'r eigen borsten met een mes !
Blokfluitles Blokfluitles.............................Debbie amputeerd d'r eigen borsten met een mes !
Machtmisbruik Machtmisbruik.................Koeien met een boekenbon en kippen met een pruik
Machtmisbruik Machtmisbruik.................Koeien met een boekenbon en kippen met een pruik
Pijnboompit Pijnboompit.........................Liggend kan je schijten,maar 't is beter als je zit !
Pijnboompit Pijnboompit.........................Liggend kan je schijten,maar 't is beter als je zit !
Roerbak-ei Roerbak-ei...........................Heroïne dealen op een kinderboerderij !
Roerbak-ei Roerbak-ei...........................Heroïne dealen op een kinderboerderij !
Hangbuikzwijn Hangbuikzwijn...............Huub wil op vakantie maar z'n auto is te klein !
Hangbuikzwijn Hangbuikzwijn...............Huub wil op vakantie maar z'n auto is te klein !
quote:Kwallenplaag, kwallenplaag, liever 'n wollen coltrui dan een stijve Spaanse kraag
quote:Op donderdag 7 december 2006 03:59 schreef cerror het volgende:
Cantelopen cantelopen, al krijgt een chineesje kanker dit kuttopic blijf waarempel open.
Witbuikspecht witbuikspecht, sinds wanneer is Pesto een Italiaans gerecht?quote:Op donderdag 7 december 2006 03:04 schreef blonchi het volgende:
Een pijnboompit is natuurlijk de pit die pit brengt in veel Italiaanse gerechten, zoals bijvoorbeeld pesto
Jij bent zeker de uitvinder van de humor?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:35 schreef SiemeN het volgende:
Oh joepie. Een Hans Teeuwen imitatie topic. Daar ben ik zo dol op. Mensen die hun gebrek aan humor camoufleren door een schreeuwlelijk met ADHD te imiteren. Hihihi.
Dat ving ik laatst ook op in de wandelgangen, ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:40 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Jij bent zeker de uitvinder van de humor?
Ok. Feit blijft wel dat iedereen iedereen imiteert en dat het dus vrij zielige post van je was zoëven.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat ving ik laatst ook op in de wandelgangen, ja.
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Kankerhoer, kankerhoer. Zonder condoom neuken dat is toch super stoer.
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Kankerhoer, kankerhoer. Zonder condoom neuken dat is toch super stoer.
Votz, Votz, je piept wel anders zodra ik over je heen kots !!1eins!!1quote:Op donderdag 7 december 2006 21:43 schreef Votz het volgende:
LudaSanders, LudoSanders, weet je nu echt niks anders?
Hendigsjiek, hendigsjiek, Maikuuuls flauwe grapjes maken mij nogal eens ziekquote:Op donderdag 7 december 2006 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
Maikuuul, Maikuuul, wat zitten je haren hendig kuuul !!!!
Hahahahahahhahaha !!!324324#@%!einscancerhoofd
ROFLquote:Op donderdag 7 december 2006 22:27 schreef rashudo het volgende:
Vieze stinkhoer, vieze stinkhoer, ik steek mijn piemel liever in een schone stinkhoer
BasEnAad BasEnAad , macht en geld is waar het leven over gaat !quote:Op donderdag 7 december 2006 22:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hendigsjiek, hendigsjiek, Maikuuuls flauwe grapjes maken mij nogal eens ziek![]()
Hahahahahahhahaha !!!324324#@%!einscancerhoofd
Topicdiarree, topicdiarree, zulke tegelspreuken hangen bij jou op de wcquote:Op donderdag 7 december 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
BasEnAad BasEnAad , macht en geld is waar het leven over gaat !
Wie geeft je liefde en wie geeft je haat, wie word je vijhand en wie word je maat
BasEnAad, BasEnAad, zijn niet vies van een mondje vol met ......ohhhhhhhhquote:Op donderdag 7 december 2006 22:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Topicdiarree, topicdiarree, zulke tegelspreuken hangen bij jou op de wc![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
BasEnAad, BasEnAad, zijn niet vies van een mondje vol met ......ohhhhhhhh
Ohhhhhhhhh nigaa!!! whats poppin'quote:Op donderdag 7 december 2006 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
ghegege
Jennifuuur, Jennifuuur, van boven best te pruimen, maar van onderen wat zuur![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |