Zie je, daar heb je het al. Hou hem in de smiezen.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moest Sylvia net niet een sigaret voor hem aansteken omdat hij altijd aanstekers molde??![]()
Vooral Bart Die kotste die hele maaltijd er in eenkeer uit....quote:Op donderdag 7 december 2006 00:28 schreef n1ek het volgende:
Nathanael: sommige waren goed gevoed, ze hadden lekker gegeten
denk wel dat daar een kern van waarheid in zit
Kijk, dat Bart mensen wantrouwt in dat huis, dat kan ik nog inkomen. Het is een spel, dus je moet uitkijken.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stelt die afspraak die hij met Brian heeft dus niets voor.... en daar geloof ik niet in. Brian is wel een man van zijn woord en gaat Bart en nooit of te nimmer uitstemmen.
die komt morgen niet. Nouja gister was ze nog lekker vaag over of ze wel naar de miljonairs fair ging, maar dan gaan ze het hier denk ik niet over hebbenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Lesley morgen: "Wat ben jij aan het doen de laatste dagen?"
P'siesquote:Op donderdag 7 december 2006 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk, dat Bart mensen wantrouwt in dat huis, dat kan ik nog inkomen. Het is een spel, dus je moet uitkijken.
Maar hij heeft met 2 mensen een soort van 'vriendschap' gesloten, Brian en Nena, en met 1 zelfs een verbond, maar bij de 1e de beste gelegenheid gaat hij 1 van zijn 'vrienden' beschuldigen (en best een zware beschuldiging). Je kan er dus vanuit gaan dat Nena hem vanaf nu ook niet meer vertrouwt. Brian heeft vanavond ook aan moeten horen dat Bart niemand vertrouwt, ook hem niet. Daarbij komt dat Bart nu Nena heeft aangevallen, iemand om wie Brian veel geeft én hij is ook veel minder hard dan Bart.
Ik zeg niet dat ze hem nu gelijk zullen laten vallen, maar als hij zich zo hard op blijft stellen, elke keer maar blijft roepen dat hij geen mens vertrouwt, zal de 'vriendschap' steeds zwakker worden en dan hoef je Nathanael er alleen maar op los te laten en hij is weg. De andere dames zullen er nl. geen moeite mee hebben om Bart het huis uit te gooien, want dat is gewoon weer eentje minder.
Hij heeft dit met Nena gewoon niet goed aangepakt. Hij had het mogen denken, maar het zo in de groep gooien, was gewoon geen slimme zet.
Weet je zeker dat het een fake is??quote:Op donderdag 7 december 2006 00:34 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Hoe droog... Ook die mag wel in de fakes
Brian heeft zelf al het hele datinggebeuren stop gezet.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:34 schreef Gigageil het volgende:
Morgen krijgt Brian een brief....van Tamara.....bij nader inzien, zie ik er toch maar vanaf....veel geluk met Nena in de toekomst ....doeiiiiii![]()
![]()
Huh?? Serieus?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Brian heeft zelf al het hele datinggebeuren stop gezet.
Dat is idd zijn grootste fout in deze geweest, en daarmee ondermijnt hij het vertrouwen dat anderen in hem hadden.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft dit met Nena gewoon niet goed aangepakt. Hij had het mogen denken, maar het zo in de groep gooien, was gewoon geen slimme zet.
Psies, drukte op print screen, ctrl v in fotosoep et voila !quote:Op donderdag 7 december 2006 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een fake is??![]()
Pure lafheid van Bart....hij denkt echt dat Santanael zo sterk is.....daarom sluit hij zich bij hem aan, en laat Brian vallen, min of meer .....quote:Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Day het volgende:
Ik snap ook totaal niet waarom Bart en Brian niet meer NL's tactiek bespreken.
Volgens mij vertrouwt Brian NL absoluut niet, bij Bart begin ik steeds meer te twijfelen. Waarom bespreekt hij dit met NL? Hij geeft hem alleen maar meer munitie zo.
Ja, hij wil niet meer verder.quote:
Het lijkt er op dat Bart ingepakt is.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Day het volgende:
Ik snap ook totaal niet waarom Bart en Brian niet meer NL's tactiek bespreken.
Volgens mij vertrouwt Brian NL absoluut niet, bij Bart begin ik steeds meer te twijfelen. Waarom bespreekt hij dit met NL? Hij geeft hem alleen maar meer munitie zo.
En dat vertrouwen had al een deuk door het Ilona - gebeurenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd zijn grootste fout in deze geweest, en daarmee ondermijnt hij het vertrouwen dat anderen in hem hadden.
Daar komt meneer dan wat laat achterquote:Op donderdag 7 december 2006 00:38 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja, hij wilde niet verliefd worden in de villa.
Ik kan niet meer naar de gesprekken tussen Bart en NL luisteren. Bart is echt zo dom bezig!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Bart ingepakt is.
Het gesprek lijkt ook nogal op een Meester en Leerling gesprek
Terwijl Brian en Nena gewoon lol maken
Nath heeft niets te willen, want als de bewoners er zin aan hebben, is hij komende exitronde verleden tijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Satanael niet gewoon het plan hebben om Bart als eerste eruit te stemmen ...
Brian MOEST dit ook doen, hè?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar komt meneer dan wat laat achter
Dat hele gebeuren is toch gewoon vanuit de redactie gestuurd. Mundo is gewoon een van de sponsoren en dus moet er iets mee gebeuren.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:43 schreef Roy_vdm het volgende:
Ok! Misschien dat ze na afloop van het programma nog willen. Misschien ook niet...
Ik vond dat hij best een leuke dame had uitgekozen. Op zich misschien wel verstandige keuze van hem om niet verliefd te willen worden in het huis. Des te achterlijker was zijn oorspronkelijke beslissing om zo'n dating te organiseren, tenzij de bedoeling was om Nena jaloers te maken.
Jup, 'power is in the eye of the beholder'quote:Op donderdag 7 december 2006 00:38 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Pure lafheid van Bart....hij denkt echt dat Santanael zo sterk is.....daarom sluit hij zich bij hem aan, en laat Brian vallen, min of meer .....![]()
Dat denk ik niet, ten eerste loopt hij nu nog teveel risico dat hij niet iedereen meekrijgt (Brian "a man a man, a word a word" bijvoorbeeld) dus hij kan zijn pijlen beter samen met Bart op een ander richten, die kans van slagen is groter.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Satanael niet gewoon het plan hebben om Bart als eerste eruit te stemmen ...
Niet als psycho Nathanael populair is en de mensen ervan gaan balen dat hij eruit wordt geflikkerd.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef Leandra het volgende:
Zo'n actie zet Bart ook gelijk weer bij zowel kijkers al bewoners een stuk hoger in de lijst.
Het hele Nena verhaal tegen Bart opzetten, want deze Bart actie tegen Nena is door NL 'gevoedt' gaat verder dan Nena.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ten eerste loopt hij nu nog teveel risico dat hij niet iedereen meekrijgt (Brian "a man a man, a word a word" bijvoorbeeld) dus hij kan zijn pijlen beter samen met Bart op een ander richten, die kans van slagen is groter.
Tenzij Bart hier toch een waanzinnig stukje toneel blijkt te spelen en over 3 weken gewoon zelf het ontslag van Nathanael aanvraagt.
Zo'n actie zet Bart ook gelijk weer bij zowel kijkers al bewoners een stuk hoger in de lijst.
Bij de bewoners zal niemand er van balen dat hij (Nathan) er uit geflikkerd werd, en Bart was populair omdat hij was wie hij was, en hij was zeker geen Nathanael-adept, dat hij dat nu wel lijkt te zijn kost hem punten... dus als hij het toch niet bleek te zijn zal dat alleen maar gunstig zijn voor zijn populairiteit.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als psycho Nathanael populair is en de mensen ervan gaan balen dat hij eruit wordt geflikkerd.
Dat is dus het moeilijke! Het ene moment ben ik er van overtuigd dat Bart 1 groot spel met NL aan het spelen is, maar als ik hem af en toe met NL hoor praten, heb ik toch wel eens iets van: ga je nou niet té ver, Bart?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij Bart hier toch een waanzinnig stukje toneel blijkt te spelen en over 3 weken gewoon zelf het ontslag van Nathanael aanvraagt.
En dat kan ik me dus zó goed voorstellen. Die twee zijn stapelgek op elkaar, maar zijn gedoemd de relatie platonisch te houden. Om stapelgek van te worden. Iets frustrerenders kan ik me nauwelijks voorstellen.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:50 schreef Day het volgende:
De afgelopen 2 dagen heb je trouwens ook gezien dat Lesley wel degelijk Bart's zwakte is. Hij gaat wel heel ver om die 4 uur met haar te krijgen.
Door die frustraties wordt hij wel heel gemeen, hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat kan ik me dus zó goed voorstellen. Die twee zijn stapelgek op elkaar, maar zijn gedoemd de relatie platonisch te houden. Om stapelgek van te worden. Iets frusterenders kan ik me nauwelijks voorstellen.
Op zich is het gewoon een ouderwetse "courtship" dat kun je in gedachten romantisch genoeg maken natuurlijk, maar frustrerend is het wel.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat kan ik me dus zó goed voorstellen. Die twee zijn stapelgek op elkaar, maar zijn gedoemd de relatie platonisch te houden. Om stapelgek van te worden. Iets frustrerenders kan ik me nauwelijks voorstellen.
Het is frustrerend, en met zwakte denk ik niet meteen aan dat medebewoners er iets aan zullen doen ofzo.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat kan ik me dus zó goed voorstellen. Die twee zijn stapelgek op elkaar, maar zijn gedoemd de relatie platonisch te houden. Om stapelgek van te worden. Iets frustrerenders kan ik me nauwelijks voorstellen.
Dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 7 december 2006 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is echter hun eigen keuze het zo kuis te houden als ze doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |