dat is het hele punt ookquote:Op woensdag 6 december 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wil de 4 uur![]()
![]()
Die kreeg ze van mij echt in geen 100 jaar.
Ja, en ze probeert het weer prachtig algemeen te brengen..... wat is ze toch verschrikkelijk doorzichtig.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:57 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is het hele punt ook
Zij zegt het kwalijk te vinden dat niemand iemand iets gunt maar ondertussen wil zij per se die 4 uur
Natasia MOET gaan!quote:Op woensdag 6 december 2006 23:58 schreef tipsch het volgende:
overigens denk ik dat als Natasia mag gaan, we een stukje dichter bij haar exit komen!
Ja...zeker....ik heb me in het begin ook laten leiden door haar onschuldige kinderlijke uitstraling, maar ik heb me zeker vergist....quote:Op woensdag 6 december 2006 23:55 schreef Blup75 het volgende:
GigaG, ik ben ook voor Nena, volgens mij is zij is zij ook echt een wolf in schaapskleren , maar respect voor dat spel, als dat blijkt waar te zijn....
Bart z'n wantrouwen wordt z'n nekslag.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat Bart zijn poot stijf houdt en Natasia die 4 uur zeker NIET geeft.
Hoezo? Dit gaat niet met nominaties hoor. En zolang hij Brian aan zijn kant heeft is er nooit iets aan de hand.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Bart z'n wantrouwen wordt z'n nekslag.
Ik geloof zelfs, dat die moeder zei dat de niet-moeder de moeder was. Da's toch iets anders. Maar het gaat om de algemene lijn en hij weet anderen met zijn (lichte vorm van) welsprekendheid en zijn kennis vaak te overtuigen. Ik krijg wat meer respect voor zijn doen en laten en hij stijgt in mijn top 8 naar plaats 3.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:04 schreef Leandra het volgende:
Nathanael vergeet het eind dan ook..... hij zegt alleen dat de echter moeder toen zei "geef het maar aan haar"
Moet hij er ook even bij zeggen dat dat voor Salomon de reden was om het kind aan de moeder te geven die het kind wilde sparen.
Door z'n wantrouwen keert hij de mensen die hem een toffe peer vinden tegen zich.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Dit gaat niet met nominaties hoor. En zolang hij Brian aan zijn kant heeft is er nooit iets aan de hand.
Dat snap ik, maar welke mensen bedoel je dan? Wij streamers? Dat boeit hem niet. De mensen in het huis? Boeit hem ook niet. Lesley? Dat boeit hem wel ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Door z'n wantrouwen keert hij de mensen die hem een toffe peer vinden tegen zich.
Nou, ik ben nog steeds niet onder de indruk van het niveau van zijn algemene ontwikkeling, ik schat hem dan ook niet zo intelligent in als sommige anderen hier doen, hij zal vast bovengemiddeld intelligent zijn (zo rond de 120 gok ik) maar daar houdt het wel mee op.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:06 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs, dat die moeder zei dat de niet-moeder de moeder was. Da's toch iets anders. Maar het gaat om de algemene lijn en hij weet anderen met zijn (lichte vorm van) welsprekendheid en zijn kennis vaak te overtuigen. Ik krijg wat meer respect voor zijn doen en laten en hij stijgt in mijn top 8 naar plaats 3.
Alle anderen in het huis. Overigens, dat niets hem boeit keert voornamelijk tegen hem.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welke mensen bedoel je dan? Wij streamers? Dat boeit hem niet. De mensen in het huis? Boeit hem ook niet. Lesley? Dat boeit hem wel ja.
Volgens mij de mensen die hem in huis mochten. Nena vertrouwt hem nu niet meer en volgens mij heeft ook Brian nu z'n bedenkingen gekregen over Bart. En .NL, ach je, dat weet ook Bart zelf, daar hoef je niet veel van te verwachten.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welke mensen bedoel je dan? Wij streamers? Dat boeit hem niet. De mensen in het huis? Boeit hem ook niet. Lesley? Dat boeit hem wel ja.
Volgens mij ben je in de war met "Krimson" die boef uit Suske en Wiske.....die had ook zo'n kapsel met een puntje van voren.....quote:Op donderdag 7 december 2006 00:04 schreef Roy_vdm het volgende:
Volgens mij is Suske best belezen. Hij weet redelijk wat (basisdingen, dat wel) uit de bijbel te vertellen. Dat doet de gemiddelde Big Brother-bewoner hem niet na.
Ik denk 130. Hij is verreweg het intelligentst in dat huis.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
hij zal vast bovengemiddeld intelligent zijn (zo rond de 120 gok ik)
De mensen in het huis natuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eens!!!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds niet onder de indruk van het niveau van zijn algemene ontwikkeling, ik schat hem dan ook niet zo intelligent in als sommige anderen hier doen, hij zal vast bovengemiddeld intelligent zijn (zo rond de 120 gok ik) maar daar houdt het wel mee op.
Hij doet zich interessanter voor dan hij is, maar dat bestaat voornamelijk uit een hoop oeverloos gezwam.
Neemt niet weg dat hij heel geslepen is.... en niet meer op een leuke manier, maar echt duivelsgebroed.
Deze bedoel je ±quote:Op donderdag 7 december 2006 00:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met "Krimson" die boef uit Suske en Wiske.....die had ook zo'n kapsel met een puntje van voren.....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krimson
Ik denk dat Brian niet lang aan zijn kant blijft staan, als hij zo door gaatquote:Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Dit gaat niet met nominaties hoor. En zolang hij Brian aan zijn kant heeft is er nooit iets aan de hand.
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds niet onder de indruk van het niveau van zijn algemene ontwikkeling, ik schat hem dan ook niet zo intelligent in als sommige anderen hier doen, hij zal vast bovengemiddeld intelligent zijn (zo rond de 120 gok ik) maar daar houdt het wel mee op.
Hij doet zich interessanter voor dan hij is, maar dat bestaat voornamelijk uit een hoop oeverloos gezwam.
Neemt niet weg dat hij heel geslepen is.... en niet meer op een leuke manier, maar echt duivelsgebroed.
Dus de naam "Satanael" zou hem beter staan eigenlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:11 schreef Leandra het volgende:
Satanaëlzebub!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Dus de naam "Satanael" zou hem beter staan eigenlijk.
Dan stelt die afspraak die hij met Brian heeft dus niets voor.... en daar geloof ik niet in. Brian is wel een man van zijn woord en gaat Bart en nooit of te nimmer uitstemmen.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
De mensen in het huis natuurlijk.
En dat zou hem dus juist wel moeten boeien. Er hoeft maar 1 'vijand' te besluiten om Brian en anderen die twijfelen (zoals Nena) te beïnvloeden en hij is het huis uit.
't Is alleen wel een lange naam om te roepen.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:21 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Satanaëlzebub!!!
Mooie contaminatie van Nathanaël, Satan en Beëlzebub
Moest Sylvia net niet een sigaret voor hem aansteken omdat hij altijd aanstekers molde??quote:Op donderdag 7 december 2006 00:24 schreef ruby het volgende:
[..]
't Is alleen wel een lange naam om te roepen.
Als hij goed tegen vuur kan, dan is hij daadwerkelijk de duivel.![]()
Wát kan ze niet met die houding dan? Overweg? Stofzuigen? Haar reet afvegen? Dat domme taaltje van dat wijf, is dat Almeers of zo?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:20 schreef Leandra het volgende:
Natasia: ik kan niet met die autoritaire houding van jou Natanael
Brian is vooral een man van emotiesquote:Op donderdag 7 december 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stelt die afspraak die hij met Brian heeft dus niets voor.... en daar geloof ik niet in. Brian is wel een man van zijn woord en gaat Bart en nooit of te nimmer uitstemmen.
"niet met iemand kunnen" "op iemand zijn" en al dat soort kreten zijn gewoon Algemeen Onderontwikkeld Nederlands.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wát kan ze niet met die houding dan? Overweg? Stofzuigen? Haar reet afvegen? Dat domme taaltje van dat wijf, is dat Almeers of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |