Dat bedoel je vast in overdrachtelijke zin, of meen je het?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:26 schreef Sonique het volgende:
Ik poep hiervan.
balen zeg maar.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:28 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Dat bedoel je vast in overdrachtelijke zin, of meen je het?
dat is in veel gezinnen heel normaal hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:18 schreef ruby het volgende:
De kinderen moeten blijkbaar "U" tegen Hare Majesteit Natasia zeggen.
Dat zal best, maar ik vind het erg ouderwets. En dan ook nog tegen Natasia.....quote:Op woensdag 6 december 2006 23:30 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
dat is in veel gezinnen heel normaal hoor.
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 23:30 schreef ruby het volgende:
In de brief van Nena staat dat op een forum alles wordt verdraaid.
Vast niet op Fok, dat kan haast niet.
Ow, nou dan ligt dat zeker aan m'n boxen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep was het
"op de verschillende fora worden uitspraken op verschillende manieren geïnterpreteerd, en de gaten op verschillende manieren ingevuld. Daarom staan er allerlei (... verschillende verhalen...)"
Ik heb niet gehoord dat het verdraaid is
zo inderdaad - en hij raast nog maar een keer door. hij HOORT Nena niet of zo..quote:Op woensdag 6 december 2006 23:37 schreef Gigageil het volgende:
Uitgeluld.....
Exposure, oftewel dat telefoontjes gewoon worden uitgezonden.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:40 schreef Gigageil het volgende:
Expo.....waaat ?
Zoals met alles wordt er door iedereen op de fora een conclusie getrokken uit het beperkte wat ze zien/horen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow, nou dan ligt dat zeker aan m'n boxen.
Ik hoorde echt het woord "verdraaid", maar ja...het is al laat
Maar ze bedoelt het altijd zo goed.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:42 schreef Gigageil het volgende:
Walgelijk wijf (nattescha).....ze steekt liever gisteren dan vandaag een mes bij Nena tussen haar schouderbladen ....
Kijk, daar heb je het al.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:41 schreef Leandra het volgende:
Dit is tenminste mijn interpretatie van dat wat Nena dr moeder in de brief gezegd heeft.
Omdat ze een narcist is..quote:Op woensdag 6 december 2006 23:46 schreef Sonique het volgende:
KAn Natasia in zulke situaties een niet met 'IK' te beginnen als ze iets zegt.
Waarom moet ze alles op haarzelf betrekken
Echt?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:18 schreef ruby het volgende:
De kinderen moeten blijkbaar "U" tegen Hare Majesteit Natasia zeggen.
Ik begrijp Nena ook wel, tot nu was het hele feit van het zieke nichtje gewoon onbekend omdat ze er niet over gesproken, en dus ook niet over gebeld had. Alles was dus tot nu toe schriftelijk gegaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:43 schreef avonne het volgende:
Ik geef Nena gelijk hoor. 5 minuten zijn kort, en publiekelijk, laat haar toch.
Ja, haar dochter had een brief geschreven waarin Natasia met "u" werd aangesproken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |