Natasia eist de 4 uur omdat ze bij haad hubbie en kids wil zijn. Ze vind dat zij het meeste recht heeft op die 4 uur, en dat niemand dat haar gunt maakt haar kwaad.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten over de discussie met natasia net?
Ik ben bij Nena gebleven, namelijk.
Nena krijgt te horen dat het er niet goed uit ziet met het nichtje, maar dat ze beter maar niet (voorlopig althans) moet komen.
Oh hou op!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef beco het volgende:
Die 4 uur discussie wordt wel erg ingewikkeld nu....
LMAO!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Ilona gaat niemand van de mannen de 4 uur gunnen, als wraakactie, dus het gaat niets worden.
Bart kan de uurtjes met Lesley wel vergeten en moet zijn platonische verhouding voortzetten.
die raken ook al aardig van het padje afquote:Op woensdag 6 december 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn bang dat ze zogenaamd gaan liggen neuken, maar intussen alle internetsites over DGK gaan napluizen
Helaas toch niet; ze vroeg of haar kinderen alleen waren. Was niet zo; de zus was erbij. Natasia "Ik had het even verkeerd begrepen"quote:Op woensdag 6 december 2006 22:17 schreef beco het volgende:
Natasia is in oorlog met de redactie. Jammer genoeg wordt het geluid bij de telefoongesprekken steeds weggedraaid.
Ja dat zei hij tegen haar. In het begin was het allemaal nieuw en nu is er een punt waar je je even overheen moet zetten, dus is het lastiger.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:33 schreef ruby het volgende:
Volgens Nena vindt Bart het steeds moeilijker in het huis.
Volgens mij een plotwendig van Nathanael?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:39 schreef ruby het volgende:
Nathanael meldt aan Ilona dat hij zo in de sauna gaat zitten. Zeker een hint ofzo.
Zal wel weer. Alles wat die gast zegt, is verdacht.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens mij een plotwendig van Nathanael?
De appel der spraak valt niet ver van de boom der draak.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:45 schreef ruby het volgende:
Wat praat Ilona irritant eigenlijk.
Yep...en ik vind Bart eigenlijk niet zo sympathiek. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:10 schreef Gigageil het volgende:
Bart heeft toch een kooi-vriendinnetje..?![]()
En ze lopen dus schijnbaar bij de psycholoog.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:18 schreef ruby het volgende:
De kinderen moeten blijkbaar "U" tegen Hare Majesteit Natasia zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |