aarrgghhh neeequote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef ZmokE het volgende:
Neem eerst eens een paar Fishermans Friendsin je mond.Dan beffen en zachtjes blazen...
Wel toepasselijkquote:Op donderdag 7 december 2006 00:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee man, Drs. P.
Jij bent ook absoluut niet romantisch!
Graag foto's van de vriendin van ts, mocht eht interessant lijken, meld ik me vrijwillig aan om het voor te doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:37 schreef Miauwww het volgende:
Waarschijnlijk doe jij het dan toch maar heel ondermaats ... want gebeft worden is gewoon een zaligheid !!! Ga eens op cursus, of laat een ander het eens doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:33 schreef Jodocus1 het volgende:
Wat dacht je van een Boek: Beffen voor dummies ?
ik ga geen echte foto's van haar plaatsen, maar ze is vergelijkbaar met dit:quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:15 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Graag foto's van de vriendin van ts, mocht eht interessant lijken, meld ik me vrijwillig aan om het voor te doen.![]()
ja vooral het lichaam maar het hoofd lijkt er ook wel aardig op... ik ben er tevreden meequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hoop voor je dat je dat lichaam bedoelt.. wat een naar hoofd
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef Electro-Worm het volgende:
Van dildo's kun je kanker krijgen, heb ik gezien bij Jensen toen Kim Holland er was.
Ik denk dat jij overal dood aan gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:55 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb gehoord van vrouwen ookIs dat echt waar?? als zij hun geil op jou afgrichten, krijg je dan echt kanker
??
Lijkt me erg zeg!
ik zit in puberteit, ik ben aan het fantaseren. Laat mij ook even, kom nou.
Alleen van bepaalde soortenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef Electro-Worm het volgende:
Van dildo's kun je kanker krijgen, heb ik gezien bij Jensen toen Kim Holland er was.
huur een band in voor wat live achtergrondmuziek. of een paar clowns of goochelaarsquote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef ryangozer het volgende:
Hoe kan ik het beffen leuker maken voor me vriendin? ze vind het saai![]()
da's een HOAXquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
.. zorg dat je eindelijk die g-spot is vind. Dan vind ze het niet meer saai.
Nou ja hij zal zeker ooit ergens van sterven, das een ding dat zeker isquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik denk dat jij overal dood aan gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |