1 van de weinige serieuze antwoorden die ook nog eregns op slaat.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:28 schreef Angst het volgende:
uh, dan doe je iets verkeerd, haar om aanwijzingen vragen ofzow ?
Wat moet er werken dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Alleen likken werkt bij mij niet![]()
aarrgghhh neeequote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef ZmokE het volgende:
Neem eerst eens een paar Fishermans Friendsin je mond.Dan beffen en zachtjes blazen...
Wel toepasselijkquote:Op donderdag 7 december 2006 00:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee man, Drs. P.
Jij bent ook absoluut niet romantisch!
Graag foto's van de vriendin van ts, mocht eht interessant lijken, meld ik me vrijwillig aan om het voor te doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:37 schreef Miauwww het volgende:
Waarschijnlijk doe jij het dan toch maar heel ondermaats ... want gebeft worden is gewoon een zaligheid !!! Ga eens op cursus, of laat een ander het eens doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:33 schreef Jodocus1 het volgende:
Wat dacht je van een Boek: Beffen voor dummies ?
ik ga geen echte foto's van haar plaatsen, maar ze is vergelijkbaar met dit:quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:15 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Graag foto's van de vriendin van ts, mocht eht interessant lijken, meld ik me vrijwillig aan om het voor te doen.![]()
ja vooral het lichaam maar het hoofd lijkt er ook wel aardig op... ik ben er tevreden meequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hoop voor je dat je dat lichaam bedoelt.. wat een naar hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |