hangt er uiteraard vanaf waar je ging zoeken .. ik heb zo het idee dat er meer in het westen zijn dan in het noorden ;Squote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef devv05 het volgende:
Snap niet dat mensen moeite hebben met het zoeken van een Wii. Had er vandaag al 4 kunnen hebben via pre-orders en ik stond niet bepaald bovenaan de lijsten.
Dan mag je mij zeggen waar dat isquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef devv05 het volgende:
Snap niet dat mensen moeite hebben met het zoeken van een Wii. Had er vandaag al 4 kunnen hebben via pre-orders en ik stond niet bepaald bovenaan de lijsten.
Dank voor de tip, zal het eens uitproberenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef depax het volgende:
[..]
Baseball kan je ook echt verschillende dingen doen gooi maar eens wat langzamer ( korte beweging ) en het wordt omgezet in snelheid.
Daarnaast kan je ook met de a of de b of a en b samen een bepaald soort bal gooien ( fast ball/splitter/ curvebal ect)
Denken? Doen! Je bent een dief van je eigen portomonee als je t niet zou doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
Mijn Wii + Sports pack zit nog netjes nieuw in doos en iemand wil er nu 340 euro voor geven. Denk dat ik 'm vandaag dus weer verkoop, haal ik volgende week wel weer een nieuwe
Ik woon vlakbij Alkmaar, dus wel richting het Westen. Heb me ingeschreven bij 5 winkels hier in de buurt (meeste ergens tussen de 5e en 10e plek op lijst, sommige iets boven de 10e plek) en van de 5 pre-orders kon ik er 3 ophalen. Heb bovendien woensdag via internet (Consoleshop) besteld en die kreeg ik ook gewoon gisteren binnen. Dus wat mij betreft valt het wel mee met die schaarste.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hangt er uiteraard vanaf waar je ging zoeken .. ik heb zo het idee dat er meer in het westen zijn dan in het noorden ;S
Wat houd dat in ? (Zover ben ik nog niet gekomenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:58 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn Wii is inmiddels ook online te vinden op code 2511 2606 8071 1934
Ah op die fiets. Jammer dat dat dan schijnbaar met zo'n lang nummer moetquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef Legendkiller het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb (ik ben ook maar iets verder dan jij) dat je elkaar toe kunt voegen, berichtjes kunt sturen, elkaars Mii kunt zien, etc. Later zullen er ook kanalan open gaan zoals voor nieuws en het weer en kun je ook daadwerkelijk online gamen met en tegen elkaar.
OMG ik voorzie NOG foutere gesprekken... Show me your Mii and i'll show you my Miiquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef Legendkiller het volgende:
[...]elkaars Mii kunt zien[...]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:38 schreef Khadgar het volgende:
[..]
OMG ik voorzie NOG foutere gesprekken... Show me your Mii and i'll show you my Mii
Hey meisje, wil je mn Mii zien?
Shit nou zit ik zelf te baggeren. Excuses.
Ik doe het meestal door m'n 'racket' gewoon plat te houden, dus niet gaan zwaaien maar alleen die mote naar voren te steken als het warequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb nog niet door hoe je een effectball kan maken met Wii Tennis.
Iets met een draaiing van je pols lijkt me, maar het werkt (nog) niet echt.
Lullo_45, Kut_hond6, kiddie_pr0n56, YoU_ArE_A_Dickhead, FuCking_Dildo_33. Daar zit je dan tegen aan te kijken als casual gamer, (groot)ouder of kleuter.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:59 schreef devv05 het volgende:
Waarom heb je zo'n idioot lang nummer en niet gewoon een gamertag?
Wel eens van Xbox Live gehoord?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:08 schreef sampoo het volgende:
[..]
Lullo_45, Kut_hond6, kiddie_pr0n56, YoU_ArE_A_Dickhead, FuCking_Dildo_33. Daar zit je dan tegen aan te kijken als casual gamer, (groot)ouder of kleuter.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |