abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44282257
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:31 schreef sampoo het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Ik weet niet hoe het daar geregeld is maar ik vermoed dat dit een van de redenen is dat er voor cijfers gekozen is.
Daar werk je ook met gamertags en daar blijkt dat het geen enkel probleem vormt. Ik ben echt nog nooit iemand met een aanstootgevende naam tegengekomen en je kunt ook gewoon bepaalde woorden blocken natuurlijk. Onzin reden dus.

Maar ik vraag het me wel serieus af, want die cijfertjes zijn echt waardeloos.
pi_44282393
Cijfers hebben een paar voordelen:

• Universeel wereldwijd
  • Anoniem
  • Werkt direct zonder enige registratie (zie 2)
  • pi_44282544
    Je kan altijd die woordblock omzeilen (F*U*C*K of F-U*-C*K) en dat je ze niet tegen gekomen bent zegt natuurlijk niets, de meeste zullen het ook netjes houden. Het punt is echter dat Nintendo het gewoon veel moelijker kan hebben dan MS of Sony wanneer ook maar een paar zoiets flikken. Men kan dan een heel team opzetten om dat allemaal na te gaan maar dit is natuurlijk veel effectiever.
    pi_44283403
    En onhandiger.. maar goed.
    pi_44319434
    Gelukkig hoef je maar een keer een nummer in te voeren tevens kan je dan gelijk een mooie nick name kiezen zodat je niet afhankelijk bent van de grillen van je medespelen (dus dat er niet zomaar een andere nick komt te staan zoals met MSN zo een bagger zooi is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')