abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44203994
Laatst hoorde ik het nummer Gone Away van My Brightest Diamond en ik vond het zó mooi!!! De rest van hun album 'Bring me the Workohorse' is net zo prachtig. En ze komen 13 februari naar Paradiso, lijkt me super om ze een keer live te zien!! Zijn er nog meer mensen net zo onder de indruk van deze zangeres?
quote:
My Brightest Diamond is Shara Worden, granddaughter of an Epiphone-playing traveling evangelist, fathered by a National Accordion Champion, and mothered by a classical organist. Having a family of wanderers who migrated across the US every few years, the landscape and the musical influences were constantly changing. Spanish tangos, Sunday morning gospel, classical and jazz were the accompaniment to her home life. Her first song was recorded at age three and by age eight she was studying piano and performing in community musical productions.
As a teenager in Michigan, Shara honed her musical prowess singing along to Whitney Houston music videos and Mariah Carey albums. When pop music wasn't enough, she enrolled in the music program at the University of North Texas, immersing herself in the songs of Purcell and Debussy. After college, she moved to New York City and fell in love with its cold winters and busy streets. She continued to study opera on the Upper West Side during the day, but at night she frequented downtown clubs such as Tonic, Knitting Factory, and The Living Room, catching performances by Antony & the Johnsons, Nina Nastasia, and Rebecca Moore. She began to spend less time sight-reading Mozart and more time de-tuning her Gibson electric guitar to play her own newly-written songs. Coaxed out of recital halls and onto the small stages of bars and clubs, Shara assembled a coterie of musicians to accompany her with bass and drums, music boxes, wine glasses, and wind chimes.

In performance she showed unusual versatility, channeling the vocal theatrics of Kate Bush, the soulful seductiveness of Nina Simone and the gothic pop of Portishead. Her infatuation with theater and costumes inspired her to wear superhero capes, ball gowns, or Tudor corsets on stage, depending on her mood. Her deeply personal songs transcended the histrionics of opera; Shara was at last singing about what was closest to her heart. She began to see her own music as the most precious gift she could give to the world - as reflected in her namesake,
My Brightest Diamond.

Of course, opera never really left her, and Shara's performance blurred the lines between rock show and recital, setting baroque love songs alongside French carols and Prince covers. Her vocal lines reached for Puccini, but her guitar was pure PJ Harvey. The center of gravity here was the workmanship of a woman whose imagination had no limits. To sharpen her skills, Shara studied composition with Australian composer Padma Newsome (of Clogs) and began to incorporate a string quartet in her live show. The influences of Nat King Cole and Henry Mancini rounded out the edges. A few years later, she met Sufjan Stevens at The Medicine Show, a variety show hosted by New York City's incendiary poet, Sage, at Arlene's Grocery. This, in turn, led to a yearlong sabbatical from her work, doing splits and round-offs (not to mention the human pyramid) as one of the notorious Illinoisemakers. Shara was quickly promoted as cheerleading captain.

All of this led to an impressive resume, but My Brightest Diamond still had no album to show for it. So in 2004, she began work on two records: one featuring songs accompanied by a string quartet titled "A Thousand Shark's Teeth", and a more standard rock album featuring a full band (featuring Earl Harvin on drums, Chris Bruce on bass, and, on one song, her father Keith on accordion) titled "Bring Me The Workhorse", released to critical acclaim in August 2006 on Asthmatic Kitty Records.

Her songs distil stories to their most distressing points of contact: a phone call, an injured horse, a dragonfly caught in a spider's web. She doesn't share all the information - just the stuff that matters. The effect is a sensational compression of time, in which an entire event is summarized in a single note. This, of course, is the essence of opera. But My Brightest Diamond is much more than that. There is also the humor one might find in an old TV episode of Wonder Woman or Lewis Carroll's Alice in Wonderland. Shara's songs reconcile all the complex emotions found in each of us: she can grieve as comfortably as she can laugh, sometimes in the same breath.
Bron http://www.mybrightestdiamond.com/
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_44429410
Niemand die haar kent?? Heb inmiddels een kaartje gekocht voor haar concert 13 februari in Paradiso, ben heel erg benieuwd!!
pi_44433990
er zíjn mensen die het kennen! IK, en stem helemaal met je in, de cd is echt fantastisch!.. grote kans dat je mij ook ziet in paradiso!
pi_46259773
Vanavond is het zover!!! Ben heel erg benieuwd hoe My Brightest Diamond live is, er zijn nog kaarten hoor, laat je verrassen
pi_46259822
ja, ik wil wel, maar niemand wilt met me mee
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:25:38 #6
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_46259924
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:14 schreef edejong het volgende:
er zíjn mensen die het kennen! IK, en stem helemaal met je in, de cd is echt fantastisch!.. grote kans dat je mij ook ziet in paradiso!
Ik ken het weer via jou Ik vind "dissapear" erg mooi.
pi_46283714
Het was zooo mooi!!! Die stem...... Heel erg leuk dat ze 3(?) keer terugkwam om een toegift te doen. Ik verheug me op het volgende concert, ik hoop snel...
pi_52591320
Ha weer lekker handig: ik zat de gemiste namen uit he tlowlands programma een beetje te exploren, en dit is echt geweldig, jammer dat ik het gemist heb op lowlands.
pi_52813092
Ze staat 3 oktober weer in de Paradiso, dit keer met Tunng, Menomena, Jeffrey Lewis, Pars & Labor..

grote kans dat ik deze keer ga, Tunng kan ik namelijk ook wel waarderen!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:49:17 #10
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_53649022
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef edejong het volgende:
Ze staat 3 oktober weer in de Paradiso, dit keer met Tunng, Menomena, Jeffrey Lewis, Pars & Labor..

grote kans dat ik deze keer ga, Tunng kan ik namelijk ook wel waarderen!
Morgen is het zover.. zit nog te twijfelen of ik zal gaan..
Ik vind de cd geweldig, net als het optreden op Lowlands. Tunng vind ik ook super, maar ik heb niet zo'n zin om er alleen heen te gaan (waarom vind niemand deze muziek leuk )
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:01:27 #11
11502 nipeng
The last ride is free
pi_53649414
Tunng kan ik wel waarderen. Ga er alleen niet voor naar Amsterdam.
Eens kijken of Tunng ook ergens anders komt.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:14:16 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_53666370
Ik ken haar ook. Heb haar gehoord op 2 platen van Jedi Mind Tricks. Daar vond ik haar geweldig zingen en mooie stem, maar wat ik verder van haar solo gehoord heb valt me een beetje tegen. Heb alleen haar myspace gechecked hoor, verder niet geluisterd naar andere nummers.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_53667463
Ik ben vanavond van de partij!
Twee kaartjes gewonnen, tja dan is het toch een beetje zonde om niet te gaan hè!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 20:53:59 #14
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_53676902
Het concert van vrijdag , wat plaats zou vinden in de geerteskerk in utrecht ,
is verplaatst naar tivoli de Helling

info op de site van tivoli.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:06:55 #15
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53720191
Ik heb er zin in. Freak Out is cool. De hele cd is tof, maar vooral Freak Out.

Op Lowlands zag ik er een paar nummers van. Ik vond het meteen erg tof, en baalde ook wel dat ik weg 'moest' (Editors ging even voor). De gozer die mee was naar het optreden op Lowlands vond het ook tof, evenals een andere vriend, dus vanavond gaan we (sowieso 2 van de 3) naar Tivoli.

Wel gunstig dat ze 3 avonden op rij in Nederland is. Gisteren en eergisteren was ik al bij andere concerten. Leuk weekje zo.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:54:57 #16
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_53722841
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb er zin in. Freak Out is cool. De hele cd is tof, maar vooral Freak Out.

Op Lowlands zag ik er een paar nummers van. Ik vond het meteen erg tof, en baalde ook wel dat ik weg 'moest' (Editors ging even voor). De gozer die mee was naar het optreden op Lowlands vond het ook tof, evenals een andere vriend, dus vanavond gaan we (sowieso 2 van de 3) naar Tivoli.

Wel gunstig dat ze 3 avonden op rij in Nederland is. Gisteren en eergisteren was ik al bij andere concerten. Leuk weekje zo.
Ik ben er ook vanavond , let op het is dus in de helling en niet tivoli zelf.
Wel jammer dat het niet meer in de geerteskerk is , was wel benieuwd hoe ze daar over zou komen.

Het nummer razorblade salvation samen met jedi mind tricks is erg lekker
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:37:59 #17
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53725120
Ja, ik weet dat het niet in Tivoli Oudegracht is. Was het maar waar, dat is heel wat dichter bij het station. Nu moet ik nog met de bus ook.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:56:53 #18
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_53725512
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ik weet dat het niet in Tivoli Oudegracht is. Was het maar waar, dat is heel wat dichter bij het station. Nu moet ik nog met de bus ook.
Ach de fiets staat klaar en als ik lui ben de auto
Ben nog niet eerder in de helling geweest , ben benieuwd.
Veel plezier vanavond.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:58:47 #19
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53725536
Ja, ik ben ook benieuwd. Kom zelden in Utrecht, laat staan in De Helling. Oudegracht ben ik ook maar 1 keer geweest, wel een leuke zaal trouwens.

Jij ook veel plezier. Maar dat moet wel gaan lukken denk ik.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:50:57 #20
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_53732997
Het concert was super
Haar cover van edith piaf hymne l'amour is echt prachtig.
Shara is verder een beetje waar absoluut niks mis mee is, en wat een goede stem heeft ze toch
De zaal zelf beviel me ook wel , klein maar fijn.
Mijn vriendin was erg te spreken over het niet mogen roken in de zaal (astma) , ik vond het zelf ook niet echt verkeerd.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 04:28:26 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53737719
Het was inderdaad erg goed. Een geweldige en veelzijdige stem heeft ze, de begeleiding is vrij simpel, maar erg degelijk. De bassist mag zich wel iets meer profileren, erg verlegen volgens mij. Een paar leuke anekdotes maken het altijd leuk. De zaal was ook zeker niet verkeerd, en goed gevuld, maar niet te druk.

Ik ben een maand of 11 gestopt met roken inmiddels, dus dat niet roken vond ik ook wel best. Rokers heb ik ook geen last van, dus mij maakt het niet echt uit.

Jammer dat ik op de terugweg 1 uur en 40 minuten vertraging had, en dus niet meer even uit kon. De laatste trein komt hier om 1:08 aan normaal gesproken, nu om 2:48, en we vertrokken vanaf Utrecht om 23:40. Maar verder een zeer geslaagde avond. Nog een cd gekocht, wel jammer dat ze niet nog even zelf bij de 'stand' stonden, ik had 'm graag even laten signeren.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 09:33:02 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53738533
fijne stem zeg...toevallig via dit topic maar wat nummertjes geluisterd...altijd fijn om iemand net na een concert pas te 'ontdekken'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:03:45 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53740212
En je hebt niet maar 1 concert gemist, nee, gelijk 3 achter elkaar.

Maar ja, volgende keer dan maar he.
pi_53742254
Wat ik mij dus afvraag, is of ze nou een band zijn, of dat het puur om Shara Worden gaat? Nou ik ga er maar vanuit dat het om Shara Worden gaat en vind ik het echt super klinken! Mooi om te zien wat een divers repertoire ze heeft, mede dankzij de geslaagde covers.

Had haar afgelopen woensdag gezien in de Paradiso en het verbaaste mij gewoon hoe zuiver haar stem klinkt; de microfoon stond volgens mij ook erg gevoelig afgesteld, ze haalde uit een paar meter van de microfoon vandaan en dat klonk ook gewoon helder in de zaal (en nee ze was niet aan het playbacken ). Toen één van de bandleden technische problemen had (geloof ik), speelde zij hierop in en ging 'Somewhere over the rainbow' zingen, wat werkeljk prachtig klonk! Dragonfly en Magic Rabbit klinken live zo echt weergaloos!

Ah het was sowieso een geweldige avond; met Tunng, Melomeda en Jeffrey Lewis. Jammer dat het best rustig was in de grote zaal. Tunng vond ik ook geweldig! Had ze dezelfde middag nog zien optreden in de Get Records van Amsterdam en liet hun album signeren

Maar My Brightest Diamond; ben echt verliefd op de stem van Shara Worden
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:51:34 #25
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_53747506
Op 3voor12 is het optreden van woensdag in Paradiso terug te luisteren.
klik

Achteraf toch wel een beetje spijt dat ik niet gegaan ben..
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:54:17 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53747558
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:51 schreef kciR het volgende:
Op 3voor12 is het optreden van woensdag in Paradiso terug te luisteren.
klik

Cool, eens even luisteren.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:45:19 #27
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_53751311
Zeer indrukwekkend afgelopen donderdag.
pi_53753672
Ja.. MBD is geniaal.. Of eigenlijk is Shara het.. gestoord (prettig dan wel) en muzikaal zeer creatief. Na een tip van een vriendin ben ik ze op Lowland gaan bekijken (waar ik die vriendin ook trof uiteraar) en was meteen verkocht! Wat een charisma en muzikaliteit! Heerlijk! Meteen na het concert naar de Boudisque keet gelopen en de cd gekocht. Geen moment spijt van gehad..

Ik had graag naar een van de shows gegaan, maar helaas is dat niet gelukt
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:18:01 #29
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53818723

Foto's op Flickr. Vrijdag in Utrecht gemaakt. Niet van mij overigens.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:28:53 #30
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_53820038
Mooie foto , mooie vrouw ook
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:42:13 #31
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_53820356

Ik was te vroeg in Tivoli de Helling vrijdag en heb nog een stukje van deze band meegekregen.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:52:45 #32
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_53820599
En? Hoe vond je het ?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:10:17 #33
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_53822473
Mooiste van de avond was dat ongeveer elke man (overstated uiteraard) aanwezig bijzonder gecharmeerd raakte van haar, maar ze is dan ook echt schattig .
Vriend van mij riep buiten zo hard dat ie met der ging trouwen en kinderen zou krijgen dat de uitsmijter een poster van de muur haalde voor boven zijn bed, erg grappig
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:17:32 #34
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53822699
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef bigshadow het volgende:
Mooiste van de avond was dat ongeveer elke man (overstated uiteraard) aanwezig bijzonder gecharmeerd raakte van haar, maar ze is dan ook echt schattig .
Ja. Maar ik heb sowieso een zwak voor zangeressen.
pi_53836856
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef bigshadow het volgende:
Vriend van mij riep buiten zo hard dat ie met der ging trouwen en kinderen zou krijgen dat de uitsmijter een poster van de muur haalde voor boven zijn bed, erg grappig
Tof van die uitsmijter! Dat zie ik ze bij de Paradiso niet doen

Was het nog vol in Utrecht? In A'dam was het best rustig en vond ik het publiek ook een beetje saai Vooral tijdens MBD was dat jammer!

[ Bericht 15% gewijzigd door hydraulix op 10-10-2007 13:18:57 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:04:43 #36
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_53842323
De zaal was redelijk vol, maar ook erg klein dus dat was niet zo moeilijk
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:09:04 #37
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53842411
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:12 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Tof van die uitsmijter! Dat zie ik ze bij de Paradiso niet doen
Bij Tom McRae, donderdag in Het Patronaat, verkochten ze posters. Diezelfde poster hing ook aan de muur hier en daar. Dus na het optreden, toen we naar buiten liepen, haalde een vriend van me de poster van de muur. Het personeel keek wat raar, maar vond het verder allemaal wel prima.

In de Melkweg is het ook niet zo'n probleem.
pi_53846478
Over het algemeen vind ik het personeel bij de Melkweg ook véél toffer dan bij de Paradiso. Hoewel het verleden week woensdag toch meeviel, heb ik vaak genoeg meegemaakt dat ze bij de garderobe erg arrogant waren en de uitsmijters ook met de verkeerde been uit hun bed gestapt waren
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:34:15 #39
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53847065
Ik vind Paradiso sowieso niet zo tof. Ik kom er dan ook niet zo vaak, de keren dat ik er was viel de sfeer me wel tegen.

Ontopic:

Shara.
  maandag 25 februari 2008 @ 13:57:00 #40
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56963517
http://link.brightcove.co(...)3951/bctid1213891068

Optreden van MBD op Channel M, erg goed. Ik heb laatst ook maar eens de eerste cd besteld, ik hoop dat 'ie snel komt.
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:46:25 #41
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_57032608
quote:
My Brightest Diamond announces the birthdate of the new album, A Thousand Shark's Teeth, June 17th on Asthmatic Kitty Records! We have some fun Shark surprises planned for you as we draw near to the date! In the meantime, to read the full press release check it out HERE!
Cool!

De cover:

Vandaag ook Tear it down ontvangen, en nu aan het luisteren. Ik wist alleen niet dat het remixes waren, toen ik 'm bestelde, dacht dat het een eerdere cd zou zijn ofzo.Maar ik ben benieuwd, meestal vind ik remixes tegenvallen, maar wellicht is dit een uitzondering.
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:56:36 #42
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_57032862
Ik vond het remix album zelf niet zo sterk/interessant.
  donderdag 28 februari 2008 @ 18:25:17 #43
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_57041001
Ik vind er ook niet zo veel aan. Jammer.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:07:20 #44
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_58710354
De eerste single van het nieuwe album is inmiddels uit. Inside a boy is de single.
quote:
New Single

The record’s first single, "Inside a Boy", will be released to all digital service providers TODAY, May 6th. The release includes the track, a beatbox-driven fantasy rock song called “I Had a Pearl,” and remixes of two tracks from A Thousand Shark’s Teeth.

Tracklisting for “Inside A Boy” digital single:
1. Inside A Boy (album version)
2. I Had A Pearl
3. Black and Costaud - Tim Fite redux
4. Inside A Boy - Son Lux remix

Listen to "Inside a Boy" on myspace or buy the single on iTunes.
Ik heb het album besteld op LP en ook gelijk Bring me the workhorse maar op LP besteld. Bij elkaar 23 Dollar, wel 17 Dollar verzendkosten, maar omgerekend is dat nog steeds minder dan 25 Euro voor 2 platen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:10:34 #45
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_58712840
Ik kan niet wachten op het nieuwe album, ben benieuwd naar de single!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:15:30 #46
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_58712938
inside a boy
Heb ook beide lp's besteld.
Ben erg benieuwd naar het nieuwe album, bring me the workhorse word nog zeer regelmatig aangezet hier en is uitgegroeid tot een lievelingsalbum van mij en mijn vriendin.
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:05:42 #47
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_58799653
De website is vernieuwd en aanzienlijk mooier en handiger geworden.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:54:52 #48
62964 Little_Acorn
You would know
pi_58805051
Heb het nieuwe album nu ook 'gevonden'. Straks maar even luisteren, ik hoop dat er weer net zoveel prachtige nummers op staan.
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:46:17 #49
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_58832277
Het nieuwe album is echt tof, mijn favorieten tot nu zijn Apples en To Pluto's Moon..
Als die echt uitkomt ga ik hem gelijk halen!
De site ziet er inderdaad een stuk beter uit
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:18:10 #50
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_58833141
Ik heb het nieuwe album wel gedownload, maar nog niet geluisterd. Ik denk dat ik het ook maar gewoon niet doe, ik wacht wel tot ik de plaat in mijn handen heb denk ik (tenzij dat erg lang duurt ).
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:40:44 #51
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59127061
Liftmuziek

http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39673960

En volgende week Shara in de Desmet
Het nieuwe album is zeer zeer lekker.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:18:55 #52
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59128232
Ik ga misschien. Even kijken of ik iemand uit de regio mee krijg, want terug reizen zit er gezien de tijden niet in. Ik heb in ieder geval gereserveerd, een dezer dagen wordt duidelijk of ik ook daadwerkelijk kan, zoniet dan moet ik maar weer annuleren. Zou wel erg jammer zijn.
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:46:08 #53
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59310903
Er zijn inmiddels weer wat plaatsen beschikbaar (27). Waarschijnlijk mensen die nu toch kansen zien voor Nederland om het goed te doen op het EK. Ik heb me ook afgemeld. Degene waarmee ik zou gaan, die gaat ook niet. Op zich jammer, maar ik heb eigenlijk ook wel zin om met vrienden voetbal te kijken.

MBD moet natuurlijk wel later dit jaar nog eens terug komen om het nieuw album te promoten. Wellicht nog wel op Lowlands, al stond ze er vorig jaar ook, maar het komt wel eens voor dat bands 2 jaar op rij komen. Dus wie weet.
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:08:46 #54
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_59311479
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
MBD moet natuurlijk wel later dit jaar nog eens terug komen om het nieuw album te promoten. Wellicht nog wel op Lowlands, al stond ze er vorig jaar ook, maar het komt wel eens voor dat bands 2 jaar op rij komen. Dus wie weet.
Lijkt mij ook, was op LL vorig jaar zeker geslaagd, dus nu graag weer!
Ik kan ook niet vrijdag, had er graag bij willen zijn, maar het is wel erg laat om dan nog huiswaards te keren..
pi_59315475
Haa, Shara, wat fijn dat er een topic over haar is.

Hoe kom je binnen bij dat Desmet concert? Ik kan alleen een 3voor12 kaartjeswedstrijd vinden en daar heb ik niet zoveel aan.
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:34:43 #56
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59340445
http://3voor12.vpro.nl/service/gastenlijst/

deuren open om 21.00, 21.30 begint het, duurt ongeveer een uurtje
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:55:03 #57
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59342354
Vandaag een mailtje dat mijn LP's verzonden zijn.

DeSmet zou wel eens vrij leeg kunnen zijn, nu alweer ruim 50 plaatsen beschikbaar. Altijd jammer van concerten tijdens EK/WK wedstrijden van Nederland.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:09:23 #58
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59344582
Mijn lp's ook

Ach zie liever shara in zo een klein sfeertje dan voetbal.
Is kijken of ze nog tijd heeft om te signeren, dan bring ik the workhorse mee
En ze moet idd nog meer concerten geven in NL.
Van het nieuwe album is to pluto's moon al een favoriet
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:10:24 #59
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59344609
Ik heb het album wel gedownload maar nog niet echt geluisterd. Ik wacht nu ook maar tot mijn LP binnen is.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:18:15 #60
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59344819
Heb hem alleen op de luisterpaal meegekregen, maar daar is ie al weer vanaf.
Moet dus maar weer wachten op morgen en het pakketje
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:50:47 #61
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59387720
Het optreden (wat idd ongeveer een flink uurtje duurde) was echt top gisteren
De nieuwe nummers klinken goed live, met als favoriet nog steeds to pluto's moon en black & costaud.
Nu nog hopen op een gewoon concert dit jaar.
Zal eerdaags nog wat foto's plaatsen.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:27:55 #62
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59389221
Ze heeft niet toevallig gezegd of en wanneer ze weer deze kant op gaat komen?

Ben benieuwd naar de foto's. Was het een beetje goed gevuld?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:35:53 #63
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59389360
De LP's zijn zojuist bezorgd. Lekker vlot. Mag ook wel natuurlijk met 17 Dollar verzendkosten.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:22:15 #64
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59390161
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze heeft niet toevallig gezegd of en wanneer ze weer deze kant op gaat komen?

Ben benieuwd naar de foto's. Was het een beetje goed gevuld?
Daar heeft ze niks van gezegd, heb ook nog een stuk of 3 hele goede kwaliteit filmpjes,
al zijn deze aardig groot (zo een 300 mb).
Ondanks het voetbal was het best aardig gevuld, gok een 100 a 150 man.
Veel meer gaat er toch niet in desmet.
28 tot 5 juli staat het concert op 3 voor 12 en 30 juni tot2 of 3 juli is het op de radio te horen.
Mijn pakketje is nog niet binnen, of ik moet de post gemist hebben.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:23:50 #65
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59390191
Ah tof, dan ga ik het concert dus alsnog zien.

Misschien ook maar even kijken of ik het stiekem kan rippen van de site ofzo. Al is me dat nog nooit gelukt, maar het is vast wel mogelijk.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:27:12 #66
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59397610
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah tof, dan ga ik het concert dus alsnog zien.

Misschien ook maar even kijken of ik het stiekem kan rippen van de site ofzo. Al is me dat nog nooit gelukt, maar het is vast wel mogelijk.

Daar moet ik ook nog is naar kijken, zou het concert zelf ook wel willen hebben.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:16:33 #67
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59447671
3 foto's van shara.
Om aan te geven waar we stonden, de foto's zijn echt minimaal ingezoomd.
Lang leve kleine concertzalen
Heb ook nog diverse filmpjes, echter zijn deze zo rond de 200 a 400 mb, moet nog even kijken hoe ik deze het best online krijg.
Had geen zin om te resizen dus de foto's staan in linkjes.
Toelichting op foto 1, ze lijkt beroerd te kijken, maar ze gebruikt haar handen om haar stem te vervormen

http://home.tiscali.nl/marsmellow/mbd1.jpg
http://home.tiscali.nl/marsmellow/mbd2.jpg
http://home.tiscali.nl/marsmellow/mbd3.jpg
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:14:08 #68
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59458129
Tof. Je stond er inderdaad vlak bij.

Waar je de filmpjes kwijt kan zou ik zo niet weten, maar ben wel erg benieuwd, dus hoop dat het ergens makkelijk kan.
  zondag 29 juni 2008 @ 22:17:47 #69
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59781014
Shara haar optreden in desmet is nu te zien op 3voor12
Wij zijn ook te zien geweest
In het begin maakt shara een opmerking naar een meisje met armwarmers,
dat is dus mijn wederhelft
  maandag 30 juni 2008 @ 18:25:27 #70
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59799291
Ah, het is niet on demand te zien, maar elke dag om 19:00 en 22:00 zenden ze het uit. Een dezer dagen maar eens kijken dan.
  maandag 30 juni 2008 @ 21:17:32 #71
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_59803824
Dat vonden wij ook jammer idd, hoop dat hij mischien na deze week nog on demand gezet wordt,
het is het zeker waard
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:54:47 #72
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60213552
Het concert is te beluisteren via 3voor12.

http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39712216

Binnenkort maar even doen. Ik heb het nog wel gekeken toen het met video op de site stond, maar niet erg aandachtig. Daarna ben ik het vergeten, dus dan maar alleen de audio.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:47:11 #73
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_60800215
Gone away @ Desmet

Bekijk deze YouTube-video

Heeft even geduurd maar er komen er nog een paar meer
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:49:43 #74
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60800278
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:47 schreef marcek het volgende:
Gone away @ Desmet

Bekijk deze YouTube-video

Heeft even geduurd maar er komen er nog een paar meer
Tof, straks even kijken. Ik hoopte eigenlijk op nieuws m.b.t. tourdata, die mogen ook spoedig komen voor Nederland, vind ik.
pi_60801459
quote:
Tof, straks even kijken. Ik hoopte eigenlijk op nieuws m.b.t. tourdata, die mogen ook spoedig komen voor Nederland, vind ik.
Zondag 5 oktober komt ze met band in Doornroosje, Nijmegen.
Clare and the Reasons klinkt ook tof!

http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=377900&id=293725
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:48:49 #76
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60801510
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:46 schreef lentvent het volgende:

[..]

Zondag 5 oktober komt ze met band in Doornroosje, Nijmegen.
Clare and the Reasons klinkt ook tof!

http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=377900&id=293725
Dat is wel een beetje ver. Even wachten of er nog andere concerten komen in Nederland.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:45:03 #77
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60958723
Melkweg. Ideaal.

21-09.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:06:12 #78
223001 broersma
Je moeder is een hoer
pi_60967589
mvr was vorige jaar mijn verassing op lowlands(07), toevallig binnen gelopen en het hele concert vol bewondering naar deze dame gekeken,
Dat zei je moeder gister ook!
  maandag 22 september 2008 @ 00:38:44 #79
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61815596
Het concert was zeer tof. Voorprogramma viel me tegen, maar MBD was erg tof. Met leuke goocheltrucjes tussendoor als Sharah een instrument aan het stemmen was ofzo. Erg leuk gedaan. Ook had de band nu veel meer contact met het publiek, iets dat me tegenviel in Tivoli.

Alleen door een druk weekend was ik vrij kapot rond 22:45, net als het meisje dat mee was, dus we zijn vlak voor het einde (gok ik, ze waren al een tijdje bezig) weg gegaan om de voorlaatste trein te halen (er zit een uur tussen de laatste en voorlaatste).

Maar ook het meisje dat met me mee was, die het niet kende op een paar nummers die ik had gestuurd na, vond het erg goed. Nieuwe nummers zijn live ook erg tof, vooral Black and Costaud was voor mij een van de hoogtepunten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')