Lijkt mij ook, was op LL vorig jaar zeker geslaagd, dus nu graag weer!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
MBD moet natuurlijk wel later dit jaar nog eens terug komen om het nieuw album te promoten. Wellicht nog wel op Lowlands, al stond ze er vorig jaar ook, maar het komt wel eens voor dat bands 2 jaar op rij komen. Dus wie weet.
Daar heeft ze niks van gezegd, heb ook nog een stuk of 3 hele goede kwaliteit filmpjes,quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze heeft niet toevallig gezegd of en wanneer ze weer deze kant op gaat komen?
Ben benieuwd naar de foto's. Was het een beetje goed gevuld?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah tof, dan ga ik het concert dus alsnog zien.
Misschien ook maar even kijken of ik het stiekem kan rippen van de site ofzo. Al is me dat nog nooit gelukt, maar het is vast wel mogelijk.
Tof, straks even kijken. Ik hoopte eigenlijk op nieuws m.b.t. tourdata, die mogen ook spoedig komen voor Nederland, vind ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:47 schreef marcek het volgende:
Gone away @ Desmet
Bekijk deze YouTube-video
Heeft even geduurd maar er komen er nog een paar meer
Zondag 5 oktober komt ze met band in Doornroosje, Nijmegen.quote:Tof, straks even kijken. Ik hoopte eigenlijk op nieuws m.b.t. tourdata, die mogen ook spoedig komen voor Nederland, vind ik.
Dat is wel een beetje ver. Even wachten of er nog andere concerten komen in Nederland.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:46 schreef lentvent het volgende:
[..]
Zondag 5 oktober komt ze met band in Doornroosje, Nijmegen.![]()
Clare and the Reasons klinkt ook tof!
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=377900&id=293725
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |