Tja, daar wonen ook mensen die in de gemeente Leeuwarden wonen. Hebben toch ook wel recht op OV richting het centrum lijkt me.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Trieste omgeving he? Dat ze daar een bus langssturen![]()
Ik weet er helaas alles vanquote:Op woensdag 20 december 2006 21:53 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Tja, daar wonen ook mensen die in de gemeente Leeuwarden wonen. Hebben toch ook wel recht op OV richting het centrum lijkt me.
Die bus rijdt trouwens ook alleen in de spits en niet zo heel vaak
uitslapeeeeeeh en niet aan bussen / treinen denkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen weer eens met een xx of Herpes bus reizen. Hopelijk kan ik nu mijn oordeel over xx beter vormen nu.
wie wil er dan ook door Stiens rijden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Een gelede op 73?
toen ik de 73 gister zag rijden, vergat hij door Stiens te rijdenHet enige dorp met meer dan 200 inwonders op zn hele route nota bene
Kom er regelmatig hoor, mooi dorpquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wie wil er dan ook door Stiens rijden?
geen flauw idee, omdat ze hier minder rijden? iig ik zie steeds vaker een XX bus in XX kleurenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom rijden die klote bussen van Hermes nu in Utrecht? (ja, ik weet dat Hermes van XX is)
die rijden hier ook officieel :pquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:00 schreef blup het volgende:
Sinds wanneer rijden er Hermes bussen in Utrecht?
Gister eentje gezien, vandaag weer. Ze waren wel leeg..
deze: [afbeelding]
das hier peanutsquote:Op maandag 8 januari 2007 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
xx heeft een partijtje overgenomen, vandaar.
Zelf heb ik nog steeds niet in een ex-Hermesbus gezeten. Maar ja, eens mpet de eerste keer zijn
dan ga je op andere tijden reizen :-Pquote:Op maandag 8 januari 2007 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Roep dat niet te hard in Fryslân. Ik heb al veel ex-Hermesbussen gezien rond Leeuwarden en ook in mijn eigen dorp, maar niet op de tijdstippen dat ik reis
De klantenservice van xx werkt op volle toeren, want ik heb vorige week pas een brief gekregen over de klachten die ik had ingediend. Het antwoord is nietszeggend, maar wel goed is dat ze excuses voor het late beantwoorden aangeboden hebben.
lol!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
Mij niet gezien. Heb de citaro gelede van xx nog niet gemeld zie ik. Deze zag ik op 2 januari in Lw rondtuffen.
Een echte MB200G?????quote:Op maandag 8 januari 2007 23:15 schreef 2cv het volgende:
Hmz, ztond laatst een leuke, oude geledebus op Marktplaats. Was een mooie vervanger geweest voor de Visa AlexKan je nog in wonen ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |