zondag ochtend om 5u is het best verlaten hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:23 schreef Peterselieman het volgende:
Meen je niet. Levensgevaarlijk op dat grote verkeersplein. Ik vraag me af hoe gemakkelijk bussen en vrachtwagens dat plein op komen?
Moest verplicht mee, omdat ik moest rijdenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef 2cv het volgende:
WTF moet jij op een meubelboulevard ? Daar komen alleen senielen.
daar zijn TomToms voor uitgevonden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moest verplicht mee, omdat ik moest rijden![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moest verplicht mee, omdat ik moest rijden![]()
Die was nog niet bijgeleverd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
daar zijn TomToms voor uitgevonden?
klopt, klasgenoot van mij heeft 2x per week een ritje in zo`n 8 persoons busje omdat het niet rendabel is om om half 6 een bus te laten rijden in de avond urenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die was nog niet bijgeleverd.
Ik zie wel steeds vaker dat busjes en taxi's die OV vervoer rijden, de navigatie apparatuur gebruiken om je van de vertrekhalte naar de eindhalte te brengen, ook als het maar om een kort stukje gaat.
Ik vermoed dat dat is om de kortste weg te bepalen (= goedkoper). Niet zozeer omdat de chauffeur het anders niet kan vinden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die was nog niet bijgeleverd.
Ik zie wel steeds vaker dat busjes en taxi's die OV vervoer rijden, de navigatie apparatuur gebruiken om je van de vertrekhalte naar de eindhalte te brengen, ook als het maar om een kort stukje gaat.
ja! ze groeten zelfs hun collega's van andere werkgever :pquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:40 schreef Peterselieman het volgende:
Dan ben ik heel veel andere chauffeurs tegengekomen dan jou. Ik kom vrijwel alleen maar nette chauffeurs tegen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Vroeger, lang geleden, toen de GADO nog bestond. Toen was alles beter.![]()
idd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Wel netjes opzich.
Dan had de laatste chauffeur gisteren geen zin om hem af te tanken.Dat is namelijk een bus van standplaats Joure en daar werkt mijn pa ook.Met die blauwe MAN's gebeurt het ook wel eens,die hebben namelijk twee tanks.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
YAAAJY!
wat ik vanmiddag toch mee maakte,
ik zou ff naar emmeloord om een nieuwe telefoon te halen. zit ik hier bij de Qliner halte te wachten komt er zo`n witgrijze connexxion interliner uit de stalling voor bij rijden, niks byzonders..
komt netjes op tijd de Qliner in het blauw, rijden keurig op tijd.. vertrekken we uit lemmer hoor ik de chaffeur praten, maar kon het niet goed verstaan dat er iets langs de weg stond ergens, en we hem wel tegen zouden komen..
Afijn, paar km verder stoppen we ineens.
Staat die grijswitte interliner op de vluchtstrook!, reden: Brandstof op!
staan we 5 min stil omdat de chaffeurs moesten wisselen..
op mn terugreis een uur later wassie wel weg !
maar ik vond t toch een mooie blunder
mja, scheen dat bij vertrek in joure de meter minstends op een kwart stond,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan had de laatste chauffeur gisteren geen zin om hem af te tanken.Dat is namelijk een bus van standplaats Joure en daar werkt mijn pa ook.Met die blauwe MAN's gebeurt het ook wel eens,die hebben namelijk twee tanks.
Mijn pa heeft het zelf bijna ook een keer gehad en is dus maar met passagiers en al naar de standplaats gereden:"Mensen ,ik moet even tanken of jullie moeten willen duwen."
Nou,het eerste probleem is er al:quote:Op zondag 18 februari 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh en de aandrijfkoppen voor de Fryskers zijn aangekomen bij Berkhof in Heerenveen
Lekker, dat de peut op isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
YAAAJY!
wat ik vanmiddag toch mee maakte,
ik zou ff naar emmeloord om een nieuwe telefoon te halen. zit ik hier bij de Qliner halte te wachten komt er zo`n witgrijze connexxion interliner uit de stalling voor bij rijden, niks byzonders..
komt netjes op tijd de Qliner in het blauw, rijden keurig op tijd.. vertrekken we uit lemmer hoor ik de chaffeur praten, maar kon het niet goed verstaan dat er iets langs de weg stond ergens, en we hem wel tegen zouden komen..
Afijn, paar km verder stoppen we ineens.
Staat die grijswitte interliner op de vluchtstrook!, reden: Brandstof op!
staan we 5 min stil omdat de chaffeurs moesten wisselen..
op mn terugreis een uur later wassie wel weg !
maar ik vond t toch een mooie blunder
De ex-hermes amba's spuiten ze over. Ik heb er enkele weken geleden al een rond zien rijden in groene kleuren.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
als ze als eerste die lekkende en uit elkaar vallende EX herpes bussen maar weg doen
ik had vandaag een amba in XX kleurstelling ja!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De ex-hermes amba's spuiten ze over. Ik heb er enkele weken geleden al een rond zien rijden in groene kleuren.
mja, ik twijvel nog steedsquote:Op maandag 19 februari 2007 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
Dan denk ik toch dat het een ex-hermes bus is.
tja,quote:Op maandag 19 februari 2007 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Die oude Groninger stadsbussen duiken ook overal op. Nu rijdt er een in Noord-Brabant
Het zijn geen halve maatregelen die ze nemen, maar het is het enige wat ze nu kunnen doen. Het imago van Arriva is zodanig beschadigd dat ze diep door het stof moeten, voordat het vertrouwen weer enigszins hersteld is.quote:Arriva laat alle bussen opnieuw keuren
GRONINGEN - Vervoersmaatschappij Arriva laat alle bussen, ouder dan een jaar, opnieuw keuren door een onfhankelijke instantie.
Aanleiding is het afkeuren van 22 bussen in Brabant, vorige week. Hoewel deze bussen de afgelopen maanden nog op gebreken waren gecontroleerd, oordeelde de RDW dat de voertuigen niet meer de weg op mochten.
De uitkomst van de RDW-keuring noemt Arriva in een persbericht 'schokkend'. Het bedrijf laat uitzoeken hoe het komt dat APK-goedgekeurde bussen toch door de RDW zijn afgekeurd.
Wat de eventuele gevolgen zijn van de herkeuringsoperatie voor het busvervoer in het Noorden, is nog onduidelijk.
Ah!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Arriva wil zich terugtrekken uit Nederland, COnneXXIon koopt de shit op, en we hebben weer een staatsbedrijf. Ziehier, die wassen neus van de aanbestedingen die ons niets dan ellende heeft gebracht.
had er vanmiddag naar huis weer eens een.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
Die geel witte rijden er nog genoeg rond, alleen zie ik ze nauwelijks. Dat zijn voormalige NZH bussen.
Arriva heeft geen toch geen blauwe Qliners?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
xx of arriva q-liner? Het gras is niet altijd groener bij de buren namelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |