quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kan nergens vinden wat de Maria als voorzitster gaat verdienen...
Ik heb geen digitale tv, hier zit politiek24 gewoon op de kabelquote:Op woensdag 6 december 2006 18:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hiervoor heb ik digitale TV genomen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef _The_General_ het volgende:
We hebben evenveel topics als stemrondes nodig
Misschien krijgt er wel niemand een meerderheid.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef _The_General_ het volgende:
We hebben evenveel topics als stemrondes nodig
Tweede kamer-site doet het bij mij niet, maar als ik met google zoek dan zie ik iets staan van 34% bovenop het kamerlid salaris.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kan nergens vinden wat de Maria als voorzitster gaat verdienen...
Zakkenvulstersquote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tweede kamer-site doet het bij mij niet, maar als ik met google zoek dan zie ik iets staan van 34% bovenop het kamerlid salaris.
Ik zie hetquote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2006-32,GGLJ:nl&q=kamervoorzitter+salaris
7e van boven.
Je hebt gelijk: http://www.parlement.com/9291000/modules/gpql3r8jquote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tweede kamer-site doet het bij mij niet, maar als ik met google zoek dan zie ik iets staan van 34% bovenop het kamerlid salaris.
Nu laat je je kennenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Aaaaaaaar, die rotkop van Jack de Vries ook weer
Het CDA regisseert het weer helemaal, zie al die machtsgeile koppies, Jan Peter staat er bij als een klein kind dat een zak knikkers van Sinterklaas verwacht
Jack de Vries in de Kamerquote:Op woensdag 6 december 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Aaaaaaaar, die rotkop van Jack de Vries ook weer
Het CDA regisseert het weer helemaal, zie al die machtsgeile koppies, Jan Peter staat er bij als een klein kind dat een zak knikkers van Sinterklaas verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |