Ben ik 1x geweest met school. Achteraf werden we na 1 of 2 glazen gedronken te hebben weggekeken of we aub zsm konden oprotten.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:38 schreef sjimz het volgende:
Vaak zat bij de Heineken in Den Bosch geweest
Ik vond het wel tof, ik ben volgens mij voor 11 euro geweest destijd met 3 biertjes erbij.... maar wij bleven aan de bar hangen en die gast achter de bar vond het ook wel gezellig en bleef maar bijvullenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:31 schreef nlboy het volgende:
Ik wil misschien binnenkort met een aantal mensen naar Heineken experience gaan. Mijn vraag is of het de 15 euro waard is?Klopt dat de prijs incl. 2 biertjes is?
geen idee, die zaten bij die entree in, en de rest kregen we gewoon gratis bijgetapt van de barmanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:52 schreef nlboy het volgende:
Oké klinkt goed!Waarschijnlijk door de verbouwing is het nu duurder geworden en minder bier door de crisis. Koste een biertje veel toen?
Relaxt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, die zaten bij die entree in, en de rest kregen we gewoon gratis bijgetapt van de barman
Dat vind ik nou van Heineken, slootwaterquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:57 schreef rubbereend het volgende:
alleen is Warsteiner zelf niet te zuipen
inderdaad, de Brouwerij in Arcen is erg leuk, mooi proeflokaal ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:59 schreef nlboy het volgende:
Warsteiner mag geen bier worden genoemd....
Hertog Jan brouwerij is ook een aanrader!
[..]
Relaxt!we gaan 't dan wel merken.
Paar weken geleden ons personeelsfeest gehad daar, en was best leuk om te zien, maar onze kaartjes werden dus al betaald uit de feestpotquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:31 schreef nlboy het volgende:
Ik wil misschien binnenkort met een aantal mensen naar Heineken experience gaan. Mijn vraag is of het de 15 euro waard is?Klopt dat de prijs incl. 2 biertjes is?
nuttige kick.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |