Had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef piepster het volgende:
De Hemel had ik ook al gepost. Je kan er trouwens ook chocolaatjes maken geloof ik.
Ik vind dat witbier van hun zo lekkerquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
De Hemel heeft een paar heel lekkere brouwsels!![]()
Ik ga er morgen heen, ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:44 schreef Againzender het volgende:
Ik vergeet trouwens de dichtsbijzijnde brouwerij voor mij: Brouwerij De Prael in Amsterdam.
Nou was dat niet echt een brouwerijbezoek, maar het Meibockfestival werd daar weer gehouden dit voorjaar. En dan kan je ook lekker in de brouwerij rondkijken.
Eigenlijk gewoon een kantoorpandje op een industrieterreintje waar ze een brouwerijinstallatie in hebben gezet, aardige lui
Dat is toevalligquote:Op woensdag 13 december 2006 22:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ga er morgen heen, ben benieuwd!
Het is een studietechnisch uitstapje, ik gok dat het "niet zo makkelijke mensen"concept de reden is dat we er heen gaan (jaja, ook bij Informatiekunde zweeft men tegenwoordig..).quote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is toevallig
Ik vind het een sympathieke brouwerij. Ook mensen die 'niet zo makkelijk' zijn kunnnen er wat werkervaring opdoen.
Het is geen sociale werkplaats ofzo, maar er liepen wat mensen die door persoonlijke problemen niet zo makkelijk aan de slag kwamen dacht ik. En die hadden het prima naar hun zin, en nog beter: ze maken prima bier!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het is een studietechnisch uitstapje, ik gok dat het "niet zo makkelijke mensen"concept de reden is dat we er heen gaan (jaja, ook bij Informatiekunde zweeft men tegenwoordig..).
Er liepen alleen (voornamelijk?) patienten met een verleden in de psychiatrie rond. Maar het bier was zeker goed te drinken!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is geen sociale werkplaats ofzo, maar er liepen wat mensen die door persoonlijke problemen niet zo makkelijk aan de slag kwamen dacht ik. En die hadden het prima naar hun zin, en nog beter: ze maken prima bier!![]()
Ben ik 1x geweest met school. Achteraf werden we na 1 of 2 glazen gedronken te hebben weggekeken of we aub zsm konden oprotten.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:38 schreef sjimz het volgende:
Vaak zat bij de Heineken in Den Bosch geweest
Ik vond het wel tof, ik ben volgens mij voor 11 euro geweest destijd met 3 biertjes erbij.... maar wij bleven aan de bar hangen en die gast achter de bar vond het ook wel gezellig en bleef maar bijvullenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:31 schreef nlboy het volgende:
Ik wil misschien binnenkort met een aantal mensen naar Heineken experience gaan. Mijn vraag is of het de 15 euro waard is?Klopt dat de prijs incl. 2 biertjes is?
geen idee, die zaten bij die entree in, en de rest kregen we gewoon gratis bijgetapt van de barmanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:52 schreef nlboy het volgende:
Oké klinkt goed!Waarschijnlijk door de verbouwing is het nu duurder geworden en minder bier door de crisis. Koste een biertje veel toen?
Relaxt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, die zaten bij die entree in, en de rest kregen we gewoon gratis bijgetapt van de barman
Dat vind ik nou van Heineken, slootwaterquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:57 schreef rubbereend het volgende:
alleen is Warsteiner zelf niet te zuipen
inderdaad, de Brouwerij in Arcen is erg leuk, mooi proeflokaal ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:59 schreef nlboy het volgende:
Warsteiner mag geen bier worden genoemd....
Hertog Jan brouwerij is ook een aanrader!
[..]
Relaxt!we gaan 't dan wel merken.
Paar weken geleden ons personeelsfeest gehad daar, en was best leuk om te zien, maar onze kaartjes werden dus al betaald uit de feestpotquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:31 schreef nlboy het volgende:
Ik wil misschien binnenkort met een aantal mensen naar Heineken experience gaan. Mijn vraag is of het de 15 euro waard is?Klopt dat de prijs incl. 2 biertjes is?
nuttige kick.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |