Ik heb vandaag gewoon op de wii gespeeld bij iemand die hem gekocht had.. Zelf heb ik zelda bij de dixons gekocht omdat ik hem daar het eerst zag.. Trust me.. De troep is al te koop.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je lult volgens mij gewoon uit je nek, ik heb lang genoeg in de stad gelopen vanmiddag en er was geen hond met een wii , ook niet in de winkels. (en nee, ik ben geen console freak die elke winkel afgaat voor een Wii)
Ketter!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:28 schreef HiddeRV het volgende:
Zo, mijn Wii is verkocht. Naja hijs dus niet meer van mij.)
Wel aan een dikke Nintendofan.
Voor hoeveel en aan wii?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:28 schreef HiddeRV het volgende:
... voor hoeveelquote:Op woensdag 6 december 2006 19:28 schreef HiddeRV het volgende:
Van mij mogen ze wel wat meer krijgen eigenlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Gronnaephos het volgende:
Beetje aso, als je gewoon om zo'n reden een Wii gaat kopen, helemaal als je hem voor 100 euro meer gaat proberen te verkopen![]()
Da's echt een pauperactie, die lui die op marktplaats voor 500 euro een Wii gaan verkopen, die mogen wat mij betreft een soa ofzo krijgen![]()
Hoopt ook mee want wil ook zen wii morgenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:31 schreef Knoflook het volgende:
Tomorrow, Tomorrow, I hope i have Wii Tomorrow, hope i will wii all day !!!!
Over Soa's gesproken.. Kep zelda gespeeld!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Gronnaephos het volgende:
Beetje aso, als je gewoon om zo'n reden een Wii gaat kopen, helemaal als je hem voor 100 euro meer gaat proberen te verkopen![]()
Da's echt een pauperactie, die lui die op marktplaats voor 500 euro een Wii gaan verkopen, die mogen wat mij betreft een soa ofzo krijgen![]()
Van mij ook. Maar ik wil geen ban door een eventuele verkapte doodsverwensing.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel wat meer krijgen eigenlijk![]()
hond!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Over Soa's gesproken.. Kep zelda gespeeld!
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:33 schreef sampoo het volgende:
Niks generaal pardon, ik wil eerst een Wii. Waarom daar niet kamervragen over stellen?
Wensen mag toch wel? Je mag alleen niet dreigenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Van mij ook. Maar ik wil geen ban door een eventuele verkapte doodsverwensing.![]()
ik ook.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur heb ik mijn Wii in bezit.
Deze avond maar naar de case/manual van Zelda staren.
![]()
Ga inbreken.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef ChOas het volgende:
Yay!!! Hij is bezorgd
Bij mijn buurman
Die niet thuis is, nu
Ik blijf wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |