Nee, en google is your friend.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:05 schreef ThijsThijs het volgende:
kun je nog online chatten op de wii? tijdens spellen?
Als je net had gelezenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar hoe kan het dat jullie PRECIES hetzelfde posten.Zelfs misschien precies hetzelfde fout afgekort...
![]()
![]()
Ik word gek.![]()
Haha sorry ik doe het niet meerquote:Op woensdag 6 december 2006 19:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan iemand ThijsThijs afstoppen? Hij is niet alleen dubbel Thijs, hij is ook dubbel irritant.
Jeeej.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:10 schreef ThijsThijs het volgende:
nu zonder mij jongens deze pc gaat uit
Mooi. Onthou voor de volgende keer dat dit geen chatbox is, mmmkay?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:10 schreef ThijsThijs het volgende:
nu zonder mij jongens deze pc gaat uit
Grrr...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Ehhh,... zit in bad. Deurbel gaat. Koerier.... grote doos van Bart Smit... vrouw neemt hem aan. Ik ga hem nu openen... HET ZAL TOCH NIET........ HET ZAL TOCH NIET.... GA IK VANAVOND ZELDA GAMEN![]()
![]()
OP MIJN WIIIIII ???
OMFGquote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Ehhh,... zit in bad. Deurbel gaat. Koerier.... grote doos van Bart Smit... vrouw neemt hem aan. Ik ga hem nu openen... HET ZAL TOCH NIET........ HET ZAL TOCH NIET.... GA IK VANAVOND ZELDA GAMEN![]()
![]()
OP MIJN WIIIIII ???
Zucht.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
![]()
OP MIJN WIIIIII ???
Jongen. Wat heb je anders besteld bij de Bart Smit? Een poppendoos? Lego? Duplo?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
![]()
OP MIJN WIIIIII ???
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
![]()
OP MIJN WIIIIII ???
Gijssssssssssssquote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
![]()
OP MIJN WIIIIII ???
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
![]()
OP MIJN WIIIIII ???
Zijn vrouw zit nu vast bang achter de bank.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie Chocobo al zitten.Zoals het filmpje van dat kind met die Nintendo 64.
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Heeft niemand (die niet bij BS heeft besteld) hier nog geen wii? LOL In Enschede zie je overal al mensen met Wii tasjesEr zijn ook al meerdere winkels waar hij word werd verkocht
Neequote:Op woensdag 6 december 2006 19:19 schreef s0ul het volgende:
Roy heb jij em al ?
FRS op het station was die nog niet...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Heeft niemand (die niet bij BS heeft besteld) hier nog geen wii? LOL In Enschede zie je overal al mensen met Wii tasjesEr zijn ook al meerdere winkels waar hij word verkocht
Volgens mij wordt de Wii in heel Enschede al verkocht als ik mijn vriend moet geloven. De MM had zaterdag al Zelda in de schappen liggen, maar na een telefoontje van NIntendo hebben ze de boel maar weer even weg gehaald.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Heeft niemand (die niet bij BS heeft besteld) hier nog geen wii? LOL In Enschede zie je overal al mensen met Wii tasjesEr zijn ook al meerdere winkels waar hij word verkocht
Je lult volgens mij gewoon uit je nek, ik heb lang genoeg in de stad gelopen vanmiddag en er was geen hond met een wii , ook niet in de winkels. (en nee, ik ben geen console freak die elke winkel afgaat voor een Wiiquote:Op woensdag 6 december 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Ik ben vandaag langs alle winkels geweest.. "Bij gameshop verkopen ze de Wii al. Kijk maar (een vriend had de wii net gekocht en hield telkens zijn tas omhoog)... Jullie gaan klanten verliezen als jullie hem nu ook niet in de verkoop zetten"..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de Wii in heel Enschede al verkocht als ik mijn vriend moet geloven. De MM had zaterdag al Zelda in de schappen liggen, maar na een telefoontje van NIntendo hebben ze de boel maar weer even weg gehaald.![]()
Chantage!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben vandaag langs alle winkels geweest.. "Bij gameshop verkopen ze de Wii al. Kijk maar (een vriend had de wii net gekocht en hield telkens zijn tas omhoog)... Jullie gaan klanten verliezen als jullie hem nu ook niet in de verkoop zetten"..
Die winkels: "Ja, maar.. Boetuuh!!!"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |