Dat bepaal ik zelf wel verdorie.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nou, zo speciaal ben ik echt niet hoor.
Ik ben vergeten hoe mijn kloon heet.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef maedel het volgende:
mjah, ik zou het wel een bak vinden als Wonderer voor mr Fok gaat.
Wordt wel lastig met m'n stem geven natuurlijk![]()
-what the heck, ik heb nog wel een kloon over-![]()
Die met het roze overhemd zeker niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:06 schreef Sitethief het volgende:
Net ff getest, 4/5 foto's in wonderers fobo worden als man ingeschat,.
Vrolijk?quote:
Leukquote:
IJsbad?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef maedel het volgende:
ik ben zo slooooooom.
ik ga maar even in bad liggen denk ik...
Nee, lavendel denk ikquote:
Word je daar niet nog slomer van?quote:
Leren ontspannen is geloof ik mijn levensdoel, dus een beetje lavendel kan geen kwaadquote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Word je daar niet nog slomer van?
Ik wist niet zeker of de reden voor je bad die sloomheid was, of dat het twee losstaande mededelingen warenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Leren ontspannen is geloof ik mijn levensdoel, dus een beetje lavendel kan geen kwaad
Maar misschien neem ik wel iets verkwikkends(badrand vol...).
Alles? Nee. Is bij jou wel eens ALLES goed?quote:
Dat weet ik zelf eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 6 december 2006 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of de reden voor je bad die sloomheid was, of dat het twee losstaande mededelingen waren
Okeequote:Op woensdag 6 december 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Hip heur! Gewoon doen. Voor de lol enzo.
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:22 schreef wonderer het volgende:
Wat denken jullie, zijn deze foto's goed?
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/wonderer_face.jpg
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/wonderer_body.jpg
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/wonderer_silly.jpg
Niet dat ik veel kans maar natuurlijk, iedereen moet op Erik stemmenquote:
Je weet maar nooit...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet dat ik veel kans maar natuurlijk,
Dat zeker!!!!quote:iedereen moet op Erik stemmen![]()
Helemaal mee eensquote:Maar ach, ludieke actie op z'n tijd...
Breuls misschien.. Da's een devvert.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
OkeeVind het vooral irritant dat ik mijn geslacht in mijn profiel niet meer op "onbekend" kan zetten. Wie zou ik daarvoor moeten mailen, denk je? Nan? Weet jij dat? Of Alicey of Chowi of een andere mod
En ben je nou ook minder sloom?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:57 schreef maedel het volgende:
zo, dat was een lekker badje
Eucalyptus, verfrissend en verkwikkend!
Lijkt me ook wel wat, heb alleen geen bad!!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:57 schreef maedel het volgende:
zo, dat was een lekker badje
Eucalyptus, verfrissend en verkwikkend!
breuls@fok neem ik aan? Ik mail wel, als ik verkeerd zit, weet hij het wel. Thanks.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Breuls misschien.. Da's een devvert.
Teiltje? Voetenbad kan ook lekker zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, heb alleen geen bad!!!!![]()
Volgens mij gewoon een FA.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Breuls misschien.. Da's een devvert.
jep. breuls at fok punt nl zou het moeten zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
breuls@fok neem ik aan? Ik mail wel, als ik verkeerd zit, weet hij het wel. Thanks.
Wil jij mijn knopjes bedienen?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een FA.
Die kan die knopjes ook bedienen en profielen veranderen.
hihi, knopjes bedienen![]()
Gaarne. Tot de zon opkomt.quote:
* NanKing knuffelt liesjequote:Op woensdag 6 december 2006 21:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wil jij mijn knopjes bedienen?
Sorry, heb een beetje een erg aanhankelijke bui geloof ik.![]()
hahaha voeten zijn stom.... Beetje voetenfobie!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Teiltje? Voetenbad kan ook lekker zijn.
quote:
Vooral als ze heel dicht bij je gezicht zitten met zwaar schoeisel?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:08 schreef soapie het volgende:
[..]
hahaha voeten zijn stom.... Beetje voetenfobie!!!![]()
Cool. Hier moet de badkuip grondig ontsmet worden voor ik erin durf te gaan liggenquote:
Vooral juist blote voeten, ze zijn zoooooo lelijk en raar en en en.... brrrrrquote:Op woensdag 6 december 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral als ze heel dicht bij je gezicht zitten met zwaar schoeisel?
Ligt er aan wat je er in gooit natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Grappig meestal word je er juist veel slomer van...
Dat had ik echt allang gedaan dan!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cool. Hier moet de badkuip grondig ontsmet worden voor ik erin durf te gaan liggen
quote:
Hij heeft zich weer netjes gemeld en ontkent dat hij weg was.quote:had je trouwens al wat van benji gehoord, ik las dat je 'm kwijt was![]()
*geeft*quote:Op woensdag 6 december 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Knuffel?
* Alicey knuffelt Tha_Erik platquote:Op woensdag 6 december 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Knuffel?
Ik hou niet zo van badderen. Liever een hete douche. Samenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er in gooit natuurlijkEn met z'n tweeën in bad is natuurlijk nog veel leuker
![]()
![]()
[..]
Dat had ik echt allang gedaan dan!
Misschien wel, ja.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:40 schreef wonderer het volgende:
Dan moet ik ook maar een linkje maken in mijn sig, huh?
ik lig lieverquote:Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van badderen. Liever een hete douche. Samen
Ik moet zeggen, dat hebben wij dus echt serieus overwogen. Zo'n tub in de tuin...quote:Als we een huis hebben, wil Brad een hot tub...
Nou, hij wil het geloof ik niet in de tuin, dus het zou een jacuzzi zijn, maar dat heet hier ook hot tub. Maar goed, voorlopig zitten we nog in een appartement met een ranzige badkuipquote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef maedel het volgende:
[..]
ik lig liever![]()
[..]
Ik moet zeggen, dat hebben wij dus echt serieus overwogen. Zo'n tub in de tuin...
Vrouw en ik zijn beiden wel badderaars![]()
Ik bedoel eigenlijk zo'n storevat, zo'n zweeds dingquote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij wil het geloof ik niet in de tuin, dus het zou een jacuzzi zijn, maar dat heet hier ook hot tub. Maar goed, voorlopig zitten we nog in een appartement met een ranzige badkuip![]()
Waarom niet, en waarom dan toch weer welquote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, en ja.... :-/
pfff, jij hebt tenminste een badquote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij wil het geloof ik niet in de tuin, dus het zou een jacuzzi zijn, maar dat heet hier ook hot tub. Maar goed, voorlopig zitten we nog in een appartement met een ranzige badkuip![]()
Hehe, da's wel gaaf ja... jaren terug met oud en nieuw waren we bij vrienden van zijn ouders en die hadden er dus wel eentje buiten. Denk even na, eind december in New Hampshire... dat was KOUD. Ik kende het hele concept niet, maar "buiten" was genoeg. Geen denken aanquote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk zo'n storevat, zo'n zweeds ding![]()
Maar goed, dat buiten naar dat bad lopen leek ons niks
Dan liever een zwembad (ook niet gedaan....)
Ruilen? Zolang er in die douche maar genoeg ruimte is voor twee man, vind ik het best. Ik hoef geen bad.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
pfff, jij hebt tenminste een bad
ik heb helemaal geen bad. Enkel een douche.
Omdat ik niet goed kan voelen vandaag de dag, zeg maar.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet, en waarom dan toch weer wel?
Amperquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ruilen? Zolang er in die douche maar genoeg ruimte is voor twee man, vind ik het best. Ik hoef geen bad.
Hm, klote-ig.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Omdat ik niet goed kan voelen vandaag de dag, zeg maar.
Weltrusten en mooie dromenquote:
Of buik-buikquote:Op woensdag 6 december 2006 22:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Amper
*had zojuist onkuise gedachten over met billetjes tegen dijen aan staan zeg maar
En dan met je kont tegen het koude douchegordijnquote:
Da's niet goed getimedquote:Op donderdag 7 december 2006 07:56 schreef Sebasser het volgende:
Slaap eindelijk ik rond 2 uur half 3..
en dan wordt ik wakker om 6 uur smorgens
terwijl ik pas rond half 10 weg hoef
ik en slapen?..quote:Op donderdag 7 december 2006 08:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's niet goed getimed
en nu de tussenliggende uren vullen met fokken?
of toch nog even proberen een hazenslaapje te houden ?
Nou hier is vanochtend nog geen ene druppel gevallenquote:Op donderdag 7 december 2006 08:32 schreef Alicey het volgende:
Nat. Koud. Handjes en voetjes van Liesje zijn bevroren.
* Sitethief gooit een warme deken om Liesje heen en drukt een kop warme chocomel in d'r handen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:32 schreef Alicey het volgende:
Nat. Koud. Handjes en voetjes van Liesje zijn bevroren.
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hier is vanochtend nog geen ene druppel gevallen
Ja wel bloed, maar dat kwam omdat ik de Gilette wat onhandig beet gepakt had![]()
![]()
Ja lach er maar omquote:
Ach, zo'n scheerding Die je onder de douche kan gebruiken is veel tofferquote:Op donderdag 7 december 2006 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lach er maar om
maar ik kwam dus onder de warme douche vandaan, dus dat bleef maar stromen en druppen vanaf m'n kin, terwijl de wond dus op m'n wang ter hoogte van de brug van me neus zit. Dus dat liet een heel spoor achter![]()
dus jij zo bebloed die trein in?quote:Op donderdag 7 december 2006 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lach er maar om
maar ik kwam dus onder de warme douche vandaan, dus dat bleef maar stromen en druppen vanaf m'n kin, terwijl de wond dus op m'n wang ter hoogte van de brug van me neus zit. Dus dat liet een heel spoor achter![]()
Hmm slaperig?quote:Op donderdag 7 december 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hier is vanochtend nog geen ene druppel gevallen
Ja wel bloed, maar dat kwam omdat ik de Gilette wat onhandig beet gepakt had![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
* Sitethief gooit een warme deken om Liesje heen en drukt een kop warme chocomel in d'r handen.
Ik doe ook onder de douche scherenquote:Op donderdag 7 december 2006 08:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, zo'n scheerding Die je onder de douche kan gebruiken is veel toffer
Neen, als ik zo vroeg ben dan heb ik kunnen carpoolenquote:
Je bent gevoelloos.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet echt
en ik voel ook nog steeds geen pijn van die snee
Nee, gevoelloos.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in elk geval wel hard voor mezelf![]()
Kun je goed knuffelen?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat moet je maar op de meet komen voelen![]()
Gaan we uitproberen danquote:Op donderdag 7 december 2006 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
mits die wond dan genezen is![]()
Hooiquote:Op donderdag 7 december 2006 11:30 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Oh sorry, ik dacht dit een Paint topic wasEllllllloooooow!
Ja, lekker trouwens, jij stuurt mij een sms'je, ik stuur wat terug, en dan stuur jij wat terug, en dan ik weer, en dan ik weer, en dan zeg je niks terugquote:
vtel?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik weet, was aan het praten met Ivo.
Nu snap ik waarom hij het weg lachtte
Gefeliquote:Op donderdag 7 december 2006 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een voldoende voor mijn Franse mondelinge overhoring!.
(Net een voldoende, maar een voldoende is een voldoende)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 december 2006 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een voldoende voor mijn Franse mondelinge overhoring!.
(Net een voldoende, maar een voldoende is een voldoende)
quote:
Dat snap ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:35 schreef Sebasser het volgende:
Niks geen feateaux hier op fok..
Misschien ff op MSN ofzeau.
Geen zin in kinderachtige ONZ-baggeraars..
email is heel geduldigquote:Op donderdag 7 december 2006 13:35 schreef Sebasser het volgende:
Niks geen feateaux hier op fok..
Misschien ff op MSN ofzeau.
Geen zin in kinderachtige ONZ-baggeraars..
Ja Erik is vervult een echte voorbeeld functie hier in het L topicquote:Op donderdag 7 december 2006 13:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je snapt zo veel
Zo begripvol
zo eh, lief
En nu wel naar die meet komen he![]()
Ik? Een voorbeeldrol?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Erik is vervult een echte voorbeeld functie hier in het L topic![]()
maar ook in andere topics op fok
Je vergeet iets/iemand ook te feliciterenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:42 schreef maedel het volgende:
Gefeliciteerd Erik!![]()
Keigoed dat het allemaal nog goed is gekomen!
Euh, mis ik iets?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vergeet iets/iemand ook te feliciteren
Vier posts onder de post waar ik zei dat ikeen voldoende gehaald hadquote:
Euh ja, is dat een prestatie?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vier posts onder de post waar ik zei dat ikeen voldoende gehaald had.
Nou ik moet eigenlijk balansdag hebben vandaagquote:Op donderdag 7 december 2006 14:18 schreef Faithz het volgende:
![]()
ff Maedel slappen hoor
Wij zijn trots op Erik en willen ook appeltaart![]()
Volgens mij moet je effe teruglezenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:18 schreef Faithz het volgende:
![]()
ff Maedel slappen hoor
Wij zijn trots op Erik en willen ook appeltaart![]()
Onder normale omstandigheden welquote:Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef Faithz het volgende:
Werkt dat nou heus, een balansdag?
Ssttt ik wilde je gewoon slappenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je effe teruglezenIk feliciteerde Erik, maar vergat blijkbaar iemand. En nou ben ik er helemaal nukkig van geworden natuurlijk
altijdquote:Op donderdag 7 december 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een zelfportret geschoten, zien?
Oh, sorryquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me?![]()
![]()
Ja en ik vrees dat ik straks wandelend vanuit het Evoluon richting station Beukenlaan of eindhoven CS kanquote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanochtend twee keer door de stomende regen en storm moeten fietsen.
Een tornado in London?!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:21 schreef soapie het volgende:
In London was het nog veel erger... Een tornado!!! Aantal huizen zwaar beschadigd en 7 lichtgewonden...
Daar valt je mond toch van open! Erg vreemd.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een tornado in London?!
't Weer is echt van slag, he?
Aw, beterschap!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar valt je mond toch van open! Erg vreemd.
Hier ook weinig nieuws, ik snotter wat af de laatste dagen.
Ik snotter ook heel wat af, al is het niet omdat ik ziekig ben...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar valt je mond toch van open! Erg vreemd.
Hier ook weinig nieuws, ik snotter wat af de laatste dagen.
Arthur!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aw, beterschap!
stukje arthur lezen?![]()
Vanwege het gedoe op school, of zit je nog wat anders dwars?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snotter ook heel wat af, al is het niet omdat ik ziekig ben...
Ik denk dat iedereen wel meerdere keren zulke periodes heeft, maar uiteindelijk kom je erachter dat het allemaal wel meevalt. En ook dat je niet zo streng voor jezelf moet zijn, omdat dat nergens goed voor is, vooral voor jezelf niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
School en de rest. Eigenlijk mijn hele leven. Ik heb het allemaal niet helder op een rijtje. Kon gisterennacht niet slapen. Toen ben ik aan het schrijven gegaan. Niet verder gekomen dan een paar regels, want toen vond ik mezelf te depri worden.
Dat had ik van de zomer een keer, toen ging ik om 5 uur maar joggen omdat ik me helemaal de tiefus verveelde tegen die tijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch een vreemde ervaring, een nacht niet slapen.
*knuffel geef*quote:Op donderdag 7 december 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snotter ook heel wat af, al is het niet omdat ik ziekig ben...
Inderdaad, waar slaat dit op?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:40 schreef NanKing het volgende:
http://www.expreszo.nl/content/headlines/2108
Ja!quote:Op donderdag 7 december 2006 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad, waar slaat dit op?
Laat ze dan een ander boek nemen of zo.
Wordt beter straks als je een nieuwe fase begintquote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
School en de rest. Eigenlijk mijn hele leven. Ik heb het allemaal niet helder op een rijtje. Kon gisterennacht niet slapen. Toen ben ik aan het schrijven gegaan. Niet verder gekomen dan een paar regels, want toen vond ik mezelf te depri worden.
Stil staanquote:Op donderdag 7 december 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch ben ik als de dood voor nieuwe fases. Het liefst was ik een paar jaar terug gewoon stil blijven staan ofzo.
Waarom zou je altijd van het ergste uit gaan?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd bang voor het ergste. Ook het meest onwaarschijnlijke, maar ik ben er toch als de dood voor.
Geen idee. Het gebeurt gewoon. Ik zie ook eigenlijk in alles veel vaker iets negatiefs dan iets positiefs.En als ik iets positiefs zie, dan wordt het meestal overschaduwd door negatief.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom zou je altijd van het ergste uit gaan?
Iets nieuws kan eng zijn. Het kan onzekerheid opleveren of je minstens onzeker laten voelen. Aan de andere kant is door stil te blijven staan iets nooit beter geworden. Voor een beter leven is het soms nodig om offers te maken. Soms is het nodig jezelf in het diepe te gooien. Soms zal het pijn doen. Op sommige momenten zul je misschien wanhopen en je afvragen waarom je eerder niet stil bent blijven staan. Er valt echter zoveel mee te winnen. Soms merk je dat ook pas lang nadat een nieuwe fase aanving. Wat je ook doet, wees nooit bang om te leven.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch ben ik als de dood voor nieuwe fases. Het liefst was ik een paar jaar terug gewoon stil blijven staan ofzo.
Ik wou vooral evenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat ook nog eens.
Kom we beginnen een petitie tegen deze plannen![]()
.
Hoezo wordt het dan overschaduwd door iets negatiefs? Is dat echt zo of denk je dat alleen maar.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Het gebeurt gewoon. Ik zie ook eigenlijk in alles veel vaker iets negatiefs dan iets positiefs.En als ik iets positiefs zie, dan wordt het meestal overschaduwd door negatief.
Wat is er mis met Expreszo dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik wou vooral evenop expreszo
rukkers
Maarre, gelukkig hebben we de serie nog.
Waarschijnlijk zijn dat mijn rampscenario's en valt het uiteindelijk mee. Maar toch, ik kan het allemaal niet rationeel bekijken ofzo.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo wordt het dan overschaduwd door iets negatiefs? Is dat echt zo of denk je dat alleen maar.
Dat moet je leren. Dat gaat niet vanzelf.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat mijn rampscenario's en valt het uiteindelijk mee. Maar toch, ik kan het allemaal niet rationeel bekijken ofzo.
Wat kun je niet rationeel bekijken en waarom zou je het rationeel willen bekijken?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat mijn rampscenario's en valt het uiteindelijk mee. Maar toch, ik kan het allemaal niet rationeel bekijken ofzo.
Hmm blijf je die angst ook houden als je weet dat er niets te verliezen is?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Een situatie, een nieuwe ervaring, een nieuwe fase, ik wéét dat het allemaal nooit zo erg kan zijn als dat ik dénk dat het gaat worden, maar hoewel ik het wel weet kan ik het niet bevatten.
En dit wordt onduidelijk.
Ik heb niet het gevoel dat ik niets te verliezen heb. De gedachte aan mogelijke vernedering of iets dergelijks is iets wat ik het liefste voorkom en ik wil het liefste situaties mijden waar er een kans bestaat dta dat gebeurt.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm blijf je die angst ook houden als je weet dat er niets te verliezen is?
Ik denk dat het komt omdat je dingen niet in perspectief ziet.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Een situatie, een nieuwe ervaring, een nieuwe fase, ik wéét dat het allemaal nooit zo erg kan zijn als dat ik dénk dat het gaat worden, maar hoewel ik het wel weet kan ik het niet bevatten.
En dit wordt onduidelijk.
Faalangst? Zijn cursussen voor (tegen). Bij mij hadden ze niet zo heel veel zin, maar misschien dat jij er meer aan hebt.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik niets te verliezen heb. De gedachte aan mogelijke vernedering of iets dergelijks is iets wat ik het liefste voorkom en ik wil het liefste situaties mijden waar er een kans bestaat dta dat gebeurt.
Begrijpelijk. Maar daarom kan een echte nieuwe fase uiteindelijk uitkomst bieden. Afgaande op je postgeschiedenis denk ik dat die angsten een groot deel van je leven nog wel enige invloed zullen blijven hebben, maar het kan wel drastisch minder worden na een ommeslag, vooral wanneer je gaat ervaren dat je angsten niet (meer) reeel zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik niets te verliezen heb. De gedachte aan mogelijke vernedering of iets dergelijks is iets wat ik het liefste voorkom en ik wil het liefste situaties mijden waar er een kans bestaat dta dat gebeurt.
Nachtrust kan best helpen. Ik word zelf in ieder geval altijd erg labiel, gevoelig en overreactief van slaaptekort.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat een keer een goede nachtrust me ook goed doet
Oeh, wat ben ik weer heerlijk deprimerend vandaag, zeg.
Dat heb ik ook wel.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nachtrust kan best helpen. Ik word zelf in ieder geval altijd erg labiel, gevoelig en overreactief van slaaptekort.
Droom maar lief en leuk.quote:
Zou het haar lukken om je wat ritme te geven ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:44 schreef Sebasser het volgende:
Gisteren rond 6 uur in slaap gevallen, Rond 10 uur wakker geworden
Toen pas weer om half 5 in slaap gevallen, en om 7 uur ging de wekker
Goeie nacht zeg!
Nu koffie, en straks geheel de dag bezig met linux en misschien vista.
En nieuwe dinnetje
Dit las ik eerst heeeel verkeerdquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou het haar lukken om je wat ritme te geven ?
En ik had het dus echt met de beste bedoelingen er neer gezet hoorquote:
Ja, ik weet, maar goed, dinnetje, ritme, ect, en dan nog dat ik nog lekker jong ben, dan krijg je toch al snel dat je ergens anders aan denkt..quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ik had het dus echt met de beste bedoelingen er neer gezet hoor![]()
dit was nog helemaal niet door mijn hoofd gegaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik weet, maar goed, dinnetje, ritme, ect, en dan nog dat ik nog lekker jong ben, dan krijg je toch al snel dat je ergens anders aan denkt..![]()
Als het een goed dinnetje is kan je je vast wel die uren van te voren afmatten, zodat je wellicht na 0.00 uur uitgeteld in bed lichtquote:Anyway, ik denk het niet..
Maar goed, ik heb al een iets beter ritme..
Ik moet alleen wel al rond 6 uur in bed liggen, dan heb ik een uur of 4 a 5 nodig om lekker rustig te worden, en dan Slaap ik wel rond 12 uur/1 uur..
Ik was te lam om brood te smeren (maar het warmmaakding opzetten was dan weer geen probleemquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo doe maar luxe![]()
![]()
![]()
maar eet u smakelijk
join the clubquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:01 schreef maedel het volgende:
dus ik zit hier vreselijk ongemotiveerd aan m'n pc, post er niemand in dit topic![]()
Zo voel ik me helemaal een loser.
Oh, heb jij het ook dan?quote:
Helaas, weinig geslapen en geen leuke dromen gehad.. Mijn biologische klok is van slag af. In dit seizoen zou ik goed moeten kunnen slapen, maar ik slaap erg slecht en heb paringsdrang.quote:
Dat lijkt mij ook heerlijk dromen.quote:Dat wil ik ok. Heel diep slapen, en dan heel erg leuk dromen. Dat mis ik. Leuk dromen. Ik droom nu niet vaak, maar als ik droom zijn het echt hele realistische rotgevoeldromen. Die mogen weg. Ik wil dromen over sprookjesachtige werelden.
Ik zit in de home-office. Dus niemand let op of ik ook wat doe.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij vlagen![]()
maar ik heb wel weer leuke collega's dus dat stimuleert dan wel op zulke momenten
ja die luxe heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zit in de home-office. Dus niemand let op of ik ook wat doe.
En ik ben zooooo moeooeoeoeeoeoeoeoeoeee
Net heb ik maar een neuspraytje gedaan, het leek of mijn neus dicht zat. Nu is het wel weer open.
Nou, normaal werkt dat bij mij wel heel goed. Discipline genoeg. Maar vandaag is echt ruk. Ik ben zwaar aan weekend toe. Misschien moet ik maar leegloopuren opnemenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die luxe heb ik dan weer niet
dan zou ik thuis telkens klanten aan de lijn krijgen, e dat werkt dan weer niet goed voor m'n produktiviteit.
Geloof ook niet dat thuiswerken mijn ding is![]()
Ik ken het.. Wordt voor mij vandaag ook geen produktieve dag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, normaal werkt dat bij mij wel heel goed. Discipline genoeg. Maar vandaag is echt ruk. Ik ben zwaar aan weekend toe. Misschien moet ik maar leegloopuren opnemen![]()
Als het je een opluchting geeft mag je hier in het topic ook wel tegen ons leeglopen hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, normaal werkt dat bij mij wel heel goed. Discipline genoeg. Maar vandaag is echt ruk. Ik ben zwaar aan weekend toe. Misschien moet ik maar leegloopuren opnemen![]()
Lag je toevallig op je rug?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef maedel het volgende:
Ik heb vannacht raar en een beetje vervelend gedroomd.
Nu. Msn. Meteen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef Sebasser het volgende:
Opinions are like assholes, everybody has one..
Je gaat 'm vertellen dat je geen asshole hebt ofzoquote:
Hier staat het groot op een muur..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zei iemand toevallig gisteren ookal in een SC waar ik post. Maar dan in 't nederlands.
geen idee wat dat er mee te maken heeft, maar, ja dus...quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:44 schreef Sebasser het volgende:
Gisteren rond 6 uur in slaap gevallen, Rond 10 uur wakker geworden
Toen pas weer om half 5 in slaap gevallen, en om 7 uur ging de wekker
Goeie nacht zeg!
Nu koffie, en straks geheel de dag bezig met linux en misschien vista.
En nieuwe dinnetje
Dus even uitwaaien en schoonspoelen heeft heilzaam gewerkt ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:25 schreef maedel het volgende:
[..]
geen idee wat dat er mee te maken heeft, maar, ja dus...
Ik heb net enorm in de tuin gewerkt![]()
In Concord. En nu ligt er een wit laagje op de grondquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus even uitwaaien en schoonspoelen heeft heilzaam gewerkt ?
Je hebt met zo'n blower gewandeld, of handmatig met b.v. een hark/griesel in de weer geweest ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja
ik moest even iets buiten doen. Frische lucht is goed voor den mensch!
Tevens heb ik de buurman (de überbladkorfvuller van de straat) afgetroefd, door de bladkorf in m'n eentje zowat helemaal te vullen![]()
-het was nodig-
Het was genoeg voor een riek, af en toe met de griesel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt met zo'n blower gewandeld, of handmatig met b.v. een hark/griesel in de weer geweest ?
Het schijnt namelijk dat je veel meer (eng)droomt als je op je rug ligt..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:25 schreef maedel het volgende:
[..]
geen idee wat dat er mee te maken heeft, maar, ja dus...
wetenschap kan best mooi zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IhN-VvHRrYk
. Zo mooi en apart!
Nou slaap ik al jaren op mijn rug, en eigenlijk altijd. Verder bijna nooit vervelende dromen gelukkigquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het schijnt namelijk dat je veel meer (eng)droomt als je op je rug ligt..
Het geluid is wat naar, maar erg tof idd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IhN-VvHRrYk
. Zo mooi en apart!
onze kat werd er helemaal gek van. Ik moest het afzetten...quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het geluid is wat naar, maar erg tof idd.
Pas als jij een jurk of een rokje aantrekt ben ik bang dat de wereld vergaat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:36 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een spijkerbroek aan. Een strakke. Een blauwe.
De wereld gaat tenonder!
15 mei 2005quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pas als jij een jurk of een rokje aantrekt ben ik bang dat de wereld vergaat.
Waarom ga ik nooit slapen als ik zeg dat ik ga slapen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:02 schreef Sebasser het volgende:
Nou, ik ga slapen en zulks.
Da's een retorische vraag, ja toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom ga ik nooit slapen als ik zeg dat ik ga slapen.
Geen toeval, maar vooral self fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het schijnt namelijk dat je veel meer (eng)droomt als je op je rug ligt..
Zo droom ik namelijk vrijwel nooit..
tot ik dat stukje had gelezen en eens express op mijn rug ging slapen
Flops, ik was wakker geworden met een nachtmerrie
En de volgende nacht precies hetzelfde..
Van helemaal geen dromen naar 2 nachtmerries achter elkaar...
Geen toeval dus.
Mijne kijkt me raar aan en miauwd steedsquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn poezels kwamen allebei op het geluid af.
Lamasloffen, geen poezelsloffenquote:
Ik heb daar een keer een foto van gezien, van d'r bruiloft dacht ik. met een rode jurk!quote:
Een rode, gaaf! Ik wil ook zien!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer een foto van gezien, van d'r bruiloft dacht ik. met een rode jurk!
Mailtje onderweg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een rode, gaaf! Ik wil ook zien!
Ken je Home en Tired? Dat soort rustige nummers zijn mijn favorieten. Maar de andere nummers ga ik ook niet lelijk vinden. de solocarriere is ook aan mij voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind hun rustige nummers zo mooi. Van de solocarriere ben ik niet op de hoogte.
Homequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ken je Home en Tired? Dat soort rustige nummers zijn mijn favorieten. Maar de andere nummers ga ik ook niet lelijk vinden. de solocarriere is ook aan mij voorbij gegaan..
Zo had ik laatst Regina Spektor ontdekt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Home.
Ik ben trouwens vandaag in aanraking gekomen met de muziek van Joanna Newson. Hele aparte sound, vreemd stemgeluid, maar tegelijkertijd vin ik het ook erg fijn en fascinerend.
Deze clip is een beetje zoals ik wil dromen.
http://www.youtube.com/watch?v=LcU9adLxcH0
Als je op msn komt kan ik wel wat sturen. Als je wilt hè, hoeft natuurlijk niet. Voel je niet verplicht en zulksquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Die Joanna ga ik binnenkort ook even wat meer van opzoeken, klinkt erg goed ook..
e-mail?quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
Sent, Alicey.
En hier is mijn nieuwe broek te bewonderen.
Is dat dan niet verschriklijk koud?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
Overigens zit er hier ijs op de ramen. Aan de BINNENKANT
Is het mooi ijs? Van die bloemen en zulks?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
Overigens zit er hier ijs op de ramen. Aan de BINNENKANT
Msn doet het hier blijkbaar even niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je op msn komt kan ik wel wat sturen. Als je wilt hè, hoeft natuurlijk niet. Voel je niet verplicht en zulks.
Apart.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Msn doet het hier blijkbaar even niet.
Het zijn van die standaard omhoogschuiframen. Dubbelglas, dat wel, maar de fitting zeg maar, het raamkozijn is van aluminium of zo en erg goed sluit het niet af. Verder is het hier redelijk vochtig in huis omdat ik gewassen kleren in de woonkamer heb hangen (die mogen niet in de droger). Dus, water slaat neer op de ruiten en de sponningen en omdat vooral die sponningen hartstikke koud zijn, bevriest het daar. Er zitten dus ijspegels. Je ziet het niet zo goed op de foto, maar ik vrees het ergste als het straks ECHT koud wordt. Dan gaat energieverbruik wel omhoog.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat dan niet verschriklijk koud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |