quote:
Hij heeft zich weer netjes gemeld en ontkent dat hij weg was.quote:had je trouwens al wat van benji gehoord, ik las dat je 'm kwijt was![]()
*geeft*quote:Op woensdag 6 december 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Knuffel?
* Alicey knuffelt Tha_Erik platquote:Op woensdag 6 december 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Knuffel?
Ik hou niet zo van badderen. Liever een hete douche. Samenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er in gooit natuurlijkEn met z'n tweeën in bad is natuurlijk nog veel leuker
![]()
![]()
[..]
Dat had ik echt allang gedaan dan!
Misschien wel, ja.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:40 schreef wonderer het volgende:
Dan moet ik ook maar een linkje maken in mijn sig, huh?
ik lig lieverquote:Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van badderen. Liever een hete douche. Samen
Ik moet zeggen, dat hebben wij dus echt serieus overwogen. Zo'n tub in de tuin...quote:Als we een huis hebben, wil Brad een hot tub...
Nou, hij wil het geloof ik niet in de tuin, dus het zou een jacuzzi zijn, maar dat heet hier ook hot tub. Maar goed, voorlopig zitten we nog in een appartement met een ranzige badkuipquote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef maedel het volgende:
[..]
ik lig liever![]()
[..]
Ik moet zeggen, dat hebben wij dus echt serieus overwogen. Zo'n tub in de tuin...
Vrouw en ik zijn beiden wel badderaars![]()
Ik bedoel eigenlijk zo'n storevat, zo'n zweeds dingquote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij wil het geloof ik niet in de tuin, dus het zou een jacuzzi zijn, maar dat heet hier ook hot tub. Maar goed, voorlopig zitten we nog in een appartement met een ranzige badkuip![]()
Waarom niet, en waarom dan toch weer welquote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, en ja.... :-/
pfff, jij hebt tenminste een badquote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij wil het geloof ik niet in de tuin, dus het zou een jacuzzi zijn, maar dat heet hier ook hot tub. Maar goed, voorlopig zitten we nog in een appartement met een ranzige badkuip![]()
Hehe, da's wel gaaf ja... jaren terug met oud en nieuw waren we bij vrienden van zijn ouders en die hadden er dus wel eentje buiten. Denk even na, eind december in New Hampshire... dat was KOUD. Ik kende het hele concept niet, maar "buiten" was genoeg. Geen denken aanquote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk zo'n storevat, zo'n zweeds ding![]()
Maar goed, dat buiten naar dat bad lopen leek ons niks
Dan liever een zwembad (ook niet gedaan....)
Ruilen? Zolang er in die douche maar genoeg ruimte is voor twee man, vind ik het best. Ik hoef geen bad.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
pfff, jij hebt tenminste een bad
ik heb helemaal geen bad. Enkel een douche.
Omdat ik niet goed kan voelen vandaag de dag, zeg maar.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet, en waarom dan toch weer wel?
Amperquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ruilen? Zolang er in die douche maar genoeg ruimte is voor twee man, vind ik het best. Ik hoef geen bad.
Hm, klote-ig.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Omdat ik niet goed kan voelen vandaag de dag, zeg maar.
Weltrusten en mooie dromenquote:
Of buik-buikquote:Op woensdag 6 december 2006 22:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Amper
*had zojuist onkuise gedachten over met billetjes tegen dijen aan staan zeg maar
En dan met je kont tegen het koude douchegordijnquote:
Da's niet goed getimedquote:Op donderdag 7 december 2006 07:56 schreef Sebasser het volgende:
Slaap eindelijk ik rond 2 uur half 3..
en dan wordt ik wakker om 6 uur smorgens
terwijl ik pas rond half 10 weg hoef
ik en slapen?..quote:Op donderdag 7 december 2006 08:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's niet goed getimed
en nu de tussenliggende uren vullen met fokken?
of toch nog even proberen een hazenslaapje te houden ?
Nou hier is vanochtend nog geen ene druppel gevallenquote:Op donderdag 7 december 2006 08:32 schreef Alicey het volgende:
Nat. Koud. Handjes en voetjes van Liesje zijn bevroren.
* Sitethief gooit een warme deken om Liesje heen en drukt een kop warme chocomel in d'r handen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:32 schreef Alicey het volgende:
Nat. Koud. Handjes en voetjes van Liesje zijn bevroren.
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hier is vanochtend nog geen ene druppel gevallen
Ja wel bloed, maar dat kwam omdat ik de Gilette wat onhandig beet gepakt had![]()
![]()
Ja lach er maar omquote:
Ach, zo'n scheerding Die je onder de douche kan gebruiken is veel tofferquote:Op donderdag 7 december 2006 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lach er maar om
maar ik kwam dus onder de warme douche vandaan, dus dat bleef maar stromen en druppen vanaf m'n kin, terwijl de wond dus op m'n wang ter hoogte van de brug van me neus zit. Dus dat liet een heel spoor achter![]()
dus jij zo bebloed die trein in?quote:Op donderdag 7 december 2006 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lach er maar om
maar ik kwam dus onder de warme douche vandaan, dus dat bleef maar stromen en druppen vanaf m'n kin, terwijl de wond dus op m'n wang ter hoogte van de brug van me neus zit. Dus dat liet een heel spoor achter![]()
Hmm slaperig?quote:Op donderdag 7 december 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hier is vanochtend nog geen ene druppel gevallen
Ja wel bloed, maar dat kwam omdat ik de Gilette wat onhandig beet gepakt had![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
* Sitethief gooit een warme deken om Liesje heen en drukt een kop warme chocomel in d'r handen.
Ik doe ook onder de douche scherenquote:Op donderdag 7 december 2006 08:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, zo'n scheerding Die je onder de douche kan gebruiken is veel toffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |