Inderdaad, waarschijnlijk een grapje over Fleurquote:Op woensdag 6 december 2006 18:09 schreef rubbereend het volgende:
Pechtold buurt even bij de CDA top
De verkiezingen zijn voorbij, dus de stropdas mag weer afquote:Op woensdag 6 december 2006 18:09 schreef Argento het volgende:
Rutte, waar is je stropdas...
Dit moet toch geen rage worden hoor.
Gewoon een colbertje met een rok en laarzen, is dat zo raar dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:05 schreef DJKoster het volgende:
Wat had die Huizinga-Heringa voor fout pakje aan?![]()
Zag er op afstand nogal zwart en glanzend uitquote:Op woensdag 6 december 2006 18:10 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een colbertje met een rok en laarzen, is dat zo raar dan?
Daarom wel een das dragen heeft hem bij die verkiezingen toch ook al niet echt geholpenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn voorbij, dus de stropdas mag weer af![]()
Als Rubbereend niet 5 seconden sneller was had ik dus gewonnen..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
Van der Hoeven gaat winnen
Dat is inderdaad wel een goed excuus om haar weg te promoveren.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:11 schreef Lestat het volgende:
Van der Hoeven moet winnen, want ze is te dom om minister te zijn.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Rubbereend niet 5 seconden sneller was had ik dus gewonnen..![]()
![]()
Gezien de politieke verhoudingen is 53 voor Verbeet niet hoog.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, het lijkt er dus op dat de Kamerleden daar helemaal niet voor gaan, anders had ze niet de meeste stemmen gekregen he, slimmerd.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Rubbereend niet 5 seconden sneller was had ik dus gewonnen..![]()
![]()
Kan wel ff duren met die oude SGP'erquote:Op woensdag 6 december 2006 18:13 schreef rubbereend het volgende:
tellen maar weer
heb het geluid maar weer uitgezet en het journaal aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |