Via de site van de Tweede Kamer, wsquote:Op woensdag 6 december 2006 18:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Welke zender kijk jij? Ik hoor alleen geroezemoes...
ja want daar weet je al wie welk land veel punten geeftquote:
En met geheime wapens gegooid. Laat Bush het niet horenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er wordt aardig wat afgezoend zo te horen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef DJKoster het volgende:
En de 2de bus met stembriefjes is aan de beurt....
Van der Hoeven dan, want die gaat winnenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik voorspel een kandidaat met 70 stemmen![]()
Dat zijn geen onderscheidingen maar insignesquote:Op woensdag 6 december 2006 18:25 schreef _The_General_ het volgende:
Die ene bode draagt een penning aan een rode band. Die andere een koort voor zijn borst. Waar staat dat allemaal voor ?
Ik blijf een zwak houden voor jou, Extreemlinkse homoquote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn geen onderscheidingen maar insignes
Ik dacht dat het net zoiets als met Judo was, de graad die ze hebben gehaaldquote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn geen onderscheidingen maar insignes
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef SCH het volgende:
Bas van der Vlies: "Godverde gloeiende godver, liggen die briefkes weer door de war"
Als ik hier nou 2 stemmen smokkel, en die paar blanco geef ik aan Kamp, dan kan Maria zo nog wat briefjes uit die andere pot geven en dwingen we een ronde met paarse stembriefjes af ......quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan de Wit is druk bezig met sudoku maken.
van der vlies pakt de rozenkrans erbij dadelijk!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan de Wit is druk bezig met sudoku maken.
en zn achterban kan het niet zienquote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef _The_General_ het volgende:
Bas neemt de tijd. Zolang achter elkaar is hij nog nooit op tv geweest !
Kom op Bas!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef DJKoster het volgende:
Vorige teltijd: 13 - 15 minuten.
Even geduld dus..![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zn achterban kan het niet zien![]()
dat duiden gebeurt nu hier wel op Fok!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat is het overigens heerlijk om naar politiek te kijken zonder dat Ferry Mingelen of een andere NPS' er alles wat we zien willen 'duiden'.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat duiden gebeurt nu hier wel op Fok!
Nou...quote:Kom op Bas!
Die zal dan wel niet aanwezig zijn, net als 3 anderenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Tharalom het volgende:
Domme vraag misschien, maar ik val net in de uitzending, en toen de namen werden opgeroepen miste ik Verdonk. Stemt ze niet mee of heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |