Je kunt welquote:
1,2,3,4,5,6,7......149,150,151quote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef _The_General_ het volgende:
Ze zijn nu eerst aan het aantal aan het checken volgens mij..
Bassie is niet meer zo snel.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef _The_General_ het volgende:
Ze zijn nu eerst aan het aantal aan het checken volgens mij..
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je kunt weldoen maar het zal waarschijnlijk overal op de wereld zo gaan. Je moet zorgvuldig zijn met zoiets!
Dat zit niet lekker, benauwd en te strak bij de borst.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef KieWie het volgende:
Ik vind al die openhangende jasjes zo fout... een overhemd is ondergoed, heren -> gebruik dat/die knoopje(s)!
Bij het zitten moeten ze inderdaad ook losquote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zit niet lekker, benauwd en te strak bij de borst.
Personeelquote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Kozzmic het volgende:
Mobiel bellen in de plenaire zaal is ook wel wat respectloos. Wie is die kale? Boris van der Ham?
70 nieuwe kamerleden, die hebben hun eerste loon nog niet binnenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef KieWie het volgende:
[..]
Bij het zitten moeten ze inderdaad ook los
Maar goed, als het te strak zit als ze staan, dan moeten ze pakken in de juiste maat kopen (of laten maken)...
Volgens mij was het Van der Ham. Koenders gaat netjes even de gang op voor een telefoongesprek.quote:
Volgens mij draagt hij ook een rokkostuum, ik gok personeel.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Volgens mij was het Van der Ham. Koenders gaat netjes even de gang op voor een telefoongesprek.![]()
Dan moet er geen tweede ronde komen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef golfer het volgende:
Hopelijk halen ze het voor het 6 uur journaal.
Hoe gaat dit? Steeds 1 kandidaat minder totdat er eentje de meerderheid heeft?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:49 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dan moet er geen tweede ronde komen.
Volgens mij een tweede ronde met opnieuw alle kandidaten en een derde ronde met de beste twee uit de tweede ronde. Staken de stemmen dan volgt er geloof ik zelfs een vierde ronde, staken de stemmen opnieuw dan wordt er geloot.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe gaat dit? Steeds 1 kandidaat minder totdat er eentje de meerderheid heeft?
Zie jij Bas van der Vlies daar al toezicht op houden?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom hebben ze hier geen stemcomputer? Of zijn ze toch een beetje bang voor fraude?![]()
Of met kastjes zoals in Weekend Miljonairs![]()
Die vraagt dan om een andere hulplijnquote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zie jij Bas van der Vlies daar al toezicht op houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |