Via de site van de Tweede Kamer, wsquote:Op woensdag 6 december 2006 18:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Welke zender kijk jij? Ik hoor alleen geroezemoes...
ja want daar weet je al wie welk land veel punten geeftquote:
En met geheime wapens gegooid. Laat Bush het niet horenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er wordt aardig wat afgezoend zo te horen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef DJKoster het volgende:
En de 2de bus met stembriefjes is aan de beurt....
Van der Hoeven dan, want die gaat winnenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik voorspel een kandidaat met 70 stemmen![]()
Dat zijn geen onderscheidingen maar insignesquote:Op woensdag 6 december 2006 18:25 schreef _The_General_ het volgende:
Die ene bode draagt een penning aan een rode band. Die andere een koort voor zijn borst. Waar staat dat allemaal voor ?
Ik blijf een zwak houden voor jou, Extreemlinkse homoquote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn geen onderscheidingen maar insignes
Ik dacht dat het net zoiets als met Judo was, de graad die ze hebben gehaaldquote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn geen onderscheidingen maar insignes
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef SCH het volgende:
Bas van der Vlies: "Godverde gloeiende godver, liggen die briefkes weer door de war"
Als ik hier nou 2 stemmen smokkel, en die paar blanco geef ik aan Kamp, dan kan Maria zo nog wat briefjes uit die andere pot geven en dwingen we een ronde met paarse stembriefjes af ......quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan de Wit is druk bezig met sudoku maken.
van der vlies pakt de rozenkrans erbij dadelijk!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan de Wit is druk bezig met sudoku maken.
en zn achterban kan het niet zienquote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef _The_General_ het volgende:
Bas neemt de tijd. Zolang achter elkaar is hij nog nooit op tv geweest !
Kom op Bas!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef DJKoster het volgende:
Vorige teltijd: 13 - 15 minuten.
Even geduld dus..![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zn achterban kan het niet zien![]()
dat duiden gebeurt nu hier wel op Fok!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat is het overigens heerlijk om naar politiek te kijken zonder dat Ferry Mingelen of een andere NPS' er alles wat we zien willen 'duiden'.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat duiden gebeurt nu hier wel op Fok!
Nou...quote:Kom op Bas!
Die zal dan wel niet aanwezig zijn, net als 3 anderenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Tharalom het volgende:
Domme vraag misschien, maar ik val net in de uitzending, en toen de namen werden opgeroepen miste ik Verdonk. Stemt ze niet mee of heb ik iets gemist?
Denk het ookquote:Op woensdag 6 december 2006 18:31 schreef _The_General_ het volgende:
Maria gaat nu winnen. De Kamp stemmers gaan sneller naar Maria dan naar de andere !
Dus iig 2 blanco stemmenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef golfer het volgende:
In ieder geval een vrouw dus.
Denk het ook. Die VVD'ers en PVV'ers gaan niet opeens massaal voor een relatief onervaren PvdA'er stemmen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:31 schreef _The_General_ het volgende:
Maria gaat nu winnen. De Kamp stemmers gaan sneller naar Maria dan naar de andere !
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef rubbereend het volgende:
helaas Henk, je hebt niet de X-factor.
Weet ik toch, gekke medailleman van mequote:Op woensdag 6 december 2006 18:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik blijf een zwak houden voor jou, Extreemlinkse homo![]()
Slecht geformuleerdquote:Op woensdag 6 december 2006 17:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Weisglas is volgens jou geen politicus![]()
en jij bent de zwakste schakel, tot ziensquote:
Valsspelerquote:Op woensdag 6 december 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en jij bent de zwakste schakel, tot ziens
Abelquote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef DJKoster het volgende:
*Abel
*Akema
*Al-Badfasd
*Atsma
*Adinges
etc.
etc.
Sommigen hebben schijnbaar toch anders gestemdquote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef Foeske het volgende:
Nog maar een keer: wat is het nut van de tweede ronde? Mensen zullen toch gewoon hetzelfde stemmen als de eerste ronde?
De uitslag was toch andersquote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef Foeske het volgende:
Nog maar een keer: wat is het nut van de tweede ronde? Mensen zullen toch gewoon hetzelfde stemmen als de eerste ronde?
er is dus wel degelijk anders gestemd!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:36 schreef Foeske het volgende:
Ja, maar alsof dan iemand ineens wel een meerderheid haalt? Sommige mensen zullen wellicht iets anders stemmen, strategischer misschien, maar nooit genoeg om ineens wel een doorslag te geven lijkt me.quote:
Die ene van de SP die nog niet geïnstaleerd is...(of is ie er nu al?)quote:Op woensdag 6 december 2006 18:38 schreef _The_General_ het volgende:
Er zijn dus 4 mensen niet? Verdonk, en wie nog meer ?
Yep, die is dinsdag geinstalleerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die ene van de SP die nog niet geïnstaleerd is...(of is ie er nu al?)
Zometeen hebben we nog evenveel topics als stemronden nodigquote:Op woensdag 6 december 2006 18:43 schreef du_ke het volgende:
't is wat bijna 2 topics vol over het kiezen van een kamervoorzitter.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:38 schreef _The_General_ het volgende:
Ik betrap mezelf er op dat ik al ongeveer weet wie er steeds gaat komen. Best triest![]()
Dan gaat het wel erg lijken op een televisieprogramma. Eén tegen honderd of zo. Ik hou wel van een beetje traditie in de kamer.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:45 schreef Arcee het volgende:
Waarom hebben ze geen drukkastje, of zo?
Lekker nuttig om al die namen voor te lezen als het anoniem is.
Goh, wat een verrassing.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef SCH het volgende:
ik gun het het CDA niet.
Ik vroeg me precies hetzelfde af...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:45 schreef Arcee het volgende:
Waarom hebben ze geen drukkastje, of zo?
Lekker nuttig om al die namen voor te lezen als het anoniem is en je kunt zien in welke bus ze gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |