Als ik hier nou 2 stemmen smokkel, en die paar blanco geef ik aan Kamp, dan kan Maria zo nog wat briefjes uit die andere pot geven en dwingen we een ronde met paarse stembriefjes af ......quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan de Wit is druk bezig met sudoku maken.
van der vlies pakt de rozenkrans erbij dadelijk!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan de Wit is druk bezig met sudoku maken.
en zn achterban kan het niet zienquote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef _The_General_ het volgende:
Bas neemt de tijd. Zolang achter elkaar is hij nog nooit op tv geweest !
Kom op Bas!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef DJKoster het volgende:
Vorige teltijd: 13 - 15 minuten.
Even geduld dus..![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zn achterban kan het niet zien![]()
dat duiden gebeurt nu hier wel op Fok!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat is het overigens heerlijk om naar politiek te kijken zonder dat Ferry Mingelen of een andere NPS' er alles wat we zien willen 'duiden'.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat duiden gebeurt nu hier wel op Fok!
Nou...quote:Kom op Bas!
Die zal dan wel niet aanwezig zijn, net als 3 anderenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef Tharalom het volgende:
Domme vraag misschien, maar ik val net in de uitzending, en toen de namen werden opgeroepen miste ik Verdonk. Stemt ze niet mee of heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |