Je kan op deze site even kijken: http://www.regeert.nl/cuesheet/quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:05 schreef Ghanssie het volgende:
2de keer:
van 538 Dance Smash Hits of the year 2006, en dan de Powermix van Dj Devious rond de 66 minuten, weet iemand de titel en maker(s) van dit nummer..
http://www.xs4all.nl/~night/sample.mp3 (na eerste minuut..)
Mail DJ Devious zelf even...quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:05 schreef Ghanssie het volgende:
2de keer:
van 538 Dance Smash Hits of the year 2006, en dan de Powermix van Dj Devious rond de 66 minuten, weet iemand de titel en maker(s) van dit nummer..
http://www.xs4all.nl/~night/sample.mp3 (na eerste minuut..)
Nee, die is het nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:12 schreef jerver73 het volgende:
simian vs justice - we are your friends
oh sorry,quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:14 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee tis hem nietdie is al vaker geopperd btw
het orgineel dan ... dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:19 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Nee, die is het nietIk zoek iets minder dance-achtig..
Wel ook een leuk nummer trouwens
Nee, ook niet..ik bedoelde eigenlijk dat het minder dance-achtig was, maar ook dat het gewoon ander melodie etc. hadquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:21 schreef jerver73 het volgende:
[..]
het orgineel dan ... dus
simian - never be alone again
dat is eigenlijk best een goed idee!quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mail DJ Devious zelf even...![]()
op info @ djdevious.nl
Dat is het nummer Anyone who had a Heart geschreven door Burt Bacharach. Ik ken het nummer in de uitvoering van Dusty Springfield, maar ik denk niet dat zij zingt in de versie van de commercial.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef PAA-053 het volgende:
Mooie reclame, die nieuwe van Ralph Lauren Polo Black, dat geurtje. Toffe muzak ook
Maarrr....ster.nl heeft het over een reclame die inging op 1.11.2005...dik een jaar terug dus.
Kent iemand het nummer?
schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:46 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Ook voor de tweede keer , als je zoveel weet dan moet het mogelijk zijn om gewoon ergens een tracklist vandaan te toveren met google
Dankje!, ik heb gekeken maar ik zie hem er niet tussen staan, wel wat oudere....quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je kan op deze site even kijken: http://www.regeert.nl/cuesheet/
Daar staan allemaal cuesheets op. Gewoon even zoeken op 538, je powermix staat er tussen
toen ikje bericht las had k hem inmiddels al gevonden , maar dat is emquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ken alleen "Spasticus Autisticus" van Ian Dury. Misschien kan je zelf hiermee verder zoeken?
Volgens mij is dat Damien Rice - 9 Crimesquote:Op zondag 17 december 2006 01:16 schreef Zwansen het volgende:
Er is een soort reclame over landmijnen. Dan hoor je zo'n langzaam nummer dat door een vrouw en een man wordt gezongen. Die man klinkt wel iets als Herman Brood.
Held!quote:Op zondag 17 december 2006 02:07 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Damien Rice - 9 Crimes
Belle et Sebastien (schrijffouten zijn mogelijk), en dan bedoel ik niet de Schotse groep, maar de titel van een liedje uit een televisieserie...?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:24 schreef Willempiehhh het volgende:
[..]
Ook dat is hem helaas niet, dat nummer is ook niet heel erg droevig of emotioneel verder, toch bedankt...
'Pumping on your stereo' van Supergrass.quote:Op zondag 17 december 2006 02:31 schreef punkgirl het volgende:
Hi,
ik kom net terug van mn werk, en nou hadden ze op het podium o.a. een "film-dj"staan. Die verwerkte onder andere stukjes van videoclips in zijn werk. Nou was er een stuk van een videoclip, waarvan ik weet dat het een heel gaaf nr was, maar niet meer weet van wie het is.
Het is een band van 4 of 5 man. De clip is van een aantal jaar terug. In de clip is alles uit proporsie. Ze drummer heeft enorme lange benen, de gitarist enorm lange armen. Zwarte achtergrond, en met fel gekleure kleding aan.
Ik mocht eerder weg, dus ik heb de kans niet meer gehad om het te vragen. Wie helpt mij?
JA! dat was m!!! danku!quote:Op zondag 17 december 2006 02:58 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
'Pumping on your stereo' van Supergrass.
http://www.youtube.com/watch?v=CbA_yN670yc
Volgens mij is er ook nog een stukje dat ie zingt "won't you staaaaay"quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:05 schreef Kanogor het volgende:
Dat recente, zwaar relaxte nummer met "give a little" bla bla... als ik op give a little zoek krijg ik natuurlijk supertramp etc...
Iemand?
Man die t zingt btw...
Ik heb btw een kleine update over mijn nummer, volgens mij ging het zoiets:quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:41 schreef znarch het volgende:
[..]
nee volgens mij heette het nummer letterlik sunrise of zoiets.
Paar jaar oudquote:Op zondag 17 december 2006 11:47 schreef plukkert het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar jaar oud wat eigenlijk vooral bestaat uit een "gefloten" wijsje. Het heeft een videoclip wat als een soort stripverhaal een jongen en een meisje en later een bandje beschrijft. Kunnen jullie hier iets mee of moet ik het voorfluiten?
Dat wilde ik gister nog zeggen!quote:Op zondag 17 december 2006 11:12 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog een stukje dat ie zingt "won't you staaaaay"
Vaag, ik weet het... iemand die me kan helpen?
EDIT: never mind, al gevonden. John Legend met Save room![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |