quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Kun je er voortaan bij zetten dat het om een jump nummer gaat.. spaart mij de moeite....
Die reclame is al zeker een jaar oud: vorig jaar rond de feestdagen werd je mee dood gegooid, dus ster.nl zou het best bij het rechte eind kunnen hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef PAA-053 het volgende:
Mooie reclame, die nieuwe van Ralph Lauren Polo Black, dat geurtje. Toffe muzak ook
Maarrr....ster.nl heeft het over een reclame die inging op 1.11.2005...dik een jaar terug dus.
Kent iemand het nummer?
quote:Op zondag 10 december 2006 19:17 schreef bierjoost het volgende:
Een danceremix van Plastic Bag Theme uit American Beauty waarin de sample "i have a dream' zit van Martin Luther King. Van wie is die?
En de aftitelsong van Gamekings. Het is hiphopachting.
Misschien helpt IMDb je verder..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:58 schreef CybPraetorian het volgende:
dat Flogging molly'achtig liedje in The Departed
hij wordt op verschillende momenten gebruikt, alswel in de trailer..
Hoe heet dit liedje?
Dat is Do.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef PAA-053 het volgende:
In de reclame van Pampers zingt een vrouw "Stille Nacht", a cappella, erg mooi![]()
Klinkt een beetje als Raffaela....wie weet wie het is? Ster.nl geeft geen uitsluitsel.
nope, staat nooit veel daar over OST.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien helpt IMDb je verder..![]()
Qua stijl zal het wel het nummer van de Dropkick Murphy's zijn wat netjes onder de Soundtrack listing op imdb is te vindenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nope, staat nooit veel daar over OST.
Daarnaast had ik al gezocht op OST lijsten, maar ik heb geen idee welk van de liedjes het is...
Deze?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nope, staat nooit veel daar over OST.
Daarnaast had ik al gezocht op OST lijsten, maar ik heb geen idee welk van de liedjes het is...
Bruce Hornsby - That's Just The Way It Isquote:Op donderdag 14 december 2006 20:53 schreef ViVe het volgende:
Ik zoek het origineel van Changes van 2Pac, tenminste ik was in de veronderstelling dat daar een origineel van was. Iemand een idee? Hij is iig niet van David Bowie zoals ik dacht.
It is an Indian song titled Chaiyya Chaiyya, originally used in the film Dil Se...quote:Op donderdag 14 december 2006 23:03 schreef Drumpie het volgende:
Ik zoek de intro muziek van de film "Inside Man(2006)" en op het laatst met de aftiteling
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op mijn werk een remix van Eminem op radio 538 (iemand die hem gehoord heeft?)
Het was volgens mij Eminem - Whitout Me met een ander nummer er onder. Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |