Ik heb emquote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Niemand die gister Peter R de vries heeft gezien?![]()
het lijkt heel erg op dit nummer (het begin, en dan bij 45sec... )
http://www.youtube.com/watch?v=jPKUWwweE3k
ik wil em hebben![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 09:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
http://media.putfile.com/Feddelegrand15-7
Het komt uit de Extrema Outdoor set van FLG dit jaar.
Roog & Greg aka Hardsoul - Wicked World (FLG remix)quote:
Merci beaucoup!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Roog & Greg aka Hardsoul - Wicked World (FLG remix)
John Marks - Carnival??quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde vandaag een dancenummer op 538 met als titel 'Carnaval' en de artiest klonk als Jomas of Djomas, weet iemand de exacte naam van de artiest / DJ?
John Marksquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde vandaag een dancenummer op 538 met als titel 'Carnaval' en de artiest klonk als Jomas of Djomas, weet iemand de exacte naam van de artiest / DJ?
Ja, bedankt!quote:
Kun je er voortaan bij zetten dat het om een jump nummer gaat.. spaart mij de moeite....quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:16 schreef UncleSam het volgende:
Hoe heet het nr in deze clip, en dan vanaf 3 minuten?
ten eerste: het is PLEASEquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:40 schreef Streetdancer het volgende:
HELP ME PLEAS!
Misschien naar X-factor gekeken vrijdag de 10e? daar hoor je op het laats als Genelva en Nadeche moeten komen hoor je een mooi piano muziekje op de achtergrond (uitzending vindt je terug op www.xfactor.nl ) op het laatst echt heel mooi! ik zoek dat liedje!
hee dat nr zit ook in een of andere filmquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:07 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik heb emooooh
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iCxwaKBN_9M&NR![]()
Ik wil graag iedereen even bedanken voor zijn/haar goede hulp![]()
Het is ook de soundtrack van de franse film Ameliequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef frank07 het volgende:
[..]
hee dat nr zit ook in een of andere film
goodbye lenin als ik me niet vergis![]()
mooi nr btw
Nessuno?quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:01 schreef Afunados het volgende:
Zoek het nummer dat als achtergrond gespeeld wordt bij voorstukje van RTL5, waar een aantl blockbusters(o.a. Cast away) gepromoot wordt.
Het is vrij treurige pianomuziek, en ik herkende het meteen. Kan alleen het nummer niet vinden. Denk zelf dat het van Yann Tiersen is...
Iemand die kan helpen?
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You (TMC's Peaktime Twirl Mix).mp3quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:55 schreef MilkyWay het volgende:
Hm, ik zoek een 'hardcore' versie van 'All I want for Christmas is you'.
Ik was laatst op in een disco waar hij gedraaid werd, en mijn vriendin wil 'm nu graag hebben.
Maar ik kan 'm niet vinden, want ik weet de precieze titel niet![]()
Hij begint gewoon met het origineel, maar als ze 'all I want for Christmas is you ...' zingt gaat het over in Hardcore. Misschien kent iemand 'm?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |