quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek de naam van het intromuziekje uit Horse & Co , van RTL4
<Klikkerdeklik>
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:31 schreef Neleos het volgende:
Moet er iemand nog iets weten?
Nou heb ik weer geen geluid hier op het werk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef Maisnon het volgende:
Ja, ik, check laatste post vorige pagina
jaa dat is hem!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef Gitanki het volgende:
Mijn tunatic zegt Luzon - Manilla sunrise
Niemand?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:05 schreef babba het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer wat op de achtergrond draait in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=jZmSmSYgiJA
Volgens mij komt het uit een film, maar ik weet niet meer welke
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek de naam van het intromuziekje uit Horse & Co , van RTL4
<Klikkerdeklik>
Mijn Tunatic zegt Gotan Project - Tripticoquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef Maisnon het volgende:
Ja, ik, check laatste post vorige pagina
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef NordicBlue het volgende:
Tunatic blijft hier voor eeuwig op indetifying song staan , ook al is het een nummer uit de top40 oid
Hmm, ik denk dat er dan iets niet goed ingesteld staat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:17 schreef NordicBlue het volgende:
Jan smit kent tunatic ook niet
Ik dacht al dat het van Gotan Project was (er stonden wat artiesten in de titel, maar een paar kende ik zelf ook niet)quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef MarBu het volgende:
[..]
Mijn Tunatic zegt Gotan Project - Triptico
Met dank aan Gitanki voor het herinneren aan Tunatic![]()
![]()
Ja dat ding beweegt , de sound input staat goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:33 schreef MarBu het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik denk dat er dan iets niet goed ingesteld staat.
Zie je die lijn door je venster wel goed uitslaan (als een geluidsgolf dus)?
Dan nog raar, bij mij krijg je altijd óf een nummer, óf signal to weak, óf could not identify.
En ik heb van Jan Smit 'vrienden voor het leven', 'laura' en 'hoe kan ik van je dromen'. Alledrie zonder moeite herkend. (of bedoel je dat Jan Smit niet op de hoogte is van het bestaan van Tunatic?)
Helaas kent hij jouw nummer dan net weer niet![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef Gitanki het volgende:
Weer tunatic geraadpleegd, die zegt: Hans Zimmer - Injection
Het is al een ouder nummer, afkomstig van het album Brushfire Fairytales [2001]quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:40 schreef Marvin het volgende:
Ik hoor vaak dance nummers die ik goed vind klinken, alleen ik weet nooit wat de titel is..
Wie kan een lijstje neer zetten van de 10 meest gedraaide dance platen uit 2006?
Zoals: FLG - Put your hands up (kan er niet omheen natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |