Olga heet die muts.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:14 schreef Z het volgende:
Hugh en die belgische (Robinson) muts.
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:22 schreef Tokay het volgende:
Meer blote borsten voor de middagborrel pyl, hoe vaak moet ik het nog herhalen?![]()
(Is het Diana, de Godin van de Jacht?)
Dat vond ik nou ook!quote:Op donderdag 7 december 2006 12:21 schreef Z het volgende:
Wat een prachtig schilderij!
Aardige suggestie, Tokay, maar zie jij een pijl en boog in mevrouw heur hand? Of is dat toch iets anders?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:22 schreef Tokay het volgende:
(Is het Diana, de Godin van de Jacht?)
Juist! Sappho van Lesbos, de tiende muze.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:30 schreef Gellius het volgende:
Dit lijkt me Sappho, eerlijk gezegd.
Al twee keer. Ik was de eerste keer zo overdonderd dat ik de helft van m'n boodschappen vergeten was.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:31 schreef Gellius het volgende:
Ben jij al geweest, Scrutinizer?
Ik zie toch echt een, euhm, schietdinges.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:30 schreef pyl het volgende:
Aardige suggestie, Tokay, maar zie jij een pijl en boog in mevrouw heur hand? Of is dat toch iets anders?
Ja, ja, klets je er maar weer uit.quote:Ennuh... na twaalven is na twaalven.![]()
Dat had ik ook wel een beetje. Al die pracht en praal! Schuins geplaatste schappen zelfs! Ik wist niet wat ik zag. Ik wist niet hoe ik het had! Totaal verdwaasd kwam ik thuis met een kistje Clementines, een paar panties, een baby-ananasje en twee liter Coca Cola, terwijl ik die avond zalm met ratatouille gepland had.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al twee keer. Ik was de eerste keer zo overdonderd dat ik de helft van m'n boodschappen vergeten was.
Ze hebben ze weerquote:Op donderdag 7 december 2006 12:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel een beetje. Al die pracht en praal! Schuins geplaatste schappen zelfs! Ik wist niet wat ik zag. Ik wist niet hoe ik het had! Totaal verdwaasd kwam ik thuis met een kistje Clementines, een paar panties, een baby-ananasje en twee liter Coca Cola, terwijl ik die avond zalm met ratatouille gepland had.
Cola.
Maar bij een prutje van Clementines, baby-ananas en panties is cola wél lekker.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:46 schreef Gellius het volgende:
Ik drink toch ècht liever wijn bij de ratatouille, scrutinizer.
Meer een zomerschilder.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef Gellius het volgende:
De winterschilder?
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, is dat die Junkie Xl - Tom Holkenborg?
Jawelquote:Op donderdag 7 december 2006 12:52 schreef pyl het volgende:
Of is dat die meneer die Maxima wist te roeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |