Da's die fucking Gordon Ramsey. Hell yeah.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef Gellius het volgende:
Da's die fucking kok.
Dat zég ik!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:36 schreef Z het volgende:
Gordon.
Zwaaien gaat nog redelijk goed hoor, het is meer vanaf me elleboog en handen.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef Z het volgende:
Niet teveel zwaaien met die arm hè!
Ha die MM, Bocuse is juist.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Dat is Paul Bocuse, de Franse topkok.
Peaceman en Diaan: Sterkte!!
Diana iddquote:Op donderdag 7 december 2006 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Lady Di ?
Ik ben vanmorgen geweest om bloed af te nemen, er komt een uitgebreid bloedonderzoek. Binnen nu en twee weken krijg ik een oproep voor halsechoscopie om te kijken hoe het met mn halsaders is gesteld. Ze verwachten dat daar niets uitkomt, heb ik zo gisteren begrepen. Dan weer een afspraak bij neuroloog.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:10 schreef Z het volgende:
[..]
Ha die MM, Bocuse is juist.
Komt er nog een orderzoek Paece/Diaan?
Yeps. Ik krijg net de opmerking van Peaceman dat ik moet stoppen en hij heeft gelijk. Ik ga even liggen en slapenquote:Op donderdag 7 december 2006 10:23 schreef Gellius het volgende:
Toestanden Diaan!
Yep.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:04 schreef MadMaster het volgende:
Audrey Hepburn in haar mooiere jaren
quote:Zes ton betaald voor zwarte jurkje Audrey Hepburn
woensdag 6 december 2006 12:14
Als ze nog had geleefd, zou Audrey Hepburn dinsdag een gelukkige dag hebben gehad. Haar beroemde zwarte jurkje is voor een vermogen geveild. Het geld gaat naar het goede doel.
Het zwarte jurkje dat Audrey Hepburn droeg in de film ‘Breakfast at Tiffany's’ heeft dinsdag op een veiling bij Christie's in Londen 410.000 pond ofwel 607.000 euro opgebracht. Het veilinghuis had een veel lagere opbrengst verwacht, namelijk tussen de 50.000 en 70.000 pond.
Het geld zal worden gebruikt voor de bouw van een school voor arme kinderen in India. Na de opnames van haar laatste film in 1988 werd Hepburn benoemd tot speciaal ambassadrice voor UNICEF. De rest van haar leven zette ze zich in voor kinderen in arme landen.
In 1992 kreeg Hepburn van de toenmalige Amerikaanse president George H.W. Bush de 'Presidential Medal of Freedom' als erkenning van haar werk voor UNICEF. De Academy of Motion Picture Arts and Sciences kende haar postuum de Jean Hersholt Humanitarian Award toe voor haar werk op humanitair gebied.
Het jurkje is ontworpen door de Franse ontwerper Hubert de Givenchy, die verantwoordelijk was voor de hele garderobe van Hepburn in ‘Breakfast at Tiffany’s’. Hepburn droeg het kledingstuk in de film in combinatie met lange zwarte handschoenen.
Givenchy ontwierp vaak kleding voor Hepburn, zoals voor de films ‘Sabrina’ en ‘Funny Face’. In deze laatste film draait alles om de outfit van Hepburn, die transformeert van bibliothecaresse tot fotomodel.
Toen Givenchy in 1957 zijn eigen parfumdivisie lanceerde, 'Parfums Givenchy' en zijn eerste parfum 'De', gevolgd door 'L'Interdit', was Audrey Hepburn de eerste actrice ooit die haar gezicht leende voor een reclamecampagne.
Had Tokay maar 1 zo'n (lang) been...quote:Op donderdag 7 december 2006 12:10 schreef pyl het volgende:
Wat een benen, hè? En dat voor een Arnhemse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |