Ach ´t is nog maar 1-0, kan toch nog wel gelijk wordenquote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef kollie het volgende:
Het ziet er naar uit dat het 6 punten op Ajax, en 8 op AZ wordt. Kan ik mee leven![]()
Het is 1-1 hoorquote:Op zondag 10 december 2006 13:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ach ´t is nog maar 1-0, kan toch nog wel gelijk worden
Die goal was al gemaakt hoorquote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja ik heb een voorspellende gave![]()
ohquote:
1-2 nu zelfsquote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ohdat wist ik niet.
ik volg het niet zo eigenlijk.
maar wel heel mooi dan 1-1
De laatste jaren niet zoveel wedstrijden van PSV gezien zeker? Er zijn ook onder Hiddink hele slechte potten gespeeld. Zelfs zo erg dat er 4-4 werd gespeeld bij RKC en verloren werd in de nodige uitwedstrijden. Groningen uit blijft altijd een zware pot. Een dipje in het seizoen kan altijd gebeuren, maar om nou te zeggen dan het zo dramatisch was...quote:Hoewel we er uitstekend voor staan moet ik toch echt constateren dat dit onder Hiddink niet zo vaak voor kwam...
Alweer?quote:
liever een slechte pot en winnen dan goed spelen en de punten delenquote:Op zondag 10 december 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Zo, jullie zijn de lachende derde.
Helemaal omdat jullie vanmiddag eindelijk eens een goede voetbalwedstrijd gezien hebben. Van PSV hoef je dit niet te verwachten.
Typischquote:Op zondag 10 december 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Helemaal omdat jullie vanmiddag eindelijk eens een goede voetbalwedstrijd gezien hebben. Van PSV hoef je dit niet te verwachten.
We zijn de lachende eerste.quote:Op zondag 10 december 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Ja mooi voetbal is beter dan winnenquote:Op zondag 10 december 2006 14:43 schreef jde_kok het volgende:
Kansloos idd, herinner me nog een wedstrijd tegen Utrecht 2 weken geleden...
Ze zijn in amsterdam dus blij met een punt en een mooie pot, kneusjes...
Het zit je wel dwars he??quote:Op zondag 10 december 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Van PSV hoef je dit niet te verwachten.
Ja, een wedstrijd die vol zat met schandalige overtredingenquote:Op zondag 10 december 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Boeit mij persoonlijk geen reet. Ik heb alleen veel meer respect voor de manier waarop AZ naar ArenA komt om te voetballen, dan hoe PSV het deed.quote:Op zondag 10 december 2006 14:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We zijn de lachende eerste.
En over dat tweede, (of het waar is of niet), wat maakt het jou nou uit of PSV leuk speelt of niet?
Hou je nou maar met je eigen cluppie bezig.quote:Op zondag 10 december 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
PSV haalt 3 punten weg uit de Arena, AZ 1 punt. Ik begrijp je respectquote:Op zondag 10 december 2006 14:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Boeit mij persoonlijk geen reet. Ik heb alleen veel meer respect voor de manier waarop AZ naar ArenA komt om te voetballen, dan hoe PSV het deed.
Maar jullie zijn tevereden met het type voetbal dat PSV speelt, nou goed, als je eerste staat gaat dat makkelijk inderdaad.
Ik gun jullie het allerbeste in Europa, maar jullie type voetbal riekt naar de Italiaans en Duitse mentaliteit, en daar heb ik een schurfthekel aan. Een spektakelstuk als wij vanmiddag gezien hebben, zul je in het Philips Stadion minder snel aantreffen.
Maar goed, wij kopen er niks voor en jullie halen de punten, dat is waar.
Vind jij dat goede eigenschappen? Ik niet hoor. Wat vreemd ben jij zeg.quote:Op zondag 10 december 2006 14:51 schreef Hoffman het volgende:
[..]
Hou je nou maar met je eigen cluppie bezig.
tyfushond, kankerneger en smerige achterbakse overtredingen (huntelaar) zijn idd hele goede eigenschappen
Haha, je snapt er echt niks van he. In het Philips Stadion spelen wij (bijna) altijd dominant en aanvallend. Heb je de laatste thuiswedstrijd tegen Utrecht gezien? Heerlijke pot joh! Er werd schitterend gecombineerd en er vielen prachtige doelpunten!quote:Op zondag 10 december 2006 14:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Boeit mij persoonlijk geen reet. Ik heb alleen veel meer respect voor de manier waarop AZ naar ArenA komt om te voetballen, dan hoe PSV het deed.
Maar jullie zijn tevereden met het type voetbal dat PSV speelt, nou goed, als je eerste staat gaat dat makkelijk inderdaad.
Ik gun jullie het allerbeste in Europa, maar jullie type voetbal riekt naar de Italiaans en Duitse mentaliteit, en daar heb ik een schurfthekel aan. Een spektakelstuk als wij vanmiddag gezien hebben, zul je in het Philips Stadion minder snel aantreffen.
Maar goed, wij kopen er niks voor en jullie halen de punten, dat is waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |