abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44299181
vandaag kan het alleen maar beter worden
pi_44299731
Het ziet er naar uit dat het 6 punten op Ajax, en 8 op AZ wordt. Kan ik mee leven
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44300174
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef kollie het volgende:
Het ziet er naar uit dat het 6 punten op Ajax, en 8 op AZ wordt. Kan ik mee leven
Ach ´t is nog maar 1-0, kan toch nog wel gelijk worden
Keep the faith!!
pi_44300226
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:42 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Ach ´t is nog maar 1-0, kan toch nog wel gelijk worden
Het is 1-1 hoor
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44300267
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is 1-1 hoor
ja ik heb een voorspellende gave
Keep the faith!!
pi_44300298
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

ja ik heb een voorspellende gave
Die goal was al gemaakt hoor
pi_44300361
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef dndiek het volgende:

[..]

Die goal was al gemaakt hoor
oh dat wist ik niet.
ik volg het niet zo eigenlijk.
maar wel heel mooi dan 1-1
Keep the faith!!
pi_44300739
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

oh dat wist ik niet.
ik volg het niet zo eigenlijk.
maar wel heel mooi dan 1-1
1-2 nu zelfs
pi_44300768
quote:
Hoewel we er uitstekend voor staan moet ik toch echt constateren dat dit onder Hiddink niet zo vaak voor kwam...
De laatste jaren niet zoveel wedstrijden van PSV gezien zeker? Er zijn ook onder Hiddink hele slechte potten gespeeld. Zelfs zo erg dat er 4-4 werd gespeeld bij RKC en verloren werd in de nodige uitwedstrijden. Groningen uit blijft altijd een zware pot. Een dipje in het seizoen kan altijd gebeuren, maar om nou te zeggen dan het zo dramatisch was...

1e helft was niet goed en niet slecht. PSV heeft echt zeer weinig weggegeven, op wat schoten van afstand na. De ploeg is rustig en loert op die ene kans. Dat die vervolgens in een stuk betere 2e helft uiteindelijk toch valt is de klasse van PSV. Ik word zelf zo langzamerhand enorm moe van al dat gezeik op PSV. Onverdiend, italiaans, defensief, saai, BLA BLA BLA. Er zijn in 9 wedstrijden slechts 0 tegengoals geincasseerd en er is 30x gescoord. Lijkt me niet voor niks. Onze groots voetballende vrienden uit amsterdam staan gewoon weer achter tegen AZ...

PSV speelt gewoon dodelijk effectief voetbal en het is niet altijd even oogstrelend, maar dat hoeft van mij ook niet. Jarenlang is dat gebeurd en werd er keer op keer weer in het mes gelopen. Nu is de ploeg uiterst sterk bezig. 5 verliespunten zegt genoeg lijkt me!

PSV Kampioenen!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_44300992
Gefeliciteerd met het kampioenschap

pi_44301029
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef Urquhart het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap

Alweer?
pi_44301051
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:02 schreef dndiek het volgende:

[..]

Alweer?
Ja
pi_44301548
Wordt steeds vroeger elk jaar
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44302236
En we gaan aan de zuip, lopen weer uit op de concurrenten
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 10 december 2006 @ 14:32:47 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44302317
Mooi, AZ en Ajax gelijk

Respectievelijk 7 en 8 punten voorsprong
pi_44302428
Gelijkspel
Patat Friet
pi_44302472
Zo, jullie zijn de lachende derde.

Helemaal omdat jullie vanmiddag eindelijk eens een goede voetbalwedstrijd gezien hebben. Van PSV hoef je dit niet te verwachten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44302549
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:

Helemaal omdat jullie vanmiddag eindelijk eens een goede voetbalwedstrijd gezien hebben. Van PSV hoef je dit niet te verwachten.
liever een slechte pot en winnen dan goed spelen en de punten delen
pi_44302551
quote:
Typisch
We sure are cute for two ugly people.
pi_44302606
Kansloos idd, herinner me nog een wedstrijd tegen Utrecht 2 weken geleden...

Ze zijn in amsterdam dus blij met een punt en een mooie pot, kneusjes...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_44302643
quote:

We zijn de lachende eerste.

En over dat tweede, (of het waar is of niet), wat maakt het jou nou uit of PSV leuk speelt of niet?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44302647
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:43 schreef jde_kok het volgende:
Kansloos idd, herinner me nog een wedstrijd tegen Utrecht 2 weken geleden...

Ze zijn in amsterdam dus blij met een punt en een mooie pot, kneusjes...
Ja mooi voetbal is beter dan winnen
Keep the faith!!
pi_44302673
quote:
Van PSV hoef je dit niet te verwachten.
Het zit je wel dwars he??

Ajax Zelfs Feyenoord wint van AZ.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zondag 10 december 2006 @ 14:47:46 #174
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44302719
quote:

Ja, een wedstrijd die vol zat met schandalige overtredingen

Goal van Koné gisteren gezien trouwens?
pi_44302762
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:44 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

We zijn de lachende eerste.

En over dat tweede, (of het waar is of niet), wat maakt het jou nou uit of PSV leuk speelt of niet?
Boeit mij persoonlijk geen reet. Ik heb alleen veel meer respect voor de manier waarop AZ naar ArenA komt om te voetballen, dan hoe PSV het deed.
Maar jullie zijn tevereden met het type voetbal dat PSV speelt, nou goed, als je eerste staat gaat dat makkelijk inderdaad.

Ik gun jullie het allerbeste in Europa, maar jullie type voetbal riekt naar de Italiaans en Duitse mentaliteit, en daar heb ik een schurfthekel aan. Een spektakelstuk als wij vanmiddag gezien hebben, zul je in het Philips Stadion minder snel aantreffen.

Maar goed, wij kopen er niks voor en jullie halen de punten, dat is waar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44302825
quote:

Hou je nou maar met je eigen cluppie bezig.

tyfushond, kankerneger en smerige achterbakse overtredingen (huntelaar) zijn idd hele goede eigenschappen
pi_44302844
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Boeit mij persoonlijk geen reet. Ik heb alleen veel meer respect voor de manier waarop AZ naar ArenA komt om te voetballen, dan hoe PSV het deed.
Maar jullie zijn tevereden met het type voetbal dat PSV speelt, nou goed, als je eerste staat gaat dat makkelijk inderdaad.

Ik gun jullie het allerbeste in Europa, maar jullie type voetbal riekt naar de Italiaans en Duitse mentaliteit, en daar heb ik een schurfthekel aan. Een spektakelstuk als wij vanmiddag gezien hebben, zul je in het Philips Stadion minder snel aantreffen.

PSV haalt 3 punten weg uit de Arena, AZ 1 punt. Ik begrijp je respect .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44302864
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:51 schreef Hoffman het volgende:

[..]

Hou je nou maar met je eigen cluppie bezig.

tyfushond, kankerneger en smerige achterbakse overtredingen (huntelaar) zijn idd hele goede eigenschappen
Vind jij dat goede eigenschappen? Ik niet hoor. Wat vreemd ben jij zeg.
  zondag 10 december 2006 @ 14:53:42 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44302896
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Haha, je snapt er echt niks van he. In het Philips Stadion spelen wij (bijna) altijd dominant en aanvallend. Heb je de laatste thuiswedstrijd tegen Utrecht gezien? Heerlijke pot joh! Er werd schitterend gecombineerd en er vielen prachtige doelpunten!

En gisteren hebben we ons de 2e helft ook niet ingegraven hoor
pi_44302932
Wat is het toch mooi om PSV supporter te wezen !

Heeft Huntelaar weer van zich doen spreken?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')