je bent op het moment dan ook wat afgeleidquote:Op woensdag 6 december 2006 14:03 schreef senesta het volgende:
Oh jee, gooide ik hem dicht![]()
![]()
Ik was nog aan het nadenken over een goede openingszin.
Ik probeer altijd gewoon geen topic dicht te gooien![]()
altijd leuk, van topci naar topic switchenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
je bent op het moment dan ook wat afgeleid
je hebt gelijk. er moest trouwens staan met het zwaard in de hand. Komt eraan, even wachten.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik zat al te wachten op Senesta idd![]()
Er moet nog wel een mooi plaatje in de OP vind ik![]()
Ja, ook dat.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
je bent op het moment dan ook wat afgeleid
Zou dat echt kunnen?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:10 schreef Ashavan het volgende:
Vage e-mail.
Schijnbaar zijn er bij verschillende postkantoren in het land objecten gesignaleerd zoals een folderbak die er niet hoort te staan. In deze bak zit een camera die gericht staat op het venster waar jij je pincode in toetst. Iemand op 10meter afstand kijkt dan mee en weet je nummer. Op zich kunnen ze daar niets mee, maar op het apparaat zit een hele dunne kaart die jouw kaart leest. De daders maken dan een nep-kaart met jouw gegevens die via het internet door Europa verspreid worden voor gebruik. Aantal Roemenen en Albanezen zijn al opgepakt.
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je hebt gelijk. er moest trouwens staan met het zwaard in de hand. Komt eraan, even wachten.
In de mail zaten ook foto's van het hoe en wat. Dus betwijfel of het een Hoax is. Maar maakt het uit? Als je gewoon zorgt dat er geen aparte dingen naast de automaat staan die er normaal niet zouden zijn is het toch goed? Anders even aan de bel trekken bij het kantoor waar je bent.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou dat echt kunnen?
Klinkt als een hoax, maar goed ze zijn inventief natuurlijk
Volgens mij ben jij de jongste hierquote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef Ashavan het volgende:
TVP.
Kan jullie kinderen immers niet te lang alleen laten.
Tja zou ik best kunnen, maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 6 december 2006 14:37 schreef Ashavan het volgende:
Tja leeftijd zegt gelukkig ook niet alles
Valt me wel op hoe rustig het overal is. Ben enige op kantoor met eventjes niets te doen, op verscheidene fora is het rust dus geen discussies gaande. Saaie boel zo. Zou eerder naar huis willen. Heb alle artiekels gelezen, even bij Mirage in der fotoboek gekeken om die avatar is beter te bekijken. SOMEONE ENTERTAIN ME!!! tot ik eindelijk naar huis kan:P
Hoor ik meer mensen over.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik voel me nogal opstandig vandaag...en moe, trouwens. Al 2 nachten kut geslapen en al om 4 uur wakker vanmorgen ook![]()
zeg, ik ben ook moe hoor, toevalligquote:Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef Ashavan het volgende:
Moe is alleen van toepassing op mij. Maar beren horen nu eenmaal een winterslaap te houden
[afbeelding]
Ja sinds een klein maandjequote:Op woensdag 6 december 2006 15:01 schreef Marietje_34 het volgende:
Hee, dat heb ik weer gemist! Ben je weer aan de vrouw Metro? Leuk voor je!!
Geen idee, wachten tot morgen, dan zie ik d'r weerquote:Op woensdag 6 december 2006 15:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja zou ik best kunnen, maar dat doe ik niet![]()
Ha ha ha ben een beetje in een pestbui vandaag![]()
Arme metro, en nu?
Ha ha ha en nu wil je gaan beweren dat dat ook op jou van toepassing is zeker?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:18 schreef Ashavan het volgende:
Zielig? Kijk es naar die foto van de beer...is dat zielig? Eerder lief en knuffelbaar
Lief zeker, knuffelbaar iets minderquote:Op woensdag 6 december 2006 15:18 schreef Ashavan het volgende:
Zielig? Kijk es naar die foto van de beer...is dat zielig? Eerder lief en knuffelbaar
Ik voel een grouphug aankomen hierquote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha en nu wil je gaan beweren dat dat ook op jou van toepassing is zeker?![]()
![]()
aaaaaah de liefde hangt in de lucht... Sorry oversight. ik ga met mirage trouwen :{wquote:Op woensdag 6 december 2006 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik voel een grouphug aankomen hier
Voor degene die me kennen wel jaquote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha en nu wil je gaan beweren dat dat ook op jou van toepassing is zeker?![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
aaaaaah de liefde hangt in de lucht... Sorry oversight. ik ga met mirage trouwen :{w
[..]
aaaaaah de liefde hangt in de lucht... Sorry oversight. ik ga met mirage trouwen :{w
ben je ineens een vrouw ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 16:03 schreef Ashavan het volgende:
Als we maar allen uitgenodigd zijn en dat er veel chocola aanwezig is
Dat hoor ik juist ook vrij vaak dat ik mijn vrouwelijk kant vaak laat zien (psychisch dan)quote:Op woensdag 6 december 2006 16:45 schreef Ashavan het volgende:
Dat hoor ik wel vaker als ik over chocola begin
I'm in touch with the woman inside of me
[..]
Ik zelf ook, maar dat is nog geen reden om weg te gaanquote:
Juist omdat je computer niet versleten isquote:Op woensdag 6 december 2006 17:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik zelf ook, maar dat is nog geen reden om weg te gaan![]()
quote:Bedoelde u: "reds water"
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - "reds watter" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
jaaa, sexyquote:Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef Mirage het volgende:
Kabouter Plop - De Kabouterdans Lyrics
Iedereen goed opgelet
Want dit is je grote kans
Luister
goed na wat ik zeg
Want hier komt de kabouterdans
Elke
jongen kiest nu eerst een kaboutermeisje uit
Neem haar vast
bij de hand en doe een stap vooruit
Kom
kwebbeltje
Geef me maar een hand
Oh ja klus
He zeg
ik wil met kwebbel dansen
Ah nee zeg ik was eerst, zoek jij
maar een ander kaboutermeisje
Maar hier zijn geen andere
kaboutermeisjes
Ik zal is iets zeggen he lui
Jij mag
straks met mij dansen
Daar gaan
we
Refrein:
Draai een keer in het rond
Stamp
met je voeten op de grond
Zwaai je armen in de lucht
Ga
nu zitten met een zucht
Stap nu rond als een gans
Zo
gaat de kabouterdans
Kom lui jij mag nu met mij
dansen
Dansen, ik word daar zo moe van van dansen
Ik
dans niet meer mee
Ik ga slapen
Ja dat ging al
reuze goed
Maar we zijn nog lang niet klaar
Wij doen
gewoon die dans opnieuw
Maar 2x na
elkaar
Refrein:
Draai een keer in het rond
Stap
met je voeten op de grond
Zwaai je armen in de lucht
Ga
nu zitten met een zucht
Stamp nu rond als een gans
Zo
gaat de kabouterdans
Herhaal refrein
Zeg
kwebbeltje
Vind je niet dat ik mooi kan dansen
Ja dat is
normaal he
Ah ja he
Ik ben als het ware de beste danser
van heel het kabouterdorp
Jullie dansen echt heel
mooi
Ploppetjes geloof me maar
Daarom doen we ?t nog een
keer
Nu 3x na elkaar
Refrein:
Draai een keer in
het rond
Stamp met je voeten op de grond
Zwaai je armen
in de lucht
Ga nu zitten met een zucht
Stap nu rond als
een gans
Zo gaat de kabouterdans
[afbeelding]
Natuurlijk, dat is 1 van de basisfuncties van XP, zelfs usb1.1 pakt ie meteen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:36 schreef sararaats het volgende:
helaba
m'n mp3 speler doet het wel in XP
ahooooooooooooeeeh
Lekker slapen is hetquote:Op donderdag 7 december 2006 09:35 schreef TaLoN.NL het volgende:
Mogge.![]()
Wow DV, Temazepam, da's niet niks, die kreeg mijn moeder tijdens de weken dat ze chemo had om te slapen, je zult wel goed geslapen hebben.![]()
Hallo mede tovenaarquote:
alles goed droom?quote:
Geweldig goedquote:
Is toch leuk werkquote:Op donderdag 7 december 2006 10:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
Mijn werk is vandaag relaxed, overzichtjes uit het systeem halen, dit houd in dat ik veel pauzes heb omdat dit systeem iedere keer 10 minuten bezig is met ophalen.![]()
ze speelde ook piano en deed een striptease op ons avondfeestquote:Op donderdag 7 december 2006 12:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Als je alleen over trouwen met poekie droomt dan is het niet fantastisch, dan heb je te weinig fantasie.
Ik wil iedere keer een verse droom.
Je bent niet in staat tot dromen Sara.
Je bent teveel met poekie bezig.
Je zit vast in een gevangenis.
neuhquote:Op donderdag 7 december 2006 12:15 schreef Dromenvanger het volgende:
En soms lijkt het alsof je het met opzet doet![]()
Kappen met die oneerlijke handel en snel een beetje. Anders zet ik jou in de gevangenis op fok!.
Mag je fok! niet meer op.
Je schrijft goed mee of je schrijft niet mee hier.
Ik moest accuut hieraan denken:quote:Op donderdag 7 december 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat dat betreft blijft de monopoly positie gelijk.
We leven niet op de wereld maar we leven allemaal in Nederland.
De wereld leeft in Nederland.
Duitsland leeft in Nederland en Amerika ook.
Alle landen leven in low lands.
Ik zal het zometeen even helemaal doornemen en vertalen naar het Nederlands meteen. Letterlijk vertalen van de tekst.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moest accuut hieraan denken:
The mississippi delta was shining
Like a national guitar
I am following the river
Down the highway
Through the cradle of the civil war
Im going to graceland
Graceland
In memphis tennessee
Im going to graceland
Poorboys and pilgrims with families
And we are going to graceland
My traveling companion is nine years old
He is the child of my first marriage
But Ive reason to believe
We both will be received
In graceland
She comes back to tell me shes gone
As if I didnt know that
As if I didnt know my own bed
As if Id never noticed
The way she brushed her hair from her forehead
And she said losing love
Is like a window in your heart
Everybody sees youre blown apart
Everybody sees the wind blow
Im going to graceland
Memphis tennessee
Im going to graceland
Poorboys and pilgrims with families
And we are going to graceland
And my traveling companions
Are ghosts and empty sockets
Im looking at ghosts and empties
But Ive reason to believe
We all will be received
In graceland
There is a girl in new york city
Who calls herself the human trampoline
And sometimes when Im falling, flying
Or tumbling in turmoil I say
Oh, so this is what she means
She means were bouncing into graceland
And I see losing love
Is like a window in your heart
Everybody sees youre blown apart
Everybody sees the wind blow
In graceland, in graceland
Im going to graceland
For reasons I cannot explain
Theres some part of me wants to see
Graceland
And I may be obliged to defend
Every love, every ending
Or maybe theres no obligations now
Maybe Ive a reason to believe
We all will be received
In graceland
Dat is toch de nieuwe Nintendo? Die wil ik ook!! Ik wil het laatste Zelda spel spelen!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef senesta het volgende:
ik ben gebeld, ik kan hem ophalen, ik had hem inderdaad gepreorderd
Het is wel fijn want hij schijnt lastig te krijgen te zijn, hij staat zelfs al op marktplaats voor belachelijke prijzen.
Zo hoort het ook. Als je iets wilt bereiken of een droom hebt moet je je niet laten afleiden of demotiveren door mieren die je de weg proberen te versperren. Door constant water bij de wijn te doen verloochen je alleen jezelf.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Good job Ashavan. Gewoon zorgen dat ze zich aanpassen aan jou als ze de regels fout toepassen.
Op je domein gaan staan, en gewoon je domein verdedigen. Heb je mensen die jou het leven zuur maken en zijn er instellingen die slecht meewerken.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:52 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Als je iets wilt bereiken of een droom hebt moet je je niet laten afleiden of demotiveren door mieren die je de weg proberen te versperren. Door constant water bij de wijn te doen verloochen je alleen jezelf.
Raar dat je werkgever er zo moeilijk over doet. Nouja fijn dat het geregeld is. Ik ergerde me destijds groen en geel aan die bureaucratie en heb al bij diverse instanties flink de zweep eroverheen moeten halen om dingen gedaan te krijgenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:57 schreef Ashavan het volgende:
Hehe. Net het verlossende antwoord. Me werkgever zat een tijdje te kloten met een werkgevers intentieverklaring. Kreeg daardoor me hypotheek niet rond. Had geen zin in hun geklungel dus maar nummers uitgewisseld zodat me adviseur en me werkgever het onderling uit konden bekvechten.
Net dan eindelijk, na 2 weken, een fatsoenlijke intentieverklaring. Sommige dombo's snappen niet wat het woordje intentie inhoudt...dat het zo lang heeft moeten duren om dat ene regeltje er uit te halen :S In ieder geval is de laatste kink, en tevens de enige kink, uit de kabel verwijderd. Me hypotheek is rond, aanbetaling wordt begin volgende week gedaan en dan wachten tot ik naar de notaris moet
Vindt de bioscoop op zuid beter dan in de stad. Is groter en de stoeler zijn lekkerder en meer beenruimte.
Wat heb je bij de wehkamp gekocht dat je daar een schuld hebt dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb nog niet veel geld, ik sta in het rood bij de bank en bij wehkamp. Maar ik ga straks wel winnen.
Iedereen gaat winnen.
Precies, het is de intentie vd werkgever om jou te houden maar die intentie kan net zo goed veranderen natuurlijk. Het biedt alleen een stukje meer zekerheid voor de hypotheekverstrekker.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef Ashavan het volgende:
Je bent niet de enige die het vreemd vond. Ze hadden wat halfgebakken smoesjes dat werkgevers in het verleden rechten ontleende aan een intentie verklaring en er mee naar de rechter waren gestapt. Dus ze willen zichzelf in dekken e.d. Complete onzin aangezien het woordje INTENTIE al aangeeft dat het geen zekerheid is en als je er mee naar de rechtbank gaat dat de aanklager geen poot heeft om op te staan.
He bah Sara dat is vervelend.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:55 schreef sararaats het volgende:
ik ben vandaag bij moemoe (lees: m'n grootmoeder) geweest in het ziekenhuis
ze zag er niet goed uit
ze is opgenomen omdat m'n moeder de verzorging niet meer aankonquote:Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
He bah Sara dat is vervelend.
Wat mankeert ze precies?
Oh ja, de wii is vet cool, we zijn hem nu aan het configureren, maar die controller went erg snel en we gaan straks zelda spelen![]()
quote:
Bij mij is de Wii-aankoop niet helemaal gladjes gegaan.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik had de mijne 5 maanden geleden gereserveerd bij BS, kreeg ik vandaag te horen dat ze enkel via Internet weggingen, aangezien ik inkopen doe voor meerdere geef ik minimaal voor 1250 Euro per jaar uit bij de BS, heb ik ff een mailtje gestuurd dat als ze morgen geen Wii voor me hebben, dat ik dan nooit meer zaken met hen zal doen. Vrouwke bij de BS zelf is ook gaan proberen, want ik ben tenslotte een goede en trouwe klant. Nouja, dat kan morgen afgelopen zijn, console & games-verkoop is geen monopoly.
![]()
Klote Bart Smit...![]()
Een Wii kopen zonder pre-order op 8 Dec. (tips + tactieken)
Valt best mee.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:52 schreef Ashavan het volgende:
Een busines plan schrijven is moeilijk :S
Hoe moet ik een behoefte van 5000 euro gaan verantwoorden naar sponsoren toe.
Ja vervelend, een vriend van ons heeft er ook geen kunnen bemachtigen.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:43 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Bij mij is de Wii-aankoop niet helemaal gladjes gegaan.Morgenochtend toch ff Zelda alvast ophalen.
![]()
Die wil ik echt niet mislopen, was overigens niet mijn topic.![]()
klik op het plaatje.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:26 schreef senesta het volgende:
Wat is dat?
Oh dat is wel heel leuk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:17 schreef Mirage het volgende:
Hoi !!!
Ik weet het, ik had al lang moeten slapen..
ga ik zo dan ook snel doen.
Maar ik wilde nog eeeeeeeven naar jullie zwaaien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij deze dus![]()
IK zit morgen middag in eht vliegtuig (kreeg ik vanavond te horen
En maandag vlieg ik pas weer terug.
Parijs !!!
![]()
kindjes uit logeren, hondjes in een pension.
zaterdag avond moullin rouge !
joa, meestal welquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
meurning
Heuy, you Bastard.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel leuk!
Voor je verjaardag ofzo?
Ey Nokquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heuy, you Bastard.
Lang niet gezien hiero. Wat is er gebeurd met athuniel?
Hoe gaat het met je vrouw en de kindjes, al dan niet reeds op de wereld?
AAAA cool , veel plezierquote:Op vrijdag 8 december 2006 03:17 schreef Mirage het volgende:
Hoi !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij deze dus![]()
Parijs !!!
![]()
Gewoon railroad tycoon ofzo spelenquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:52 schreef Sight_key het volgende:
Veel plezier in Parijs Mirage!!!!!
Parijs is geweldig
Ik wil ook weer eens naar Parijs, lang geleden gedaan.
Ben ff koffie drinken buiten.
Ik ga multi nationals oprichten
EIndelijk ga ik ondernemen
Ik ben ondernemer dus.
Mijn onderneming inhoud geven en ontplooien
Tot zo.
Zou niks voor mij zijn, ik laat ze altijd expres botsenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:07 schreef Ashavan het volgende:
Of gewoon bij het spoor zelf werken kun je met echte treintjes spelen
Zie.... buiten Tru kijkt men ook niet dieperquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ey Nok
Atuniel is weer terziele .. mensen herkende me niet, of wilde me niet meer herkennenDaarbij werd ik nog steeds B. genoemd
luuf voor babies of zo. verder doe je er niks tegen behalve luisteren naar het gesnotter en een pak zachte doekjes voor snotneusjes bij de hand houden.quote:Jasmijntje gaat heerlijk.. is nu alleen stront en strontverkouedn, niet te zuinig.. maar ja wat doe je er aan he.
Gaat snel. en dan heb je twee bastardjes rondlopen. Gaan ze daar trouwens niet mee gepest worden? Jasmijn Bastard en baby Bastard? Of hebben ze de naam van je vrouw?quote:De tweede dient zich begin Februari aan.. dan mogen we weer het gevoel beleven
En hoe bevalt die nieuwe job? Maakt die je wel gelukkiger dan de ouwe?quote:Hoest hier? Nee, ben hier niet zo vaak meer.. soms lurk ik wat.. maar heb het ook druk op mn nieuwe job.
Voor een leuke toeristische tip, ziet uw meeldoos.quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:17 schreef Mirage het volgende:
Hoi !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij deze dus![]()
Parijs !!!
![]()
Dat is ook het hele idee erachter Metroquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon railroad tycoon ofzo spelen![]()
-Luuf smeren we ook inderdaad, maar om het maar zo te zeggen "het helpt geen hol" arme smurf hoest dr longen eruit gewoon. Maar had vanmorgen het idee dat het toch wat beter ging met dr.. hobbelt weer rond en hoest niet zo heel veel meer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie.... buiten Tru kijkt men ook niet dieper![]()
the bastards
[..]
luuf voor babies of zo. verder doe je er niks tegen behalve luisteren naar het gesnotter en een pak zachte doekjes voor snotneusjes bij de hand houden.
[..]
Gaat snel. en dan heb je twee bastardjes rondlopen. Gaan ze daar trouwens niet mee gepest worden? Jasmijn Bastard en baby Bastard? Of hebben ze de naam van je vrouw?
[..]
En hoe bevalt die nieuwe job? Maakt die je wel gelukkiger dan de ouwe?
Hier ook niet altijd even veel aanwezig. ook werk enzo en gewoon niet altijd iets toe te voegen. Af en toe bij vlagen wel. Ook ik lurk nog steeds meer dan ik schrijf
Ben ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:15 schreef Sight_key het volgende:
Bastard
Lang niet meer gezien hier. Ik mistte je al. Bastard vind ik een mooiere naam als Athuniel.
Bastard komt over alsof je van de maffia bent
Ik ookquote:
Gaat zeker hard.. helemaal als je er niet zo mee bezig bent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:34 schreef senesta het volgende:
Hallo Bastard,
Ben ook blij dat je terug bent, ook je naam.
Hier ook verkouden kindertjes en een bijna leeg potje luuf baby, en een neusspray.
Fijn ook dat je baan bevalt, en wat gaat die zwangerschap al weer snel, spannend!
En even over jasmijn, heb je geen recente pic, ben wel benieuwd!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
Komende zondag kan een zweverig dagje worden:![]()
Op zondagmorgen 10 december is in het oosten een zeer heldere ster te zien. Dit is eigenlijk geen ster, maar het zijn Jupiter, Mars en Mercurius die vanaf de aarde gezien in één lijn staan. Dit ongewone spektakel zal zeer mooi worden, gezien de planeten een zeer helder lichtpunt, nog helderder dan Venus zullen veroorzaken.
Of dat niet mooi genoeg is, zal die dag om 16:27 de maan in het zevende huis staan in het sterrenbeeld Waterman (Aquarius). Een lied van de 5th dimension gaat hierover:
When the moon is in the Seventh House
And Jupiter aligns with Mars
Then peace will guide the planets
And love will steer the stars
This is the dawning of the Age of Aquarius
Age of Aquarius
Aquarius! Aquarius!
Harmony and understanding
Sympathy and trust abounding
No more falsehoods or derisions
Golden living dreams of visions
Mystic crystal revelation
And the mind's true liberation
Aquarius! Aquarius!
Bron: xerson.nl
De Partyanimals hadden dit liedje volgens mij ook gebruikt.
Hee dat is wel leuk inderdaadquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
Komende zondag kan een zweverig dagje worden:![]()
Op zondagmorgen 10 december is in het oosten een zeer heldere ster te zien. Dit is eigenlijk geen ster, maar het zijn Jupiter, Mars en Mercurius die vanaf de aarde gezien in één lijn staan. Dit ongewone spektakel zal zeer mooi worden, gezien de planeten een zeer helder lichtpunt, nog helderder dan Venus zullen veroorzaken.
Of dat niet mooi genoeg is, zal die dag om 16:27 de maan in het zevende huis staan in het sterrenbeeld Waterman (Aquarius). Een lied van de 5th dimension gaat hierover:
When the moon is in the Seventh House
And Jupiter aligns with Mars
Then peace will guide the planets
And love will steer the stars
This is the dawning of the Age of Aquarius
Age of Aquarius
Aquarius! Aquarius!
Harmony and understanding
Sympathy and trust abounding
No more falsehoods or derisions
Golden living dreams of visions
Mystic crystal revelation
And the mind's true liberation
Aquarius! Aquarius!
Bron: xerson.nl
De Partyanimals hadden dit liedje volgens mij ook gebruikt.
Oh wat een schatje, ze lijkt wel erg op jou volgens mij, en wat een flinke kat!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaat zeker hard.. helemaal als je er niet zo mee bezig bent.Na de feestdagen nog een maand!!
Neusspray? Welke is dat? misschien voor jasmijn ook wel handig dan.
[afbeelding] Was paar weekjes terug.
Ja snacht ook veel hoesten inderdaad.. en dan daarna huilen natuurlijk want dat doet zeer. Kussentje hebben we ook, maar niet het idee dat het veel helpt.. misschien nog iets hoger doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat een schatje, ze lijkt wel erg op jou volgens mij, en wat een flinke kat!
Ik heb gewoon zoutoplossing van de trekpleister met verzachtende stoffen of zo?
En dan luuf, vaak doe ik ook zwitsal badschuim met menthol dan "stoomt" samara ook nog een beetje tijdens het badderen.
Hoest ze 's nachts ook vaak?
Misschien een kussentje onder het hoofdeinde van het matras? helpt hier altijd heel goed.
Ik heb twee kindertjes met astmatische bronchitus dus ik probeer altijd de verkoudheid zo snel mogelijk de kop in te drukken, het één mond al snel uit in het ander hier![]()
Maar succes, is altijd wel zielig als ze zo verkouden zijn en ook hoesten, vaak gaat ook alles zeer doen als je zo lang hoest, succes in ieder geval![]()
Goeiemorgen Sight_keyquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:10 schreef Sight_key het volgende:
Goed morgen Marietje.
Ik zeg geen door morning meer.
Ik praat Nederlands.
Ik ga de Engelse taal bannen.
Ik vraag het me af, met die belachelijke hete zomer zou het me niks verbazen als we alsnog in januari ofzo een paar heel erg koude wintermaanden krijgenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik denk dat de 11stedentocht niet meer voor zal komen, enkel drugsgebruikers en vakantiegangers zullen nog een witte kerst meemaken. (nog 3uur werken)
quote:
Sight_key moet weg.quote:
Neem ik al mijn accounts terug.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:05 schreef Ashavan het volgende:
Mooie met 2 accounts is dat je met jezelf in discussie kunt gaan
Ik hoop het! Maar vrees het ergste..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, met die belachelijke hete zomer zou het me niks verbazen als we alsnog in januari ofzo een paar heel erg koude wintermaanden krijgen![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:05 schreef Ashavan het volgende:
Mooie met 2 accounts is dat je met jezelf in discussie kunt gaan
Hahaha nee dank je. Enyalius komt niet terug, maar zou niet echt een gevecht zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
kunnen we nu dan ook wachten op de terugkomst van Enyalius?
Kanniet wachten op de aanstaande astrale zwaardgevechten dan![]()
en check over 5 minuten je mail even
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef nokwanda het volgende:
dag zicht_sleutel
Ja, bizar he. Ikzag vanmorgen op weg naar werk 2 fuutjes fanatiek aan een nest bouwen, ik zag ze van de week ook al heel verliefd dansen. Die denken dat het alweer tijd voor eitjes is, wel zielig als het dan straks ineens koud zou wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar vrees het ergste..
Tis nog niet koud geweest buiten, en het is December notabene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |