Degraderen, dat is geen gelukquote:Op woensdag 13 december 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
Nederland had natuurlijk ook geluk dat die Zwitserse op d´r snufferd ging.
Wat een geweldige sport trouwens.
Op een dag word je wakker en...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat iemand bezemer bij het curlingen wordt
Dat wordt iemand ook niet natuurlijk. Als je niet schuift, veeg je. Zie het als honkbal, waar je ook meerdere 'functies' hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat iemand bezemer bij het curlingen wordt
Preciesquote:
ja waar heb je geen topic over geopendquote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies
Volgens mij heb ik zelfs ooit een topic over geopend
ik weet hetquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:11 schreef pfaf het volgende:
Mannen zit dan ook in de B-poule, en vrouwen bij de wereldtop.
De Zweden (gewonnen van Noorwegen)spelen overigens niet met hun gouden team, weet iemand hoe dit zit? Of zouden ze andere speelsters eens de ruimte willen geven om medailles te winnen?
Ik wil Lund, Bergman en co.
ja kan wel maar de damesfinale wordt niet live uitgezondenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
Ik vond Italië tegen Zweden ook al zo goed. Die Zwitsersen zijn natuurlijk ook sterk. Leuke finale! Morgenochtend 9 uur toch?
dat was dus niet de finale bij de vrouwenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:39 schreef rubbereend het volgende:
Italië won vanochtend van de Russinnenen nu staan ze dus in de finale tegen de Zwitserse dames. Ook bij heren staan de Zwitsers in de finale
[..]
ik weet het
quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:47 schreef tong80 het volgende:
Goeie verslaggever trouwens. Deskundig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |